חידוש רהיטים. תמונה: shutterstock, צילום: ESB Professional
חידוש רהיטים. תמונה: shutterstock, צילום: ESB Professional

חידוש רהיטים: השיטה שתחסוך לכם אלפים

יש לכם רהיטים ישנים בבית שאתם לא יודעים מה לעשות איתם? במקום להוציא אלפי שקלים על ריהוט חדש תוכלו פשוט לחדש את הישן בקלות ובמהירות

פורסם בתאריך: 28.7.19 13:28

ציירי לי ספה – חידוש רהיטים בחולון

עם ניסיון של למעלה מ-40 שנה בחידוש רהיטים זהבה ממן כבר ראתה את כל הכורסאות, הספות והכיסאות שישנם. אז אם גם לכם חשוב לשמור על רהיט יקר ערך, יש לכם כתובת אליה תוכלו לפנות.

בגיל 24 החלה זהבה ממן לבצע עבודות תפירה לפרנסתה. ככל שחלף הזמן הבינה האישה הצעירה עד כמה היא אוהבת את עבודת הידיים ויחד עם הידע הרב שרכשה גמלה בלבה ההחלטה להפוך להיות עצמאית. היום, כשהיא בת 64, היא מנהלת את חברת חידוש הרהיטים הנושאת את שמה, כשמאחוריה עשרות שנות ניסיון של עבודה מלאת אהבה עם כורסאות, כיסאות, ריהוט גן וגם מזרנים של הלקוחות שלה.

ניתן לחדש הכל. צילום: זהבה ממן.

ניתן לחדש הכל. צילום: זהבה ממן.

"אני מאוד אוהבת את העבודה שלי", מודה ממן. "אם יש לי עבודה אני מסוגלת להיות בעסק גם משש בבוקר. ולמה אני אוהבת את העבודה כל כך? כי יש דברים חדשים שמגיעים אליי כל הזמן: ספות, כורסאות. הדברים משתנים".

אם תשאלו את הלקוחות של ממן על איכות העבודה, אבל יותר על איכות האדם שמספק אותה, תשמעו שהיא ישרה, אמינה ועומדת בזמנים. "אני מחליפה את הבד לספה, לכיסא, למזרונים, לריהוט גן דהוי. אבל אני לא עוסקת בצביעת רהיטים כי לפעמים אנשים מתקשרים אליי בעניין הזה ומתבלבלים", היא מבהירה.

"אני לבד בעסק. רק אני. אני מגיעה לבתים של לקוחות, נותנת הצעות מחיר, מציגה קטלוגים וחולקת את הידע שלי עם האנשים".

בעלה של ממן עבד שנים בתחום הבנקאות והיא עצמה ניהלה ביפו עסק משלה בתחום הרהיטים לפני כעשור, אבל כל העת המשיכה לעבוד לבד, כמו שהיא אוהבת.

מחדשים רהיטים וחוסכים כסף. צילום: זהבה ממן.

מחדשים רהיטים וחוסכים כסף. צילום: זהבה ממן.

נתקלת במהלך העבודה בריהוט עתיק ומיוחד שהגיע אליך לחידוש?

"קיבלתי כמה פעמים קפיטונז'ים, ענתיקות מתקופת לואי ה-16. אותו ריהוט עתיק עם כפתורים. מדובר בעבודה שאפילו רפד מומחה לא יידע לעשות. יש בודדים שיודעים לעבוד עם ריהוט כזה".

יש פריט מעניין במיוחד שנתקלת בו במהלך העבודה?

"לא נתקלתי במשהו מעניין במיוחד. הכל חוזר על עצמו: כורסאות בדגמים שונים, כיסאות בצורות שונות. עם קישוט מסביב או בלי. אבל בכל פעם אני מקבלת אליי לחידוש ריהוט אחר ובגלל זה אני אוהבת כל כך את המקצוע הזה".

מחזירים עטרה ליושנה. צילום: זהבה ממן.

מחזירים עטרה ליושנה. צילום: זהבה ממן.

לאיזה כיוון עיצובי הולך עכשיו עולם הריהוט: צבעוני או דווקא סולידי?

"הענף הולך לכיוון יותר מודרני. קווים ישרים. היום רק מודרני, לא כמו שהיה פעם. פעם היו עיצובים עם כפתורים והיום הדברים קלים יותר ודורשים פחות עבודה. אנשים היום בוחרים גם בדים חלקים יותר".

אז אם אתם זוג, או משפחה, ובא לכם לחדש את הריהוט בדירה שלכם כדי שהיא תקבל צבע אחר, או אם אתם אדריכלים או מעצבים שמחפשים אשת מקצוע אמינה, דייקנית וכזו שמציעה מחירים נוחים, תפנו לזהבה ממן. האהבה שלה למקצוע ב-40 השנים האחרונות מוקרנת ממנה ומביאה אליה בכל פעם מחדש עוד ועוד לקוחות.

כתובת: אליעזר הופין 31, חולון
טלפון: 054-4699600
שעות עבודה: 09:00 – 17:00, כולל ימי שישי בתיאום מראש.


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר