משלוחי פרחים במרכז. תמונה ממאגר shutterstock, צילום: golubovystock
צילום: golubovystock / shutterstock

משלוחי פרחים במרכז: מתנה מפתיעה ליקרים לכם

רוצים להפתיע אדם קרוב עם זר פרחים צבעוני שיגיע במהירות עד לביתו? הגעתם למקום הנכון. הכנו עבורכם רשימה של חברות משלוחי פרחים מומלצות באזור המרכז

פורסם בתאריך: 27.8.19 14:05

באליזר משלוחי פרחים – What You See Is What You Get

"באליזר" מספקת שירות בוטיק של משלוחי פרחים, באיכות יוצאת מן הכלל, הפועל בכל רחבי גוש דן. משלוחי הפרחים יוצאים ישירות מסיטונאי הפרחים הגדול בארץ, שמספק עבור "באליזר" פרחים טריים ואיכותיים. ב"באליזר" אתם יודעים בדיוק מה אתם קונים. באתר האינטרנט של החנות, תמצאו מפרט רחב, תמונות אותנטיות של כל זרי הפרחים וכן תמונה של הזר המיועד כך שתדעו בדיוק איזה מוצר נשלח בשמכם.

"באליזר" מציעה עבורכם פרחים איכותיים שנקטפים בכל בוקר, מגיעים לסיטונאי בשעות הצהריים ונמסרים ללקוח בשעות אחר הצהרים. מסיבה זו, זרי הפרחים של "באליזר" מחזיקים זמן רב, שכן הפרחים לא מתיישנים בתצוגה. אז אם בא לכם לשלוח זר פרחים טרי ואיכותי לחבר, בן זוג או קרוב משפחה, הגעתם למקום הנכון.

פרחים ושוקולדים, מה עוד צריך? צילום: באליזר

פרחים ושוקולדים, מה עוד צריך? צילום: באליזר

איכות היא שם נרדף ל"באליזר" ולא רק בכל הנוגע לזרי פרחים. השוקולדים המצויים בתוך הבונבוניירות של החברה מיוצרים בעבודת יד ע"י שוקולטיירית מקצועית, וכמו בזרי הפרחים, גם הם נשלחים אליכם ישירות מהיצרן על מנת לשמור על טריותם ואיכותם. קראתם נכון – זהו לא עוד מארז שוקולדים סטנדרטי, אלא חבילת מתוקים יוקרתית שקשה למצוא בחנויות פרחים אחרות.

אז לאחר שהבנתם כי מדובר בעסק בוטיקי ומוביל בתחומו, והחלטתם לקנות זר או מארז שוקולדים, כל שעליכם לעשות הוא להיכנס לאתר של "באליזר משלוחי פרחים" ולבצע את ההזמנה בקלות ובנוחות. חשוב לציין שהאתר מאד ידידותי ונוח למשתמש וכי החברה שמה דגש ניכר על שקיפות מלאה מול הלקוח בשני שלבי ההזמנה.

הלקוחות מפרגנים. צילום: באליזר

הלקוחות מפרגנים. צילום: באליזר

בהקלקה פשוטה על כל זר מרשימת הפרחים, תקבלו מפרט המסביר על מספר הפרחים, גודלם וסוגם. לאחר שקיבלתם החלטה, תוכלו לבחור את גודל הזר, אגרטל, קישוטים, מוצרים נלווים ואף איגרת ברכה, אשר תיכתב עבורכם במיוחד עפ"י רצונותיכם או לחלופין תכיל תמונה לבחירתכם.

אם כל זה לא מספיק לכם תשמחו לגלות שבסופו של דבר תקבלו גם תמונה של מקבל/ת הפרחים עם הזר שנמסר, יחד עם אפשרות להוסיף כיתובי הוקרה מצידו. רק תדמיינו איזה כיף יהיה לקרוא תגובות כמו "אוהב אותך!" או "איזה כיף להגיע הביתה לדבר כזה"! כך, לא רק חברכם יסיים את היום בחיוך, אלא גם אתם תוכלו ליהנות מתחושה חמימה בלב.

הזמינו עוד היום פרחים או מארז שוקולדים מ"באליזר" ותיהנו מאיכות, אמינות וביטחון מלא לכל אורך תהליך הרכישה. ואם אהבתם את מה שקיבלתם, החברה תשמח לקבל מכם חוות דעת על השירות, שכן עובדי המקום רוצים לשמוח בשמחתכם!

*מומלץ לבצע הזמנה מראש.

טלפון 1: 03-7442544
טלפון 2: 052-2440972

למעבר לאתר
למעבר לפייסבוק

עושה לכם גם חשק? צילום: באליזר

עושה לכם גם חשק? צילום: באליזר


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר