שרון נריה בר-און, נומרולוג קבלי – ה"רואה" במספרים ובאותיות. עיצוב גרפי: שושי נוי "nosho"
שרון נריה בר-און, נומרולוג קבלי – ה"רואה" במספרים ובאותיות. עיצוב גרפי: שושי נוי "nosho"

שרון נריה בר-און, נומרולוג קבלי – ה"רואה" במספרים ובאותיות

שרון נריה בר-און נומרולוג קבלי, מחבר ספרי תודעה ובעל ההוצאה לאור "שערים לתודעה"  וכן שדרן בכיר ברדיו  קסם FM106, מצא את ייעודו לעזור לאנשים המחפשים את דרכם להצליח, בעקבות טראומה אישית אותה עבר. שוחחנו עמו על הדרך בה הוא גילה את עולם המספרים והשפעתם על חיינו וכיצד שינוי שם עשוי לשנות חיים שלמים

פורסם בתאריך: 6.8.19 09:11

בחירה בנומרולוגיה וקבלה אינה "הדרך הטבעית" לכל אחד מאיתנו. עבור שרון נריה בר-און,  נומרולוג קבלי ידוע ובעל שם, היא לא היתה הבחירה הראשונה אלא תוצאה של קונפליקטים גופניים ונפשיים שהתוו לשם את דרכו.

בר-און (67) דור שני לשורדי שואה, נחשף בהיותו בגיל 5 בלבד ל"נזקי השואה המשניים" כאשר מצא מתחת למיטת ההורים שקית נייר ובה טמונים 3 פרוסות לחם שחור. אביו, ניצול המחנה, אשר הטמין את פרוסות הלחם מתחת למיטה המעיט בהסברים. אמו של בר-און לעומתו, לא חסכה במילים. היא ספרה הרבה יותר מדי היכן שהיה מן הראוי לחסוך מתיאורים, החדירה בבנה הרך פחדים ותעוקות, שעם השנים פצעו את נשמתו.

"תגובת הגוף על אירועים מלחיצים אלו היה מצב של סטרס מתמשך, אשר הביא למחלת הסוכרת אשר התגלתה בגיל 36". אומר שרון נריה בר-און. "בהיותי בן 48 קיבלתי את בשורת האיוב מהרופאים, כי עליי להזריק לגופי 4 זריקות אינסולין ביום בכדי שמצבי לא יתדרדר במהירות. חיפשתי דרך אחרת, כזו שלא תאלץ אותי להשתעבד למזרקים".

דרכו הובילה אותו למסע רוחני וגילוי ייעודו כנומרולוג קבלי. בר-און מספר: "הסוכרת עימתה אותי עם אתגר השינוי. פחדתי מהשינויים שהוכתבו אל תוך חיי מבלי שתהיה לי כל שליטה או בחירה עליהם. מאידך, החלטתי שלא להיות קורבן של המחלה ולשמור על החופש הפנימי שלי ע"י מציאת הדרך לאיכות חיים".


יוצר הסרטון – ארבל ועקנין, הפנתר הירוק

מתי בפעם האחרונה, עשיתם משהו לראשונה?

שרון נריה בר-און, עשה זאת בגיל 36. במסגרת מסעו, הוא למד נומרולוגיה יהודית ומערבית, אסטרולוגיה, פסוקי סוד תנ"כיים, פרד"ס סוד האותיות, עץ החיים הקבלי, סודות פרשת השבוע וכמובן למד לעומק את ספר יצירה אשר נכתב על ידי אברהם אבינו ונערך סופית על ידי רבי עקיבא בן יוסף.

הוא הוסיף את השם 'נריה' כשם אמצעי, ולא האמין עד כמה המעשה הפשוט לכאורה, שינה את עולמו. בעזרת סודות אילו הצליח להגיע לזריקת אינסולין אחת ביום ובחר לעזור לבני האדם באמצעות כלים אילו להיטיב את חייהם.

שרון מוסיף ומספר, "מי שעמד בנקודות מפנה בחייו יודע, שיש רגע שבו ההחלטה נלקחת. אתה זורם עם המציאות או משנה את האופן שבו אתה תופש אותה. אם אנהג בהתאם להנחיות המערכת הגורלית אני עשוי להצליח, אך אם אלך נגדה אני עלול להיכשל. הבנתי שלא תמיד אני יכול לשלוט במאורעות החיים, אך אני תמיד יכול לשלוט בהתייחסות, בנקודת המבט שלי לאירועים, כפי שאמר ר' עקיבא ע"ה וכתוב במסכת אבות פרק ג' ט"ו: "הכול צפוי והרשות נתונה"".

שרון נריה בר-און הוא נומרולוג קבלי ועוזר לאנשים באמצעות אבחונים כתובים (ולכן, אין צורך בפגישה אישית או בפגישה טלפונית). הוא כתב ופרסם עשרה ספרים וכעת פתח את ההוצאה לאור ״שערים לתודעה״ בה הוא מפרסם ספרים דיגיטליים וקורסים. בנוסף לכך, שרון שדרן בכיר ברדיו ׳קסם׳ בערוץ 106 fm היושב במכון הטכנולוגי HIT בחולון. לתכניתו קוראים: ״אות לאות תביע אומר״ ומשודרת באופן קבוע מידי יום שני בין השעות 11:00 עד 14:00.

באילו תחומים אתה מסייע לאנשים באמצעות הנומרולוגיה הקבלית?

"אני מסייע במגוון תחומים, ביניהם: ייעוץ קריירה, לימודים, העצמה אישית, זוגיות, בחירת שם לתינוק ועוד. הכרת סודות הנומרולוגיה הקבלית מספקת לנו את כל הכלים לסודות החיים.

"מרבית בני האדם רוצים למעשה את הדברים הבסיסיים: הם רוצים חיים טובים.

בחיים הטובים יש לנו שבעה צרכים עיקריים: להיות בריאים, לחיות ברווחה, ליהנות מביטחון כלכלי, להיות מקובלים בחברה, להיות מאושרים, להרגיש טוב, לאהוב ולהיות אהובים.

"בכדי שיהיו לנו חיים טובים, עלינו לדעת לבחור נכון, ככתוב בספר דברים פרק ל' פסוק י"ט, "הַעִדֹתִי בָכֶם הַיּוֹם אֶת-הַשָּׁמַיִם וְאֶת-הָאָרֶץ הַחַיִּים וְהַמָּוֶת נָתַתִּי לְפָנֶיךָ הַבְּרָכָה וְהַקְּלָלָה וּבָחַרְתָּ בַּחַיִּים לְמַעַן תִּחְיֶה אַתָּה וְזַרְעֶךָ." בפסוק זה נתן לנו הבורא את זכות הבחירה בכל רגע נתון בחיינו. ברגע שנדע לבחור טוב, גם נדע לחיות טוב, כנאמר: "לבחור טוב כדי לחיות טוב".

כיצד מכינים את מפת עץ החיים הקבלית עבור אדם?

"בכדי להכין את המפה, אני צריך חמישה נתונים בלבד: שם פרטי, שם משפחה, תאריך לידה, שם האב ושם האם.

"הסוד טמון במלה 'חמש'. אם ניקח את אותיות המלה 'חמש' ונהפוך את סדרם, נקבל את המלה 'שמח'. בגדול, זהו ייעודי לשמח אנשים ולעזור להם לממש את הפוטנציאל הטמון במפותיהם.

"במפת עץ החיים הקבלית אנו מוצאים 22 מספרים. 10 מספרים בעץ הספירות ו-12 מספרים במפת תקופות החיים, יחד 22 מספרים המספרים לנו על חיי האדם ומכוונים אותו להצלחה.

"מפה נוספת היא מפת השם הקבלית המבוססת על שמו הפרטי של האדם, תאריך לידתו העברי ושמות הורים. כאן נוכל לקבל מפת עומק המבוססת על שיטת מל"ך העתיקה הנותנת למאובחן עוד נקודות מבט ייחודיות על פי היהדות".

כיצד המספרים שולטים בחיינו?

"המדע מלמד כי כל היקום שלנו, כל מה שאנו רואים, חשים וחווים… מוגדר ע"י מספרים.

"למשל ברמה המולקולרית, היסודות שמרכיבים את היקום כמו חמצן, חנקן, מימן, פחמן וכל השאר בנויים מאטומים. והאטומים בנויים מאלקטרונים ופרוטונים שמספריהם מגדירים כל יסוד ותכונותיו. למדענים יש יכולת להוסיף ולהחסיר אלקטרונים ופרוטונים וכך לשנות לגמרי יסודות מסוימים ליסודות אחרים (בטח שמעת על מאיצי חלקיקים)".

"המספרים שולטים גם ב-DNA וגם בנומרולוגיה הקבלית

מחקרים מדעיים מהשנים האחרונות (למשל סרטו של דר' ישעיהו רובינשטיין ממרכז המחקר החקלאי ומכון וייצמן) גילו משהו חשוב ומפתיע על רכיבי הסליל הכפול של ה-DNA שבכרומוזומים בגרעין התא בכל היצורים החיים. הגשרים בין 2 רכיבי הסליל מסודרים במרווחים מדויקים של 10, 5, 6, 5 חומצות נוקלאידיות זה מזה. המספרים האלה, שאם מתרגמים אותם לאותיות הם בדיוק השם המפורש, רומזים על קשר חזק למקור החיים.

"גם הנומרולוגיה הקבלית מבוססת על מספרים. יש 10 מספרים במפת עץ החיים ויש 12 מספרים במפת תקופות החיים. וביחד יש 22 מספרים שמנהלים את האדם בדיוק כמו 22 אותיות הא"ב העברי. צירופים מסויימים נחשבים רגילים, אחרים נקראים מאסטרים (חיוביים כמו האור הירוק ברמזור שמאפשר תנועה) ואחרים קרמטיים (שליליים כמו האור האדום שעוצר אותך).

כיצד עוזרת הנומרולוגיה הקבלית, למשל בסוגיית חוסר זוגיות מתאימה?

"כנומרולוג קבלי מקצועי אוכל לאבחן את מצבו של הפונה ולאתר את הבעיה בעזרת ניתוח נומרולוגי מדוקדק. אולי קיימים במפתו מספרים קרמטיים מעכבי זוגיות? סביר שזה המחסום העיקרי, שעומד בינו ובין בני הזוג העתידיים. אבנה עבורו את "מפת יכולת הזוגיות" הייחודית שלו ואם אכן קיימת בעיה, אראה לו מה עוצר אותו ואייעץ לו איך לפתור אותה בכדי שהוא יוכל לבחור טוב ולחיות טוב".

מהי מפת יכולת הזוגיות שפיתחת?

"מדובר בפתרון יחודי בשיטה פורצת בדרך, שתאפשר להבטיח כי לילד שלכם תהיה זוגיות מלאה וטובה, תוך שימוש באמנות תורת המספרים. הפתרון בא לפצח את בעיית הזוגיות של צעירי זמננו ולהעניק לכל אם אוהבת ודואגת מזור לכל דאגת ליבה.

"הבעיה במציאת זוגיות אינה טמונה בכמות האהבה שהענקת לו, אלא שמדובר כאן במשהו עמוק יותר שדורש התערבות מקצועית והגדרה מספרית קובעת את כל עולמו של כל דבר. חלק מהמספרים מעודדים שפע וזוגיות וחלקם מאטים את מהלך החיים התקין, מפריעים או מעכבים אותו. אם בין המספרים המרכיבים את שתי המפות יש יותר מספרים מעכבי זוגיות, קשה ליצור מערכת זוגית טובה ו/או יציבה. הפתרון שלי, נועד להבטיח זוגיות מכילה ואידאלית ע"י מפת עץ החיים הקבלית".

וישנם שני מיזמים חדשים בפתח?

"אכן, אני כעת בפתחם של שני מיזמים חדשים. מיזם 'מפת השם לתינוק', שבחרתי לבצע מתוך הבנה שלא רבים יודעים עד כמה בחירת השם לתינוק הינה משמעותית ומשפיעה על כל המשך חייו. בחירת השם לתינוק היא רגע תמים ומרגש, אולם חוסר תשומת לב ברגע קריטי זה וכן שמות "אופנתיים" או "משפחתיים" לא מחושבים, עשויים לחרוץ כאן את גורלו/ה לשנים ארוכות של הישרדות והחמצה, לבעיות בתחום הפרנסה והזוגיות או חלילה לבעיות בריאותיות או נפשיות.

"לאחר בדיקה מעמיקה של אלפי מפות נומרולוגיות-קבליות גיליתי שרק 7% מהתינוקות הנולדים מקבלים שם פרטי מאוזן, המתאים לתאריך לידתם בהתאם למפה שמביא הצלחה מלאה בחיים. רק ל-8% מהאוכלוסייה יש התאמה חצי מאוזנת, כלומר אין התאמה מלאה בין תאריך הלידה לשם המלא, שיכולה להביא ל-80% הצלחה ולכ-85% מהאנשים אין איזון למפות הנומרולוגיות-קבליות שלהם, כלומר אין התאמה בין שמם המלא לתאריך לידתם, לכן הם מצליחים לממש בחייהם רק עד 40% מהפוטנציאל הטמון בהם. רבים מהם מגיעים אליי לאחר שנים של תסכולים להתייעצות ואפשר למנוע אותם.

"וכך, אפשר לבחור מלכתחילה שם נכון לתינוק עם התאמה מלאה לתאריך הלידה ולחסוך את ה"מנחוס"".

"המיזם השני הוא הרצאה בשם: 'לדעת לדבר לכל אחד בשפתו שלו ולהצליח יותר בחיים'.

"זוהי הרצאה מעשית שאעביר בנושא כלים לתקשורת בינאישית אפקטיבית. על פי הנומרולוגיה הקבלית מכירים את 17 סגנונות התקשורת לפי הקבלה ואת סוד האותיות של שמו הפרטי של האדם, מה שמאפשר לו כלים המסייעים בתקשורת הבינאישית. באמצעות כלים אלו, הוא יוכל להגיע להצלחות במשא ומתן, להצלחות בשיחות מכירה, בהנעה לפעולה, ביצירת קרבה והצלחות בחיזור".

האם אתה יכול לתמצת את עשייתך במשפט אחד?

"אני מוסיף ללמוד ולחקור את ספר הספרים, התנ"ך שלנו הבסט סלר של כל הזמנים. לאחרונה מצאתי פסוק בישעיהו מ"ב פסוק ט"ז המתאר את עשייתי.
"וְהוֹלַכְתִּי עִוְרִים בְּדֶרֶךְ לֹא יָדָעוּ בִּנְתִיבוֹת לֹא-יָדְעוּ אַדְרִיכֵם אָשִׂים מַחְשָׁךְ לִפְנֵיהֶם לָאוֹר וּמַעֲקַשִּׁים לְמִישׁוֹר אֵלֶּה הַדְּבָרִים עֲשִׂיתִם וְלֹא עֲזַבְתִּים".

"זו תמצית עשייתי וייעודי לעזור לאחי בני האדם עד כמה שאוכל".

שרון נריה בר-און. שושי נוי "nosho"

שרון נריה בר-און. שושי נוי "nosho"

שרון נריה בר-און נומרולוג קבלי

טלפון: 054-5417948

ווטסאפ: 054-6281407

אי מייל: [email protected]

 

למעבר לאתר

למעבר לבלוג

למעבר לפייסבוק


כתבה שיווקית


 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר