אין כמו ארוחה מפנקת על הבוקר. צילום: K2 PhotoStudio
אין כמו ארוחה מפנקת על הבוקר. צילום: K2 PhotoStudio

ארוחות בוקר מומלצות בחולון: ככה פותחים את היום

לא במקרה אומרים שארוחת הבוקר היא הארוחה החשובה ביותר ביום. כשפותחים את היום בטעמים מיוחדים ואווירה חיובית, כל היום נראה טוב יותר. הכירו את המקומות המומלצים ביותר בחולון לארוחות בוקר מפנקות

פורסם בתאריך: 29.8.19 14:01

קקאו חולון – ארוחת הבוקר בכפר בלב העיר חולון

בלב חולון פועלת כבר שנים פנינה עם מסורת של איכות וטעמים שלא מפסיקים להפתיע: בית הקפה-מסעדה קקאו, שצבר לקוחות ותיקים לצד לקוחות חדשים, שנהנים מאווירה רגועה, ארוחות בוקר וצהריים מפנקות במיוחד ומגוון רחב של מנות עשירות.

קקאו חולון הוא בית קפה השייך לרשת הישראלית בעלת סניפים בכל רחבי הארץ. בסניף חולון ניתן להרגיש את האווירה הרגועה כבר בכניסה לסניף. בניגוד לבתי קפה אחרים הממוקמים בלב ההתרחשות ההומה של השגרה הלחוצה, קקאו חולון המוקף עצים, מציע חוויה כפרית למרות היותו חלק בלתי נפרד מהעיר.

אווירה כפרית מפנקת. צילום עצמי

אווירה כפרית מפנקת. צילום עצמי

בית הקפה שממוקם בבניין עיריית חולון נגיש לבעלי מוגבלויות, ובקרבת המקום תוכלו למצוא חניה מרובה ונוחה. המקום מתהדר באווירה רגועה ונעימה בזכות העיצוב החדש, האותנטי והפשוט, הריחות הממכרים והיחס האישי והחם שמקבלים הלקוחות מהצוות.

איפה יושבים: בקקאו חולון תוכלו לבחור בין ישיבה צוננת בפנים המסעדה לבין ישיבה על הדק שבמרפסת למי שחפץ בנגיעות שמש קלות. הישיבה בחוץ תשכיח מכם את צרות היום בזכות העלים הנופלים על הדק והאווירה הכפרית המשתלבת באופן טבעי במקום.

הדיל המשתלם: המקום מציע תפריט ארוחות בוקר מחודש עם מבחר מגוון. הדובדבן שבקצפת הוא שבניגוד לארוחות בוקר רבות, בקקאו חולון אתם לא צריכים להתלבט בין כוס מיץ תפוזים סחוט טבעי לבין בקבוק שתיה קלה, או בין קינוח מתוק למלוח. בקקאו חולון הכל כלול במחיר וללא הפתעות. כמו כן, בית הקפה מכבד את כל סוגי השוברים.

ארוחת הבוקר המושלמת. צילום: UPSALE

ארוחת הבוקר המושלמת. צילום: UPSALE

המנה המומלצת: ביצת עין על וופל בלגי. אם אתם בטוחים שאתם יודעים איך נראית ארוחת הבוקר האולטימטיבית, כדאי שתנסו את המנה הזו שתפתח בפניכם עולם חדש של טעמים. ביצת העין מוגשת על וופל בלגי המוכן במקום בליווי תרד, בצל מקורמל, גבינת פרמז'ן, זיתי קלמטה וסלט ירוק בצד. הטבעוניים שביניכם יוכלו ליהנות משקשוקה מפנקת על בסיס ירקות, גבינה טבעונית וטחינה בליווי חלה וסלט ירקות.

המשקאות של קקאו: הקפה מוכן על פי מתכון מיוחד של הרשת שהגיע הישר מאיטליה, המעניק לו מרקם עשיר ומיוחד שאסור לכם לפספס. בנוסף למשקאות הקפה, קקאו חולון מציעים משקאות בלעדיים ועשירים כמו פרוזן יוגורט בקיץ ושוקו קוקוס בחורף.

אז אם גם אתם מחפשים מקום עם אווירה מיוחדת וארוחות בוקר שקשה לסרב להן, אתם מוזמנים להגיע לקקאו חולון ולפתוח את היום שלכם בחיוך.

קקאו חולון

כתובת: חיים ויצמן 58, חולון
טלפון: 03-6414260

שעות פעילות:
א'-ה' בין השעות 08:00 – 00:00
ו' מהשעה 08:00 ועד שעה לפני כניסת שבת
מוצאי שבת – חצי שעה אחרי צאת שבת ועד 00:00

קישור לאתר
קישור לעמוד הפייסבוק

*קקאו חולון הינו סניף כשר למהדרין

פוקצת גבינות ממכרת. צילום: UPSALE

פוקצת גבינות ממכרת. צילום: UPSALE

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר