עורך דין פלילי בחולון. תמונת אילוסטרציה ממאגר Shutterstock
עורך דין פלילי בחולון. תמונת אילוסטרציה ממאגר Shutterstock

על כף המאזניים: עורכי דין פלילי בחולון

לעורך דין פלילי יש תפקיד חשוב ומכריע במלחמה על הצדק עבור לקוחותיו. הוא אחראי בין היתר, לעתידו של אדם שהואשם בפשע ויש לך השלכות רבות וארוכות טווח. הכירו את עורכי הדין הפליליים המובילים בחולון והסביבה

פורסם בתאריך: 30.6.19 09:13

עורך דין פלילי בחולון – שי רודה

כאשר אתה מואשם בעבירה פלילית, מודל ההגנה שלך יכול להשפיע על שארית חייך. ליווי וייצוג על ידי עורך דין פלילי בעל ניסיון והצלחה מוכרת, הם קריטיים על מנת לקבל תוצאה מיטבית.

עו"ד שי רודה, הוא עורך דין פלילי מקצועי, איכותי ובעל מוניטין רב. הוא סיים תואר ראשון במשפטים בקריה קריית אונו ותואר שני באוניברסיטת בר אילן עם התמחות במשפט הפלילי. משרד עורכי דין שי רודה פועל בשיתוף פעולה עם עורך הדין ירון פורר, ובמשרד שלושה עורכי דין נוספים, העוסקים בתחום הפלילי.

עו"ד פלילי שי רודה, צבר 13 שנות ניסיון בעניינים פליליים הן במישור האזרחי והן בצבאי. הוא מומחה בניהול תיקים פליליים חמורים, כגון: עבירות המתה (רצח, הריגה, גרימת מוות ברשלנות), עבירות סמים (שימוש, סחר, יבוא), עבירות מין (אונס, מעשה סדום ומעשה מגונה), עבירות של פגיעה בסדרי המשטר והחברה (המרדה, זנות, משחקים אסורים, הגרלות והימורים), עבירות שוחד, עבירות אלימות (אלימות במשפחה, תקיפה), עבירות של פגיעה ברכוש (גניבה, פריצה, שוד), עבירות צווארון לבן ועבירות פליליות נוספות.

מעבר לכך, עו"ד רודה הינו עו"ד צבאי מוסמך בעל אישור בלתי מסויג לשמש סנגור בבתי הדין הצבאיים. הוא מומחה במשפט הצבאי, מייצג בבית הדין הצבאי חיילים בשירות סדיר, קבע ומילואים בעבירות פליליות וצבאיות, כגון: סמים, עריקות ונשק.

על הייחודיות בעורך דין פלילי המייצג חיילים, אומר עו"ד רודה: "בכדי להגן על חיילים יש להכיר את החוק ואת המשפט הצבאי לעומקם. ישנן הלכות ועבירות ייחודיות לחיילים כגון: עבירת עריקות, עבירת סירוב לצו קש"ב – סירוב למתן דגימת שתן לגילוי שימוש בסמים, הוצאת נשק ברשות הצבא, ונוספות. אלו עבירות ייחודיות לצבא, שאין להן מקבילה בחוק האזרחי. עורך דין צבאי מוכרח לבקיאות וניסיון רב בכל אלו, בכדי להצליח לזכות את לקוחותיו".

כיצד התמחית בייצוג פלילי של חיילים?

"במסגרת התואר השני במשפט הפלילי, עברתי קורס במשפט הצבאי שהקנה לי את הידע האקדמי. בנוסף, מזה 13 שנים שאני מייצג חיילים גם בעבירות צבאיות חמורות, ומשרדנו צבר ניסיון וותק בלתי נדלה בתחום.

כשאנו מייצגים חיילים, הכל מתנהל במערכת הצבאית: החייל נחקר ע"י מצ"ח, הכלא הוא כלא צבאי, מערכת המשפט היא בית הדין הצבאי ומערכת אכיפת החוק היא הפרקליטות הצבאית".

מה לגבי עבירות הפליליות באזרחות?

"אנו מתמחים בעבירות מין, עבירות סמים ואלימות, המתה, ועוד. ייחודיות המשרד לפני הכל, שאנו מתמקצעים ומתמחים רק בתחום הפלילי ולכן בקיאים בכך לעומק".

מהי החשיבות בבחירת עורך דין מקצועי, מנוסה וממוקד במשפט הפלילי, בעבירות פליליות?

"עבירות פליליות הן העבירות החמורות ביותר, והן לחלוטין משנות חיים. ההשלכות על נאשם בעבירה פלילית הן קריטיות, החל מפיטורין מעבודה, דו"חות כספיים, ורישום פלילי במשטרה, ועד למעצר בית ומעצר בכלא לאורך שנים. ההגנה במקרים פליליים היא משמעותית מאין כמוה, ואיכות ההגנה והסניגור הנבחר, הם ללא פשרות ואין להקל בהם ראש.

לבחירה שלכם שעורך דין פלילי שייצג אתכם נאמנה, קיימת חשיבות מכרעת. המצוקה אליה נקלעתם דורשת טיפול יסודי, מקצועי ואנושי ואין תחליף לניסיון הנצבר עקב שנים של ליווי וייצוג משפטי בתחומים השונים של סדר הדין הפלילי".

מהם היתרונות שאתם מספקים ללקוחותיכם בתחום?

"ראשית, את ההבנה העמוקה וההכרה כיצד פועלת המערכת המשפטית. איך לגשת לטיפול בתיק, לבנות בצורה נכונה ואפקטיבית את דיון ההוכחות, ולפני הכל, כמובן, הסבלנות והיכולת להקשיב ללקוח באמת. הלקוחות המואשמים בפלילים עומדים במצוקה שקשה לתאר, וצריך להיות שם בשבילם במלוא מובן המילה,  להתחבר למצוקתם ולפעול מתוך אמפתיה, ללא וויתור על שיקול דעת מקצועי ונקי מאמוציות. אלו תכונות ייחודיות שנרכשו אצלנו תוך ניסיון מקצועי וידע רחב, המקנים לעורך הדין במשרדנו יתרונות ללא תחרות.

יכולותיי לנהל תיקים במיומנות מקצועית לצורך קבלת החלטות / הכרעות אופטימליות עבור הלקוחות, מוכחים ומתועדים בתיקים ובסיטואציות הרבות והמגוונות בהן עסקתי לאורך הקריירה הענפה שלי".

משרד עורכי דין שי רודה

כתובת המשרד: שד' שאול המלך 8, "בית אמות משפט" , תל אביב

עורך דין פלילי

טלפונים: 03-6938555, 050-2292229

הכתבה נעשתה בשיתוף seo-up  ו – אוקס פרסום 

עו"ד שי רודה. צילום: מוטי קמחי

עו"ד שי רודה. צילום: מוטי קמחי

 

 

 

 


כתבה שיווקית 


 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר