סדנאות העצמה לנשים בחולון. תמונה ממאגר shutterstock, צילום: stockfour
סדנאות העצמה לנשים בחולון. תמונה ממאגר shutterstock, צילום: stockfour

סדנאות העצמה לנשים ששווה לכן להכיר

מחפשת מקום של הבנה והכלה שידחוף אותך קדימה ויעזור לך לפרוץ את הפחדים? אלו הן סדנאות ההעצמה לנשים בתל אביב שיעזרו לך להגשים את עצמך כמו שתמיד רצית

פורסם בתאריך: 12.8.19 12:46

פורשות כנפיים

כבר למעלה מ-16 שנה שעינת לאלו מנחה קבוצות ומעגלי נשים, ונדמה כי כל מעגל חדש שנפתח, הושפע מתהליך שעברה בחייה האישיים. "התחלתי את הדרך ממעגלים מקצועיים" מספרת עינת. "ואז עשיתי מעגלים לנשים בחופשת לידה, נשים שמקימות עסקים, נשים שעברו גירושין, נשים חרדיות. איכשהו, בכל פעם שחוויתי שינוי בחיים שלי, הקמתי מעגל. מתוך כל אלו צמחה שיטת העצמה ייחודית שמתאימה לכל אישה באשר היא".

לפרוש כנפיים

לא משנה מה אישה עוברת" אומרת עינת, "בין אם היא מקימה עסק, יולדת, מתגרשת, בסופו של דבר, מתחת להכל, היא עוברת את אותם דברים רגשיים, מחזיקה בתפיסות שמקבעות אותה אל הקושי. הבסיס לשינוי הוא תמיד השרשת הביטחון העצמי, האהבה העצמית, וכל אלו קורים בראש ובראשונה מתוך היכרות מעמיקה של כל אחת עם עצמה. אישה צריכה תמיכה, תחושה של שייכות, דחיפה אחת של השנייה. בסדנה נוצרות חברויות, והמשתתפות מקבלות שיקוף גם דרך מה שאחרות עוברות. מישהי מדברת ולמישהי אחרת ישר נופלים אסימונים, היא מקבלת פרספקטיבה. מעבר לתכנים עצמם שמעודדים לצאת מהרגיל או מהקונבנציונלי שעליו גדלנו, ולהביא את הכוח הגלום בייחודיות האישית, נשים באמת מגיעות לכאן כדי לפרוש כנפיים, לשמוח, להתפתח ולהתגבר על משברים".

הנשים מהוות מראה אחת לרעותה. צילום: ציון בלחסן

הנשים מהוות מראה אחת לרעותה. צילום: ציון בלחסן

איך מתנהלת הסדנה?

הסדנה כוללת 5 מפגשים הנפרשים על פני חודש וחצי והמעוניינות יכולות להמשיך גם למסלול המתקדם. "השלב הראשון זה באמת לפתוח את מה שקורה בחיים ולראות את הכל בצורה יותר נקייה. אני מעודדת נשים לשים בצד את כל הפרשנויות שאולי יש להן לאירוע שקרה או קורה בחיים שלהן ולעבוד מתוך תנועה, נשימה והודיה.
"היום, אחרי הסדנה, גיליתי שאני יכולה לשנות את החיים שלי, שמגיע לי יותר, שאני לא צריכה לפחד״ (לימור, 58). ״אני מרגישה שירדתי  10 ק״ג בנפש, בנפח ובכובד משקל – בא לי לצבוט את עצמי שאני לא חולמת!" (קרן, 42).
המון נשים מוצאות את עצמן בנקודה בה הן מרגישות תקיעות בחיים, רוצות להשתחרר ולא מוצאות את היכולת, את התעוזה, בדיוק בנקודות האלה נכנסת התנועה, התנועה מוציאה מתוך תקיעות. אנחנו מתרגלות ממש תנועה פיזית, זזות פיזית כדי לגרום לחיים להתחיל לזוז גם, כך בדיוק עובד תת המודע שלנו".

תנועה פיזית גורמת גם לחיים להתחיל לנוע. צילום: ציון בלחסן

תנועה פיזית גורמת גם לחיים להתחיל לנוע. צילום: ציון בלחסן 

לשבור דפוסים ולצמוח 

"אחד הדברים שהכי עוצרים נשים מלהתקדם בחיים זו חזרה אוטומטית על דפוסים מוכרים", כך אומרת עינת. "אנחנו מתקדמות ישר לתוך הדפוסים שלנו, מוצאות את עצמנו חוזרות על אותה התנהלות, למרות שאנחנו ממש לא רוצות לחזור עליה וזה מתסכל. הנשים שבסדנה לומדות איך לזהות את המחשבות האלה, ואיך פשוט לוותר עליהן, לחיות בלעדיהן. הן לומדות לאמץ מחשבה מקדמת במקום מחשבה מעכבת, הן עוברות תהליך של השלה, מקלפות מעצמן את כל מה שלא רלוונטי יותר, את כל מה שלא שייך, ומגיעות אל הליבה הפנימית שלהן. ככה הן פורשות כנפיים".

מגיעות אל הליבה הפנימית ופורשות כנפיים. צילום: ציון בלחסן

מגיעות אל הליבה הפנימית ופורשות כנפיים. צילום: ציון בלחסן

עינת לאלו – סדנת פורשות כנפיים

טלפון לפרטים: 054-3972776

למעבר לפייסבוק

להרשמה לסדנה


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר