רופאי שיניים בחולון. תמונה ממאגר shutterstock, צילום: Daniel Frank
רופאי שיניים בחולון. תמונה ממאגר shutterstock, צילום: Daniel Frank

רופאי שיניים בחולון

סובלים מכאבי שיניים? צריכים לעבור טיפול דחוף? אלו הם רופאי השיניים בחולון שיעשו לך סדר בפה ויחזירו אתכם הביתה עם חיוך מסנוור

פורסם בתאריך: 11.8.19 15:02

ד"ר עמירם צהר – מרפאת "צהר לחיוך"

אחת הקלישאות המוכרות מעולם הספורט אומרת שהרכב מנצח לא מחליפים. אבל כשהמשפט הזה מגיע בהקשר של מרפאת השיניים שלך הוא חשוב הרבה יותר. ואכן, מרפאת השיניים "צהר לחיוך" בניהולו של ד"ר עמירם צהר, מציגה הרכב של רופאים מומחים יחיד במינו שמעמיד אותה בצמרת המרפאות הפועלות בחולון.

כבר קרוב ל-30 שנה שהמרפאה פועלת מקריית בן גוריון בחולון ומציגה מודרניות וחדשנות. מועסקים בה ארבעה מומחים: רופא מומחה להרדמה כללית, מומחה לטיפולי שורש, מומחה לחניכיים (פריודונטיה) ורופא מומחה בתחום כירורגיית הפה והלסת.

"אין כמעט מרפאות עם ארבעה רופאים מומחים שכאלה", מבהיר ד"ר צהר. "המומחה שלנו לכירורגיית הפה והלסת, פרופסור גבי צ'אושו, הוא מנהל המחלקה לכירורגיית פה ולסת במרכז הרפואי בילינסון. נדיר למצוא שילוב כזה של מומחים במרפאה פרטית, בהם גם מנהל מחלקה".

ארבעה רופאים מומחים במרפאה אחת. צילום: ד"ר עמירם צהר

ארבעה רופאים מומחים במרפאה אחת. צילום: ד"ר עמירם צהר

ההרכב הייחודי הזה הוא שמבליט את המרפאה של ד"ר צהר מהשאר, ואם תוסיפו לכך גם את שיטת העבודה שהוא מנהיג ואת המוטו לפיו הוא פועל תבינו למה המטופלים שלו כל כך מרוצים מהתוצאות.

"אני תמיד אומר במרפאה שההצלחה של הטיפול תלויה בכמה דברים", מסביר צהר. "בהכנת תוכנית הטיפול המתאימה למטופל, בביצוע מוצלח ומדויק של הרופא ובשיתוף פעולה של המטופל עם המטפל במהלך הטיפול ובייחוד לאחריו. חשוב להישמע להוראות ולהקפיד על טיפול תחזוקתי יום יומי בבית וטיפול תקופתי במרפאה מסודרת. אלה הדברים העיקריים החשובים להצלחת טיפול. מוטו נוסף שלי גורס שהצלחה בטיפול היא לא ביום שהמתרפא יוצא מהמרפאה. אני מחויב בביצוע מוצלח גם לאורך זמן, ובמצב כזה למטופל חלק חשוב מאוד בתהליך".

מה החדשנות שאתם מציגים במרפאה שלך?

"עצם העובדה שאנחנו פועלים עם הרכב כזה במרפאה ושיש לי רופא מומחה כמעט לכל תחום היא ייחודית. החדשנות הנוספת היא במכשור שקיים אצלנו. היום כמעט הכל ממוחשב. גם כתרים נעשים דרך המחשב ולא בשיטה הרגילה. בקרוב נפסיק לקחת מידות על ידי כפות סיליקון ונשתמש במדידה דיגיטלית. זו אפשרות שלא קיימת בכל מרפאה".

מה הופך מרפאה לטובה?

"הרכב של רופאים ברמה גבוהה, יחס אישי למטופל, להסתכל עליו בגובה העיניים. דבר נוסף – חשוב להקפיד על המדדים שהזכרתי: תוכנית טיפול נכונה, ביצוע מדויק ותחזוקה שוטפת. לתת את המודעות למטופל שהוא צריך לשתף פעולה גם אחרי הטיפול".

התוכנית המותאמת אישית, הטיפול המקצועי עם רמת הגימור הגבוהה ובעיקר ליווי המטופל לאחר הטיפול, הפכו את מרפאת "צהר לחיוך" למבוקשת מאוד גם בקרב מטופלים שטופלו עד עתה במקומות אחרים.

"אנחנו בחתונה קתולית עם המטופלים שדורשים מאיתנו טיפולים מורכבים", מגלה צהר. "אני מעודד אותם לבוא לביקורת ללא תשלום. מדובר בצעד שהם מחויבים לבצע כדי שההליך הטיפולי יצליח. מחירון השיננית אצלנו במרפאה נמוך כדי לשכנע אותם לבוא למרפאה שבה בוצע בהם גם הטיפול השיקומי והכירורגי. לפעמים טיפולים נכשלים כי אני לא מצליח לזהות את התקלות, מכיוון שהמטופלים לא הגיעו לביקורות ולטיפולי שיננית אצלנו".

אז אם אתם מרגישים פתאום כאב לא ברור בשן רק כתוצאה מקריאת הכתבה הזו, אל תהססו. תנו קפיצה למרפאה של ד"ר צהר ובדקו את עצמכם. גם אם בסוף יתברר שהשיניים שלכם בריאות ותקינות לחלוטין, לא תצטערו שהכרתם את המקום הזה.

מרפאת צהר לחיוך – חדשנות דנטלית

סניף חולון: יהושוע רבינוביץ 58
ימים: ראשון, שלישי, חמישי ושישי
טלפון: 03-5528504

סניף רעננה: אחוזה 124 (מרכז פוזין)
ימים: שני, רביעי ושישי
טלפון: 09-8941555

למעבר לפייסבוק

לקביעת תור: לחצו כאן

יפתרו לכם את כל הבעיות. צילום: ד"ר עמירם צהר

יפתרו לכם את כל הבעיות. צילום: ד"ר עמירם צהר


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר