נגני בוזוקי להופעות. תמונה ממאגר shutterstock, צילום: Marija Vujosevic
נגני בוזוקי להופעות. תמונה ממאגר shutterstock, צילום: Marija Vujosevic

נגני בוזוקי להופעות

מחפשים מישהו שירים לכם את האירוע ויעמיד את כולם על הרגלים? אלו הם נגני הבוזוקי המוכשרים ביותר שיהפכו כל אירוע שלכם לחפלה משמחת מלאה בחיוכים וריקודים

פורסם בתאריך: 15.8.19 16:55

יהודה גבע

יהודה גבע בא לעשות לכם שמח עם צלילי הבוזוקי הנפלאים. הוא מופיע באירועים, בטברנות ובחפלות בכל מקום בארץ. "אני יודע להתאים את ההופעה שלי לצרכים של הלקוחות שעומדים מולי." הוא מספר עם חיוך וממשיך, "אני יכול להגיע עם נגן קלידים, עם זמר ועם ליווי של נגן דרבוקות. בנוסף לזה, אני גם מתאים את סגנון המוזיקה לדרישת הלקוחות. אם בעלי האירוע אומרים שהם רוצים רק מוזיקה מזרחית או לחילופין, רק סגנון יווני, אני יודע להחזיק הופעה של ערב שלם בהתאם למה שמבקשים ממני" הוא חותם.

כשיהודה גבע אומר שהוא יודע להתאים את עצמו לקהל דרך מגוון סגנונות, אי אפשר שלא להתפעל מהדרך היפה שעשה כמוזיקאי. חלום הילדות שלו היה להיות מוזיקאי. כילד נחוש שגדל בשכונת פלורנטין הוא החל את דרכו המוזיקלית בלימודי מנדולינה. "כשהייתי בן תשע הכרחתי את אבא שלי שייקח אותי ללמוד מוזיקה. באותם ימים היה בית ספר למוזיקה מול אצטדיון בלומפילד. אחרי שנתיים של לימודי נגינה במנדולינה החלטתי שזה לא מספק אותי, אז עברתי ללמוד גיטרה, ואחר-כך לבוזוקי." גבע משתף.

יהודה גבע גדל והתחנך לצלילי מוזיקה ים תיכונית ומזרחית. את אהבתו הגדולה למוזיקה הוא שאב מזמרים קלאסיים כמו אריס סאן וטריפונס, שאת שיריהם האהובים והמוכרים הוא משלב כיום בהופעות שלו. "לקנות גיטרה היה חלום ילדות שלי. לקחתי מורה שילמד אותי ולא התחברתי אליו כל כך. כיום את רוב המוזיקה אני מנגן משמיעה."

בעבר הוא ניגן עם שמות מוכרים בזמר הים תיכוני כמו דקלון, ניסים גרמה, חיים משה ועוד רבים וטובים. גבע החולוני נשוי ויש לו שלוש בנות ובן אחד. גם את ילדיו שלו הוא חינך על ברכי המוזיקה הים תיכונית והמזרחנית. הבן שלו, יוסף חיים, מנגן ביחד איתו בהופעות כקלידן.

"כשהייתי מנגן בבית, הוא היה מתיישב לידי עם הדרבוקה שלו ומפריע לי, לא יכולתי להתרכז בכלום. אמרתי לו, יא איבני, אם אתה רוצה לדעת לנגן, צריך להתחיל ללמוד מהבסיס. אז הבאתי לו מורה לפסנתר שלימד אותו מוזיקה קלאסית. אחרי חצי שנה הוא אמר, אבא מוזיקה קלאסית זה לא בשבילי. אני רוצה לנגן את מה שאתה מנגן."

איך זה מרגיש לעמוד על הבמה?

"למרות שיש לי ניסיון של שנים, ההתרגשות תמיד קיימת. זה תחום עיסוק שאי אפשר להיות בו קרים כקרח, להעביר את הערב וללכת הביתה. ממש לא. אני אוהב את זה. בשבילי לעמוד על הבמה ולשמח אנשים בנגינה שלי זה דבר שנותן לי כוח. אני זורם עם ההופעה בטבעיות. כשאני מופיע עם הקאברים לכל השירים המפורסמים, אנשים לא יכולים להישאר אדישים. זה סוחף."

בפני מי אתה מנגן?

"אנשים מכל הארץ ובכל הגילאים. כבר היו לי בחורים צעירים בני 19, שברגע ששמעו את צלילי הבוזוקי והדרבוקה לא הפסיקו לרקוד וכמובן שאני גם מנגן גם מול קהל מבוגר יותר".

איך התחברת לבוזוקי?

"הבוזוקי מפיק צלילים אותנטיים, ויותר מיוחדים מגיטרה. אני מרגיש גם מצד הקהל, שיש היום חזרה לשורשים. אנשים מחפשים את הטברנות ואת המוזיקה המזרחית. בשורה התחתונה, אני אדם צנוע, שמחפש לעשות טוב לאנשים ברגעים יפים בחיים, ולנגן עבורם מוזיקה שמחה."

טלפון: 054-3970156
למעבר לפייסבוק

יהודה גבע והבוזוקי. צילום: אוסף משפחתי

יהודה גבע והבוזוקי. צילום: אוסף משפחתי


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר