משרדי תיווך מומלצים בחולון. תמונה ממאגר shutterstock (צילום: Jirsak)
משרדי תיווך מומלצים בחולון. תמונה ממאגר shutterstock (צילום: Jirsak)

מתווכים בחולון: האנשים שיעשו לכם סדר בתחום

תחום הנדל"ן יכול להיות סבוך ומורכב, לכן בעת רכישה או מכירה של דירה חשוב להעזר במתווך מקצועי אשר בקיא בכל נבכי הנושא, בדיוק כמו מתווכי הנדל"ן שקיבצנו עבורכם ברשימה שלפניכם

פורסם בתאריך: 11.9.19 10:19

רי/מקס אבניו חולון בת ים

האחים גלי וירון שמיר, רכשו לפני כ- 10 שנים זיכיון של רי/מקס ומאז הם מנהלים בשותפות את משרד רי/מקס אבניו חולון בת ים. ירון, שבעבר ניהל עסקים משגשגים בתחומי האופנה והמסעדנות, וגלי, אשת חינוך שלימדה שנים רבות בבית הספר הרצוג בחולון, פנו לתחום התיווך מאחר שבערה בהם התשוקה לתת שירות מעולה לאנשים, והם מצאו בנדל"ן את האפיק הנכון לבטא את עצמם.

השניים חברים בלשכת המתווכים של מחוז השפלה, וגלי מכהנת כיו"ר ועדת כנסים והדרכות של המחוז. "מבחינתי, לשכת המתווכים מהווה חותמת על האיכות של המתווך. אנחנו מקפידים בלשכה לעבור כל הזמן הכשרות ולהתמקצע, וכן, אנחנו חתומים על קוד אתיקה. חשוב שהלקוח יקפיד לעבוד עם מתווך שחבר בלשכה".

מלבד לזכיינים, עובדים במשרד עוד 8 סוכני נדל"ן פעילים המתמחים בשיווק פרויקטים של התחדשות עירונית, יד שנייה, שכירויות, קבוצות רכישה ונדל"ן מסחרי. לכולם רישיון תיווך והסמכה מביה"ס לנדל"ן של רי/מקס ישראל.
בנוסף, גלי מנהלת קבוצת פייסבוק קהילתית – ״פורום חולון הלב של חולון״, שם תוכלו לקבל עדכונים על הנעשה בעיר.

צוות מנצח – ירון וגלי שמיר

צוות מנצח – ירון וגלי שמיר

יתרונות התיווך: כשמדובר בעסקה הכלכלית הגדולה והחשובה של האדם בחייו, חשוב להיעזר באיש מקצוע. מתווך טוב הוא זה שמכיר את השוק ויודע מה נמכר, מה עומד למכירה, מה לא נמכר, הוא יודע לעבוד עם הקונים, לסנן ביניהם את אלה שיהיו הטובים ביותר למוכר ויהיה המומחה שאחראי על המשא ומתן לקראת סגירת העסקה.

ביטחון אישי – כשאתם מכניסים אליכם הביתה אנשים זרים (קונים) כדאי שיהיה איתם אדם נוסף, מתווך, שיבדוק את פרטי הקונים מראש ויחתים אותם בטופס תיווך, דבר שמגביר אצלכם את תחושת הביטחון.

תמחור הנכס – רבים מהאנשים שמחליטים לשווק את הנכס שלהם בעצמם, מתמחרים את הדירה שלהם באופן שגוי, ולרוב הרבה מעל מחיר השוק. חשוב לזכור, שכשהמחיר אינו תואם את מחיר השוק הריאלי, בסופו של דבר זה יפגע בסיכויי המכירה.

פרסום הנכס – רוב המתווכים מסתפקים בפרסום באתר אינטרנט אחד או שניים. למעשה, בפועל הרבה מהקונים הפוטנציאלים שלהם כלל לא נחשפים לדירה ולא יגיעו לראות אותה. מתווך מקצועי פועל באפיקי פרסום ושיווק מגוונים ומצליח להגיע לקהלים גדולים מאוד, מה שמגדיל משמעותית את הסיכוי למצוא קונה ראוי לדירה.

טיפים למכירת דירה: "לפני שמוציאים נכס לשוק יש לנקוט במספר צעדים מקדימים. ראשית, מומלץ להיעזר באנשי מקצוע המומחים בתחומם, כגון: סוכן נדל"ן, שמאי להערכת הנכס, עו"ד מומחה במקרקעין, איש מימון לבחינת היתכנות כלכלית, וכמובן שיש לוודא שהתמחור של הנכס אכן ריאלי ותואם את המתרחש באותה שכונה.

בחרו יועץ נדל"ן רק לאחר שקיבלתם עליו המלצות מלקוחות מרוצים. ראיינו מספר מתווכים לפני שתבחרו באחד שייצג אתכם, וודאו שהוא בעל רישיון תיווך כדין ושהוא רשום בלשכת המתווכים.

הכינו את דירתכם כך שתוצג בצורה נאותה, נקייה ומסודרת, פנויה מחפצים מיותרים שמצמצים ויזואלית את הבית. אם יש צורך, צבעו מבעוד מועד קירות מתקלפים, תקנו פגמים קוסמטיים או כתמי לחות ועובש בחדרי הרחצה.

הקפידו להראות את הבית בשעות שהוא מואר ומאוורר על מנת להדגיש את היתרונות שלו.

אם אתם הקונים – בקשו לראות את הדירה מספר פעמים ובשעות שונות של היום, שוחחו עם ועד הבית על הדיירים והאווירה בבניין, בידקו בעירייה שאין חריגות בנייה לא מאושרות או חובות התלויים נגד הנכס, בידקו זכויות בנייה נוספות לנכס ותב"ע מקומית.

רי/מקס אבניו חולון-בת ים

רי/מקס אבניו חולון-בת ים

אזורי התמחות: חולון, בת ים, אזור.

ותק: 10 שנים.

ייחודיות השירות: המסר שמנחה אותנו בעבודה הוא שהדבר החשוב ביותר בעסקה הוא שהיא תהיה הטובה ביותר ללקוח. טובת הלקוח היא אצלנו מעל הכל. כל החלטה של כל אחד מהסוכנים שלנו נעשית דרך הפריזמה הזו. כמי שמאמנים ומכשירים סוכנים ומתווכים, אנחנו מקפידים להנחיל את המוטו הזה גם להם, שהרי בסופו של דבר, כאשר פועלים על-פי עיקרון זה, מייצרים לקוחות נאמנים שימליצו עלינו ואף יהפכו ללקוחות חוזרים.

חובת ההגינות בעסקאות נדל"ן: כל מתווך מחוייב על-פי חוק לנהוג בשקיפות מול הלקוח ולמסור לידיו את כל המידע הרלוונטי לגבי הנכס, פגמים, מומים, יתרונות וחסרונות, בלי להשמיט ולו פיסת מידע אחת. מתווך שאינו נהג כך, לא ראוי להחזיק ברישיון של המקצוע ומוטב להתרחק ממנו. חשוב לנו לציין, כי כל אחד מהסוכנים שלנו חתום על קוד אתיקה.

קביעת שווי נכס: הידע והניסיון של מתווך טוב יבטיחו שהערכת השווי תהיה מדוייקת, זאת בהתבסס על נכסים דומים שעומדים למכירה באיזור, עסקאות שנחתמו, וכמובן הנתונים האובייקטיבים של הנכס כמו: גודל, מיקום, מעלית, חנייה וכדומה.

חשוב לזכור שלמרות כל השיקלולים, מה שבסופו של דבר יקבע את המחיר הוא השוק שמתנהל לפי עקרונות של ביקוש והיצע בנקודת הזמן המסוימת, ויש להתחשב גם בזה.

איך מתבצע תהליך שיווק הנכס? משרד רימקס אבניו עובד אך ורק בבלעדיות, עובדה שבזכותה אנחנו משקיעים בשיווק הנכס שלו משאבים רבים. אנחנו מפרסמים ברשתות החברתיות, באתרי אינטרנט מובילים בנדל"ן, באתר רי/מקס, מפיצים פלאיירים, נעזרים במאגר לקוחות קיים, ומבצעים פעולות שיווק רבות נוספות. בשורה התחתונה – אנחנו פועלים לעשות את הכל על מנת שיהיו לנו לקוחות ממליצים נוספים.

למשרדנו יש יתרון נוסף מעצם היותנו חלק מרשת ארצית המובילה בארץ ובעולם – רי/מקס, כמו גם קשרים מצוינים עם מתווכים בכל הארץ, מה שמאפשר לנו לקיים עימם שיתופי פעולה המניבים תוצאות טובות מאוד ללקוחותינו.

רי/מקס אבניו חולון

כתובת: שנקר 35 חולון

טלפון במשרד: 03-7582080
גלי שמיר: 052-3033677
ירון שמיר: 052-5310103

למעבר לאתר
למעבר לפייסבוק 
למעבר לאינסטגרם

האחים גלי וירון שמיר. צילום: amiram's

האחים גלי וירון שמיר. צילום: amiram's


בוטיק נדל"ן

תפקידו של משרד תיווך הוא לקשר בין קוני דירות פוטנציאלים לבעלי דירות שמעוניינים למכור – משימה פשוטה לכאורה אך כזו שלמעשה מגלמת בתוכה אתגר גדול, כזה שמשמעותו היא מציאת עמק השווה בין צדדים בעלי אינטרסים שונים.

"בוטיק נדל"ן", משרד תיווך מוכר בחולון, פועל בשנים האחרונות כקו התיווך הראשון של תושבי האזור ואלה המעוניינים לעבור אליו. את הצלחת המשרד ניתן לזקוף בין היתר למאמצי השיווק האדירים שמפעילים הסוכנים בעת עבודה על נכס או אל מול לקוח המעוניין לרכוש נכס.
היכולת של סוכני המשרד להשקיע את הפעולות השיווקיות במציאת קונים ומוכרים בשלים, יחד עם ההיכרות שלהם עם האזור, מאפשרת להם להביא לסגירת עסקאות איכותיות בזמן שיא, והכי חשוב תוך שירות האינטרסים של שני צדדי העסקה.

נפגשנו עם רותם לוי (29), בעלי המשרד שעובד כבר 6 שנים באזור חולון בו גדל ובו הוא גר, לשיחה בה הוא מסביר לנו כיצד בדיוק קרה שמשרד צעיר שנכנס רק לפני שנים ספורות לשוק הדירות, מצליח להגיע להישגים יוצאי דופן בפרק זמן כל כך קצר.

בוטיק נדל"ן (לוגו: עדן פלטין)

בוטיק נדל"ן (לוגו: עדן פלטין)

יתרונות התיווך: נכון להיום ישנם בסביבות 2,500 נכסים למכירה בחולון ועוד פי כמה קונים המבקשים למצוא נכס. היתרון בעבודה מול משרד תיווך, נוסף על מאגרי המוכרים והקונים שהוא מחזיק, מתבטא בהיכרות של המתווך עם השוק. כבעל נכס, מה שהלקוח רוצה הוא איש מקצוע שידע להציג את הנכס על כל יתרונותיו ויצליח לקדם עסקה איכותית המשרתת את האינטרסים שלו.
שכעובדים מול מתווך שמכיר את השוק ניתן לקבל תמונת מצב ריאלית שמאפשרת לקדם קניה ומכירה של נכסים מבלי לבזבז זמן על לקוחות לא רציניים או לא מתאימים ומבלי להגיע לפשרות מיותרות.

טיפים למכירת דירה:
1. "הכר את השוק בו אתה נמצא – הדבר הכי חשוב לפני שיוצאים במחיר נכס הוא לדעת את המחירים של דירות אחרות באזור שמוצעות למכירה. הדירות האחרות שקיימות בשוק הן ה"מתחרים". באמצעות בדיקה באתר רשות המסים על עסקאות שבוצעו בעבר עם פרמטרים דומים ניתן לקבל מושג נכון יותר על שווי הנכס והמחיר שאפשר לקבוע לו.
2. "הרבה פעמים אנו נתקלים בדירות לא משופצת אבל שמורות ומסודרות שמשאירות תחושה הרבה יותר טובה מנכס משופץ אבל לא מסודר. חשוב לזכור אין שני לרושם ראשוני !
הקפידו על סדר בבית לפני שאתם פותחים את הדלת לקונים פוטנציאלים."

אזורי התמחות: חולון, ראשון לציון והסביבה

ותק: "המשרד שלנו קיים כבר 5 שנים – אני הקמתי אותו בשנת 2014 ומאז אני פועל כמנהל המשרד. לצד ניהול המשרד אני גם משמש כיושב ראש שיווק ויחסי ציבור בלשכת המתווכים מחוז השפלה. לצידי עובדים סוכנת הקונים, נוגה טומשבסקי וסוכן המוכרים, מוטי חסין, שיחד אנו מייצרים צוות חזק וזריז שחותר יחד לסגירת עסקאות מוצלחות.

ייחודיות השירות: כל הנכסים שאנחנו משווקים, ללא יוצא מן הכלל, ברי מכירה. אנחנו לא מטפלים בכל נכס ובכל בעל דירה שמבקש למכור את דירתו – לפני שאנו לוקחים נכס לשיווק אנו דואגים לבדוק בצורה יסודית האם ישנה אכן היתכנות למכירה שלו, הן מבחינת המחיר והן מבחינת מצב השוק.

אנו מנהלים מחלקת קונים שתפקידה לאתר דירות פוטנציאליות עבור לקוחותינו וכמו כן, מחלקת שיווק נכסים אשר תפקידה לטפל במכירת הנכס מתחילת השיווק ועד גמר העסקה ומסירת המפתח לקונים.

אנו משקיעים בשיווק אגרסיבי על מנת להשיג חשיפה גדולה ככל האפשר עבור נכסים שבטיפול משרדנו. אנו פועלים בכל הפלטפורמות הגדולות, בין אם זה במדיה הדיגיטלית ובין אם בכתובה במטרה להגיע לכמה שיותר לקוחות פוטנציאלים.

חובת ההגינות בעסקאות נדל"ן: "יכולים להיות הרבה אנשי מקצוע טובים אבל חשוב למצוא בן אדם שמרגיש אמין. מבחינתנו חובת ההגינות הוא הערך איתו אנו מגיעים לכל עסקה."

קביעת שווי נכס: "על ידי התבוננות במצב השוק בתקופה האחרונה והנוכחית ובעזרת המידע שאנחנו מקבלים מול אתר רשות המסים אנחנו יכולים להוציא דו"ח נכס מסודר המורכב מכלל העסקאות שנעשו באזור וממה שמוצע למכירה כרגע בשוק, כך אנו יכולים לייעץ לבעל הנכס על מחיר שיווק אטרקטיבי"

כיצד מתבצע תהליך שיווק הנכס: "במהלך השנים רקמנו מערכות יחסים מוצלחות עם קונים מהעבר שדואגים להפנות אלינו מכרים/חברים ובני משפחה שהפקידו בידינו תפקיד כה חשוב של מציאת ביתם החדש וכך למעשה שאנו מתחילים שיווק נכס השיווק הראשוני הוא למעגל הלקוחות של משרדינו.

75% מהעסקאות שאנו סוגרים הוא ממאגר הלקוחות שלנו!!

"יחד עם זאת אנו משקיעים תקציבים רבים בשיווק ובפרסום של הנכסים שבטיפול המשרד וככה אנו נותנים אפשרות לקונים פוטנציאלים להיחשף ולהכיר את הנכס. הפרסום שאנו עושים מתבצע לאחר עבודת פילוח קהל היעד, במהלך שלב זה אנו בודקים לאיזה קהל יעד לפנות ואיפה שווה להשקיע את מאמצי הפרסום והשיווק".

"לאחר שאיתרנו את קהל היעד אנו מתחילים לפרסום בזירות שונות: לוחות אינטרנט כמו יד 2, מדלן ועוד, רשתות חברתיות – פייסבוק ואינסטגרם, שלטים שאנחנו מציבים, מדיה כתובה – פלאיירים ישר לתיבות הדואר של קהל היעד ופרסום בעיתונים ומקומונים.
כמו כן אנו דואגים לשווק את הנכס לקולגות מהעבודה ומתווכים נוספים מהאזור באמצעות קבוצות וואצאפ ומערכת "גשר – חיבורים בין מתווכים".

בין אם כבר החלטתם למכור את הדירה ואתם נמצאים בשוק כבר מספר שבועות או חודשים, ובין אם אתם רק מתחילים לגבש את הרעיון ומחפשים הכוונה וייעוץ, משרד התיווך 'בוטיק נדל"ן' מבטיח לשקף לכם בצורה אמינה ונכונה את פוטנציאל השוק וללוות אתכם כל הדרך עד לסגירת עסקה מוצלחת.

טלפון: 052-3833782
כתובת: הסתדרות 145, חולון

למעבר לפייסבוק
למעבר לאינסטגרם

רותם לוי (צילום: ליהי אדל חסון)

רותם לוי (צילום: ליהי אדל חסון)


ערן דרורי – תיווך נדל"ן מבית קלר וויליאמס

על העסק:
ערן דרורי תיווך נדל"ן הוא משרד לתיווך, לשיווק וליזמות נדל"ן עם ניסיון של יותר מעשר שנים בכל ענפי הנדל"ן. המשרד שוכן בחולון ומעניק שירותי נדל"ן גם לערים הסמוכות כבת ים, דרום תל אביב, ראשון לציון ואזור. במשרד כ-20 סוכנים עצמאיים ומנוסים שעובדים במסגרת צוותים המתמחים בכל אחד מענפי הנדל"ן – תיווך, שיווק ויזמות. בשנתיים האחרונות משמש המשרד זכיין של חברת התיווך העולמית קלר וויליאמס (KW).

מי בעסק:
הבעלים של המשרד הוא ערן דרורי, בן 32, נשוי ואב לשניים, מתווך וסוכן נדל"ן למעלה מעשור שצבר מוניטין רב בתחום במשך שנות פעילותו בענפי הנדל"ן השונים. לצדו עובדים 20 סוכנים מקצועיים ומנוסים.

תיווך נדל"ן מבית קלר וויליאמס (צילום: ערן דרורי תיווך נדל"ן)

תיווך נדל"ן מבית קלר וויליאמס (צילום: ערן דרורי תיווך נדל"ן)

איך הכל התחיל:
"לפני כעשר שנים, כשחזרתי מעולם המכירות בחו"ל, חיפשתי תחום שבו אוכל להמשיך לעסוק במכירות. כך נחשפתי לעולם הנדל"ן, שזה עולם המכירות הכי גדול שיש", מספר דרורי, שהחל כסוכן נדל"ן בחברה גדולה ותוך שנה וחצי הגיע למקום הרביעי בדירוג הסוכנים הטובים בארץ של החברה, מתוך יותר מ-1,000 סוכנים ועם יותר מ-60 עסקאות בשנה.
השלב הבא היה לבנות צוות עצמאי בתוך אותה חברה, ומשם הדרך לעצמאות מוחלטת ולהקמת עסק משלו היתה קצרה. "לפני חמש שנים החלטתי לצאת לדרך עצמאית ולהרחיב את העסק לערוץ נוסף: שיווק פרויקטים חדשים", מספר דרורי, "הייתי שנתיים וחצי עצמאי ואז התחברתי ל-KW, רשת התיווך הכי גדולה בעולם, ומאז אני זכיין שלהם".

התמחות המשרד:
המשרד ערן דרורי תיווך נדל"ן מבית קלר וויליאמס מתמחה בכמה תחומים בעולם הנדל"ן, שיחד ממלאים את כל צורכי הלקוח במקום אחד. לצד קרוב ל-100 דירות יד שנייה שהמשרד מטפל בהן, במשרד פועלת מחלקה לשיווק פרויקטים חדשים לשם טיפול בנושא תמ"א 38 ודירות חדשות.
"יש לנו צוותים ומחלקות בכל מה שקשור לעולם תיווך הנדל"ן, שיווק הנדל"ן ויזמות נדל"ן", מספר דרורי, "הכל אנחנו יודעים לעשות בתוך המשרד. אנחנו יודעים גם למכור דירות, גם לשווק פרויקטים שלמים וגם ליזום פרויקטים קטנים. אם יש בניין שדייריו מעוניינים לבדוק אם הם יכולים לעשות גם תמ"א 38, אנחנו יודעים לעשות את בדיקת ההיתכנות ולתת מענה עם אנשי מקצוע".
ואכן, למשרדו של ערן דרורי יש קשר לכל איש מקצוע הנושק לתחום, בעזרתם מסייע המשרד ללקוחותיו: "אנחנו מאוד מקושרים עם אנשי מקצוע בכל התחומים, אם זה אדריכל, שמאי, עורך דין, יועץ משכנתאות או קבלן. לאור זה שאנחנו מעורבים בפרויקטים אנחנו נחשפים להמון קבלנים, יזמים ושיתופי פעולה בתחום הזה, וכך אנחנו יכולים להעניק ללקוח כל מה שהוא צריך מאל"ף עד ת"ו".

הקשר עם הלקוחות:
משרדו של דרורי בנוי על מוניטין מעולה ורב שנים, ולכן רוב הפניות של לקוחות חדשים מגיעות בעקבות המלצות חמות של לקוחות. "מה שמנחה אותנו זה קודם כל אמינות ויושרה. לדאוג לטובת הלקוח בראש ובראשונה", מספר דרורי.
"אחרי שהלקוחות מתקשרים איתנו ומכירים אותנו הם הופכים להיות סוג של משפחה. אנשים מעסקאות של לפני עשר שנים עוד מתקשרים ומתייעצים, שולחים ברכות ומתנות בחגים ונפגשים באירועים. אנחנו בונים מערכת יחסים, לא יחסים של מתווך-לקוח, עם הזמן אנחנו הופכים לחברים".

הייחוד:
מעבר לניסיון רב בתחום והיותו של המשרד ותיק ואמין, משרד התיווך, השיווק והייזום של ערן דרורי מתמחה בלהתאים ללקוח כל מה שהוא צריך. "נניח, אם הוא מגיע אלינו כדי לקנות דירה חדשה, אנחנו מפנים אותו לסוכן מומחה כדי לתת לו מענה גם למכירת הדירה יד שנייה, כי מי שקונה חדשה צריך גם למכור את הישנה", מסביר דרורי.
"הלקוחות מקבלים את כל המעטפת ואינם צריכים לפנות למשרד שיווק כדי לקנות דירה חדשה ואז לפנות למתווך אחר כדי למכור את הישנה, ואז לפנות לאדריכל כדי לעשות פרויקט בבניין שלהם או לבדוק את ההיתכנות. הכל נמצא פה, והלקוח רגוע ויודע שהוא בידיים טובות ושיש מי שדואג לכל צרכיו".

כתובת: רחוב הרוקמים 40, חולון
טלפון: 054-7333982
דוא"ל: [email protected]

למעבר לאתר
למעבר לפייסבוק

ערן דרורי (צילום: ערן דרורי תיווך נדל"ן)

ערן דרורי (צילום: ערן דרורי תיווך נדל"ן)


אהרון אימרה

"קנייה, מכירה או השכרת דירה, הם תהליכים מאוד מורכבים ויקרים המצריכים עבודה מול גורמים רבים ומגוונים, לכן עדיף להיעזר בבעל מקצוע שיכול לפשט ולקצר את התהליך, וכזה שהוא חבר בלשכת המתווכים שחתום על קוד אתיקה", מסביר אהרון אימרה, יועץ נדל"ן בכיר בסוכנות רי/מקס אבניו חולון בת-ים.

"מתווך מקצוען ומנוסה יכול לעשות את ההבדל בין עסקה מוצלחת לעסקה גרועה. כל טעות שאדם חסר רקע וניסיון עושה בעסקת נדל"ן עלולה לגרום לו להפסד כלכלי העלול להסתכם בעד מאות אלפי שקלים. עסקאות רבות "מתפוצצות" מסיבות אמוציונליות, ולכן תפקיד המתווך הוא להפגיש בין הרצונות והיכולות של שני הצדדים ולגשר ביניהם".

במשך 23 שנה שימש אהרון אימרה כמנהל אדמיניסטרטיבי באולפני תל אביב, ולאורך כל השנים בער בו הצורך לתת שירות לאנשים. תחום הנדל"ן היה קרוב ללבו מאז שהוא זוכר את עצמו, ולפני כ-5.5 שנים עשה אימרה את המעבר המתבקש והחל לעבוד במשרד רי/מקס אבניו, המשרד המוביל בחולון בת ים. "אני מאוד שמח על השינוי שעשיתי ובכל בוקר אני קם עם תשוקה לסייע לאנשים בהגשמת החלום. טובת הלקוח תמיד לנגד עיני ואני קשוב לצרכים ולרצונות שלו, ועם המוטו הזה בניתי את העסק שלי ואת המוניטין שלי".

יתרונות התיווך:

  • חשיפה מקסימלית של הנכס במדיות השונות, דבר המעלה את הסיכויים במציאת הקונה המתאים לבעל הנכס.
  • מאגר בשל של קונים רלוונטיים לעסקה מיידית
  • שיתוף פעולה עם מאות מתווכים, דבר המגדיל את החשיפה של הנכס והסיכוי למכירתו מבחינת המוכר.
  • המון ידע על הלקוח מבחינת התקציב וההבנה לגביי הצרכים החשובים לו.

טיפים למכירת דירה:

  • קביעת מחיר שיווק ריאלי על ידי בדיקת עסקות דומות באזור. יש לקחת בחשבון שיפוץ, קומה, חזית/עורף, גודל הדירה, מצב הבניין ופרמטרים נוספים.
  • פרסום הנכס בערוצים שונים כגון אתרי אינטרנט למיניהם, פליירים, פייסבוק, ושלט בולט.
  • ניקוי ופינוי של חפצים מיותרים מהדירה
  • בחינת מידת הרצינות של הקונים כבר בשיחת הטלפון הראשונה.
  • התייעצות עם עורך דין לפני שיוצאים למכירה בנושאי מיסוי.
  • ניהול מו"מ רציונלי ולא אמוציונלי.

ותק: 5.5 שנים.

אזורי התמחות: דירות ובתים בחולון, בת ים ואזור

ייחודיות השירות: אני מקבל כל הזמן מכתבי המלצה מלקוחות המעידים על השירות שאני נותן. בעלי נכס שמכרתי לאחרונה כתבו לי לדוגמא: "קיבלנו ממך יחס אישי ומקצועי, ומענה על כל מכשול שהיה. במהלך מכירת הבית נוכחנו כי אהרון מיומן, שולט בעבודתו ביד רמה, מסור, אמון, נעים הליכות, סבלני ומלא בחן וטוב".

השירות שאני נותן הוא הרבה מעבר למקובל בענף. לדוגמא לקוח שקנה דרכי דירה ורוצה להשכיר אותה, אני מטפל עבורו בשכירות מא' עד ת' כולל טיפול בניירת  מול העירייה ושאר הרשויות מבלי לחייב אותו על כך. אני בונה מערכת יחסים עם הלקוחות המבוססת על אמון, והם פונים אלי כשהם רוצים למכור את הבית ולא ההיפך. בנוסף, אני דואג כל הזמן לשפר ולהתמקצע כדי ליעל את שיטות העבודה ולייצר חדשנות בעסק לטובת הלקוחות שלי.

חשוב לי לציין, כי בזכות ייחודיות השירות שלי אני נמצא במועדונים המובילים של רשת רי/מקס ומדורג במקומות גבוהים ברשת, דבר שמעודד סוכנים להעביר אליי לקוחות לטיפול ולסגירת עסקאות.

חובת ההגינות בעסקאות נדל"ן:  אני מעדכן את הלקוח על כל בעיה או פגם בנכס הידועים לי ומציג בפני הלקוחות שלי גם את היתרונות וגם את החסרונות של הנכס, ככל שידוע לי. במקרים מסויימים שהלקוחות עלולים להסתבך אם ייכנסו לעסקה אני מעדיף לא לבצע עסקה ולא לקחת את הסיכון תחת אחריותי.

קביעת שווי נכס: "מחיר שיווק ראשוני הוא הדבר הכי קריטי בתהליך מכירה. ככל שמחיר השיווק רחוק מהמחיר הריאלי כך הנכס עלול "להישרף". בעלי הנכס ואני מקבלים החלטה משותפת על המחיר השיווק. את ההמלצה שלי אני מבסס על הניסיון והידע שברשותי על כל אזור. אחרי כשלושה שבועות, בעל הנכס מקבל ממני שיחת עדכון במהלכה אני מיידע אותו כמה הצעות קיבלתי במשך השבוע, פידבק שקיבלתי מאנשים שראו את הנכס וכדומה ויחד אנחנו מחליטים איך להתקדם בתהליך.

חשוב לי לציין, שבעלי הנכס הם השותפים המלאים שלי לכל תהליך המכירה, הם מעודכנים בהכל, והכל מולם מתנהל בשקיפות מלאה.

איך מתבצע תהליך שיווק נכס? שלט בולט על הנכס, עיתונות מקומית, פייסבוק, חלוקת פליירים, שיתוף פעולה עם כ-300 מתווכים מהאזור, בית פתוח, הפצה בקרב חוג הלקוחות שלי ועוד. אני אף מזמין את השכנים בבניין לקחת חלק בתהליך המכירה.

לסיכום: תהליך מכירה של בית הוא תהליך מורכב מאוד וחשוב לשכור בעל מקצוע שאתם סומכים עליו. חשוב לקבל המלצות, לבדוק על המתווך בפייסבוק ובגוגל והכי חשוב, לעבוד עם חבר לשכת המתווכים, שחתום על קוד אתיקה מאוד ברור.

כתובת: שנקר 35 חולון

טלפון: 054-6632226

שעות פעילות
ימים א'-ה': 21:30-08:00
ימי ו': 15:00-08:00

למעבר לאתר
למעבר לפייסבוק 

אהרון אימרה (צילום: יפעת עמירם)

אהרון אימרה (צילום: יפעת עמירם)


ל.ש.מ הנדל"ן

משרד ל.ש.מ הנדל"ן מנוהל על-ידי שרית נעים, בעלת תואר BA במנהל עסקים, שבין השאר, הייתה בעברה מאמנת מכירות, עבדה בהיי-טק וניהלה סוכני שטח בחברת פרסום גדולה.
שרית חברה בלשכת המתווכים ופעילה בהתנדבות ברשת קהילתית בשם "הקבוצה – עסקים קטנים למען עסקים קטנים". במשרד סוכן נדל"ן נוסף, דודו דרמון, מקצוען בתחומו, והשניים זוכים להמלצות חמות מלקוחותיהם.
המשרד משוווק פרויקטים של תמ"א 38, פינוי בינוי בחולון, מכירה ורכישת נכסים למגורים.

שרית נעים. צילום: ליהי אדל חסון

שרית נעים. צילום: ליהי אדל חסון

יתרונות התיווך: שני הדברים החשובים ביותר בחיי אדם הם משפחתו וביתו. רכישת דירה או בית מגורים, היא העסקה המשמעותית והיקרה שיעשה אדם במהלך חייו, לכן עליו להבטיח שהיא תעשה על-ידי בעל מקצוע שמומחה בנושא – מתווך. אנשים לא מהססים לשכור את שירותיו של עו"ד, שמאי או יועץ משכנתאות בתהליך קנייה או מכירה – את אותה חשיבות יש לתת גם לקבלת שירותים ממתווך מקצועי וטוב.
מתווך טוב הוא זה שניחן ביכולת של תקשורת בין-אישית גבוהה ויחסי אנוש מצויינים, יודע להעריך את הנכס, ולא פחות חשוב מזה יודע לסנן את הלקוחות שפחות מתאימים לעסקה ולבחור את אלה שיהוו פוטנציאל אמיתי לסגירת עסקה. מתווך טוב צריך לנהל את העסקה כך ששני הצדדים ייצאו ממנה נשכרים ומרוצים, ולא כל אחד יכול לעשות את זה.

טיפים למכירת דירה: שרית נעים ממליצה לחתום על הסכם בלעדיות. לדבריה, כך הלקוח יבטיח שסוכן הנדל"ן יעבוד בשבילו במרץ ובמחוייבות רבה, ישקיע זמן וכסף כדי שהעסקה תושלם.
עוד היא ממליצה ללקוח לבקש המלצות אמיתיות על מתווכים מלקוחות מרוצים מהעבר וההווה, שהפיקו תועלת מירבית מהמקצועיות של המתווכים ומתנאי העסקה שנחתמה.
הדירה שמוצגת למכירה (או השכרה) חייבת להיות נקייה ומסודרת. ניתן להכניס מאפה לתנור שיפיץ ריח נעים בדירה וישרה על המקום אווירה חמימה וביתית.

אזורי התמחות: חולון, בת ים, ראשון לציון ואזור.

ותק: שנתיים.

ייחודיות השירות: כל לקוח שיחתום על הסכם בלעדיות יבין מא' עד ת' את המשמעויות של החתימה, הוא יקבל הסבר מפורט ומלא על כל אחד מהסעיפים שבהסכם, כך גם לגבי כל מסמך התקשרות אחר שייחתם בתהליך סגירת העסקה.
לכל לקוח שמעוניין לרכוש דירה ימתין תיק נכס שכולל נסח טאבו, טופס ארנונה, קבלות על תשלומים לוועד הבית או חברת אחזקות, אישורים על תשלומים נוספים לעירייה או תאגיד המים וכדומה, כך שהכל גלוי ושקוף בפניו. המידע הזה עשוי לעזור לקונה לקבל החלטה על בסיס נתונים נוספים פרט למראה ומצב הנכס.
משרד ל.ש.מ הנדל"ן שם בראש סדר העדיפויות שלו את הערכים אמינות, הוגנות, יושרה ושקיפות, הוא מקיים שיתופי פעולה פוריים עם משרדים אחרים על-מנת למקסם את ההצלחה של השירות ללקוחות.

חובת ההגינות בעסקאות נדל"ן: הכללים הקובעים הם שקיפות ומידע מלא על הנכס. חל איסור גורף על הסתרה או העלמת מידע מהלקוח והאחריות לכך היא של המתווך. הוא מחוייב לתת ללקוח את כל המידע הרלוונטי על הנכס – יתרונות, חסרונות, פגמים, אישורים על חריגות בנייה וכדומה. אל לו למתווך לסמוך רק על דברי הלקוח, אלא להמציא את המסמכים הרשמיים ולגבות את המידע שנאמר בעל-פה.

קביעת שווי נכס: יש מספר פרמטרים לפיהם ניתן לקבוע שווי ערך, כגון: מדידה של גודל הדירה, עסקאות שנעשו בעבר בשכונה או באותו בניין, האם הנכס עבר שיפוץ ומתי הוא נעשה, כיצד הנכס רשום בטאבו, אם יש אישורי בנייה ו/או חריגות בנייה. סוכני נדל"ן טובים יודעים להעריך את השווי של הנכס במקצועיות ולא מעט שמאים נעזרים בנו.

כיצד מתבצע תהליך שיווק הנכס: קשריה הענפים של שרית עם חברות גדולות במשק מאפשרים לה שיווק ישיר לבעלי עניין בדירות או נכסים הן לשימוש עצמי והן להשקעה. בנוסף, משרד ל.ש.מ הנדל"ן פועל באפיקים המוכרים כמו: מודעות בלוחות של עיתונים נפוצים, רשתות חברתיות, אתרי אינטרנט ייעודיים, חלוקת פלאיירים ושילוט על גבי הנכס עצמו. אפיק נוסף הוא "מפה לאוזן" – לקוחות קיימים ממליצים על המשרד ומפנים אליו לקוחות פוטנציאליים.

כתובת: סוקולוב 86 א', חולון
טלפון: 054-6246242

למעבר לפייסבוק

ל.ש.מ הנדל"ן. תמונה: ל.ש.מ הנדל"ן

ל.ש.מ הנדל"ן. תמונה: ל.ש.מ הנדל"ן


עולם הנדל"ן

מי בעסק: דוד בן גיגי בעל משרד התיווך עולם הנדל"ן בחולון עוסק בתחום כבר יותר מ- 13 שנים. לצידו של בן גיגי במשרד התיווך עובדים שישה מתווכים מנוסים בהם גם מתווך המעניק שירות ומענה גם לקהל הרוסי. צוות המשרד מעניק שירות אדיב ומקצועי, יחס אישי וייעוץ וליווי לכל אורך תהליך עסקת הנדל"ן. במרוצת השנים צבר בן גיגי ותק רב וקשרים עם שמאים, יועצי משכנתאות ואדריכלים. "במשרדנו מסייעים ללקוחות לאורך כל תהליך עסקת המקרקעין ומאפשרים להם לחסוך זמן רב ולקבל את התמורה הטובה ביותר עבור הנכס אותו הם מעוניינים למכור. כל זאת לצד סטנדרט שירות גבוה, יחס אישי וליווי מקצועי", אומר דוד בן גיגי.

יתרונות התיווך: הצוות המקצועי במשרד התיווך מסייע ללקוחות למכור את הנכס במקסימום מחיר ובמינימום זמן. "ברגע שמוכר מאמין בניסיון הרב והידע שצברתי לכל אורך שנות עבודתי כמתווך הדבר מאפשר לי לבנות עבורו תכנית שתסייע במכירת הדירה באופן המקצועי והאיכותי ביותר. כך למשל, אני בודק מולו מי קהל היעד של הנכס בהתאם לשכונה והאזור בהם הנכס נמצא. אם מדובר בשכונה שברובה כוללת עובדי היי טק, אשקיע בפרסום וקידום ממומן ברשתות החברתיות. במקרים אחרים אפרסם במקומונים והאתרים החזקים באזור ואפעל בהתאם לקהל היעד" מציין בן גיגי.

טיפים למכירת דירה: מוכרי דירות מגלים לא פעם שבעזרת השקעה של כמה אלפי שקלים בעיצוב הדירה אותה הם מעוניינים למכור, ניתן להעלות את ערכה של הדירה בעשרות אלפי שקלים. בטרם נציע דירה למכירה נייעץ ללקוח שמוכר את דירתו להשקיע בשכירת שירותיהם של מעצבי הום סטיילינג שיעניקו לדירה מראה חדש, אחר, מפתיע ומשופר. הדירה זוכה למראה שונה, מעוצב, מושקע ויפה יותר. עיצוב הדירה מחדש מעלה את ערכה והמוכר יכול להרשות ולעצמו לדרוש ואף לקבל מחיר גבוה יותר משחשב לדרוש בתחילת התהליך".

אזורי התמחות: "אנו מעניקים שירותי תיווך בעסקאות נדל"ן של קניית, מכירת והשכרת דירות, בתים, פנטהאוזים ופרויקטים יד שנייה וחדשים באזור חולון, בת ים וראשון לציון. במשרד ישנה מחלקה מקצועית המתמחה בנכסים להשקעה ובייעוץ וליווי מקצועי למשקיעים מהארץ ומחו"ל.

ותק: 13 שנים.

ייחודיות השירות: לאור העובדה שבמשרדנו לקוחות מרוצים רבים, רוב הלקוחות החדשים המגיעים עושים זאת לאחר שקיבלו המלצות חמות אודותינו. צוות המשרד מציע שירות מכירת נכסים גם לכאלה שבנכסיהם התכלו בעיות בניה, צווי הריסה וחריגות בניה. במשרד פועלים בשיתוף פעולה מלא עם אנשי מקצוע דוגמת עורכי דין מתחום המקרקעין ואדריכלים במטרה לטפל בסוגיות מאין אלו, ובכך מאפשרים למוכרי הדירות לבצע עסקת מכירת הנכס גם במקרים סבוכים אלה.

חובת ההגינות בעסקאות נדל"ן: על כל מתווך לתת גילוי נאות על הנכסים אותם הם מציעים ומצבם. חשוב שהמתווך יעדכן את הלקוחות במקרים בהם קיימות בנכס חריגות או ישנם עיקולים.

קביעת שווי נכס: בפגישת ייעוץ ללא עלות וללא התחייבות ניתן לקבל הערכת שווי נכס ולשמוע על תהליך המכירה ואופן העבודה של הצוות המקצועי במשרדנו.

תהליך השיווק: במשרד התיווך עובדים בשיתוף פעולה עם מתווכים נוספים בחולון. הנכס מתפרסם במספר רב של מקומות וערוצי תקשורת ומדיה במקביל, והחשיפה לנכס גדולה ורחבה הרבה יותר. הדבר מאפשר לנכס להגיע לקונים פוטנציאלים רבים תוך זמן קצר – מה שמקצר משמעותית את זמן תהליך מכירת הנכס.

כתובת: סוקולוב 107, חולון
טלפון: 054-7282862

למעבר לאתר
למעבר לפייסבוק

דוד בן גיגי. צילום: קובי יפרח

דוד בן גיגי. צילום: קובי יפרח


קבוצת ימיני 

במציאות העסקית של המאה ה-21, כולנו מרגישים שהזמן חומק מבעד לאצבעותינו. במשך 24 שעות בלבד עלינו לעמוד בלוח הזמנים שהגדרנו ללקוחותינו. אז כיצד נוכל להעניק לכל לקוח מענה מהיר וזמין ועדיין להקפיד על כל פרט בתהליך העבודה? אייל ימיני, מנכ"ל קבוצת ימיני, מצא לכך פיתרון פשוט – מיקוד ומקצועיות.

"קבוצת ימיני" הינה חברת נדל"ן הפועלת באזור המרכז ומציעה שירותי תיווך, מכירה (המשרד מחזיק בכ-70 נכסים בבלעדיות) והשכרה של נכסים מגוונים. במקום פעילים 7 סוכנים ו-2 מנהלות אדמיניסטרטיביות, כל אחד מהם אחראי לתחום עיסוק שונה וכך יוצרים הם ביחד שילוב הרמוני של צוות חזק ויעיל. כך, תוכלו להיות בטוחים שתקבלו מאה אחוז השקעה לכל נושא בתהליך מכירה או קניה של נכס.

צוות מנצח - קבוצת ימיני. צילום: אייל ימיני

צוות מנצח – קבוצת ימיני. צילום: אייל ימיני

שוחחנו עם אייל ימיני, מנכ"ל הקבוצה, על מנת לקבל מידע נוסף על המתכונת הייחודית בה הוא פועל מזה כ- 10 שנים:

מהם יתרונות התיווך?

"קודם כל, חשוב לבחור מתווך על סמך ניסיון, ידע ומוניטין. מתווך נדל"ן שעומד בהצלחה בכל הקריטריונים הללו, מכיר את אזור הפעילות כמו שאף אחד אחר לא מכיר, בקיא בכל הבירוקרטיות הנחוצות ומעניק ללקוח תחושת ביטחון ורוגע, דבר המהווה יתרון ענק בתהליך כה רגיש".

תן לנו כמה טיפים למכירה מוצלחת של דירה.

"חשוב לבצע בראש ובראשונה סינון לקוחות ולמנוע מצב של 'תפסת מרובה לא תפסת'. שנית, חשוב להגדיר לעצמכם תנאים ברורים שאינם נתונים למשא ומתן ולעמוד בהם לאורך כל התהליך. כמובן שאסור לשכוח גם להביא את הבית לרמת הגימור הגבוהה ביותר שניתן להגיע אליה מבלי להשקיע מאות אלפי שקלים, וזאת טרם כניסת קונים לנכס".

מהי ההתמחות העיקרית שלכם?

"אנו מתמחים בניהול משא ומתן אפקטיבי ובשיווק אינטנסיבי, בכל הנוגע למכירה והשכרה של דירות, מגרשים, פרוייקטים יד ראשונה ועוד".

אזורי התמחות

חולון בת ים, אזור (מועצה מקומית), ראשלצ, יפו ודרום תל אביב

ותק:

"אנחנו פועלים כבר למעלה מ-10 שנים"

מהי הייחודיות שלכם?

"אצלנו, הלקוחות נהנים משירותיו של בעל מקצוע שמתעסק אך ורק בתחום המיועד לו. כלומר, הקונים יעבדו עם מומחי קונים, המוכרים יעבדו עם סוכני מוכרים, תהליך המשא ומתן מנוהל על ידי בבלעדיות ובתהליך השיווק, כל נכס מטופל אישית ע"י מנהלת אדמיניסטרטיבית שעוסקת אך ורק בנושא שיווק הנכס בכ-28 אפיקי שיווק ייחודיים לקבוצה".

איך אתם רואים את חובת ההגינות החלה על כל מתווך?

"זה חוק ייהרג ובל יעבור מבחינתנו. לכל התחייבות או הבטחה שאנו מוציאים מהפה יש ביטוי בכתב, והודות למתכונת הממוקדת שלנו, אנו מסוגלים להקדיש לכל לקוח זמן רב ולהעניק עבורו תשומת לב מלאה ואפקטיבית לאורך כל התהליך".

כיצד נקבע שווי הנכס?

"הוא נקבע על פי ארבעה פרמטרים: גיל הבניין, מצבה התחזוקתי של הדירה, הצמדות בטאבו ועסקאות אחרונות שנעשו באזור".

איך מתבצע תהליך שיווק הנכס?

"אנו במשרד מבצעים כ-28 פעולות שיווקיות לרבות סינון קונים נכון, מתן דגש על תוכן ממומן במדיה דיגיטלית, ניצול שיתופי פעולה הדוקים עם קולגות למטרות הפצת מידע ועוד המון אפיקים נוספים. החוק מחייב לעשות אך ורק שתי פעולות, ועל כן, זה הרבה מעבר לסטנדרט".

כתובת: דב הוז 66, חולון.

שעות פעילות:
ימים א'-ה':
9:00-22:00
יום ו':
9:00-15:00

טלפון: 050-3539955

למעבר לאתר
למעבר לפייסבוק

למעבר ליוטיוב
למעבר לאינסטגרם

כרטיס ביקור

עובדים הרבה מעבר לסטנדרט. צילום: אייל ימיני

עובדים הרבה מעבר לסטנדרט. צילום: אייל ימיני


כתבה שיווקית


 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר