משרד תיווך תרשיש&ראובני (תמונה ממאגר shutterstock, צילום: Andy Dean Photography)
משרד תיווך תרשיש&ראובני (תמונה ממאגר shutterstock, צילום: Andy Dean Photography)

משרד תיווך תרשיש&ראובני: לצאת לשוק בדרך החכמה ביותר

לנסות למכור את הבית לבד זה קצת כמו לנסות להסתפר לבד – אפשרי, אבל אתם עלולים לצאת קירחים מכל הכיוונים. משרד תיווך תרשיש&ראובני יבטיח כי תבצעו עיסקה טובה שתפורה שתואמת בדיוק מירבי את ציפיותיכם

פורסם בתאריך: 18.9.19 16:11

תרשיש&ראובני – משרד בוטיק

"בוטיק" הוא סטנדרט, המחייב את מנהלי העסק לעבוד ביסודיות ובמקצועיות בלתי מתפשרת על מנת להרוויח ולשמור את התואר. בשביל למצב את בית העסק שלכם כמקום בוטיקי, יש צורך להקפיד על סטנדרט גבוה בכל שלבי העבודה, על אחת כמה וכמה כשמדובר בעסק הפועל בתחום הנדל"ן, אחרי הכול, רוב הלקוחות יפקידו את האחראיות על דירתם אך ורק בידי האנשים הטובים ביותר בתחום.
משרד הבוטיק המשפחתי "תרשיש&ראובני" שעוסק בתיווך נדל"ן עבור קונים ומוכרים ובשיווק פרויקטים, מורכב ממקצוענים בלבד. כאן איכות גוררת איכות. כלומר, אנשים איכותיים רבים פונים אל המשרד בזכות שלושת המתווכים המקצועיים שמעסיק המקום.
ניהלנו שיחה קצרה עם רן תרשיש, אחד ממנהלי "תרשיש&ראובני", על מנת להבין כיצד נוצרה התדמית היוקרתית של המשרד.

מהם יתרונות התיווך?
"קבלת עזרה ממתווך נדל"ן מקצועי טומנת בחובה יתרונות משמעותיים רבים: קבלת שירותים חיוניים בקלות, הודות לשיתופי פעולה בין המתווך לבעלי מקצוע אחרים, זירוז תהליכים, קבלת החלטות עניינית המתבססת על הבנה מעמיקה של איזור המגורים הרלוונטי וכמובן העברת האחראיות הכללית למכירת או השכרת הנכס אל איש מקצוע אחראי שידאג עבורכם להכל".

תן לנו כמה טיפים למכירה מוצלחת של דירה.
"חשוב לבחור מתווך שותף בלשכת המתווכים, אחד שיתחייב עבורכם לכמה שיותר פעולות שיווקיות בעלות השפעה משמעותית. חשוב לציין כי אנחנו אף קיבלנו לאחרונה את תו האיכות של 'ברוקר ישראל', אשר ניתן רק לשני משרדים מכל עיר".

מהי ההתמחות העיקרית שלכם?
"אנו עוסקים במכירה והשכרה של דירות, כאשר כל אחד ממתווכי המשרד מנהל אגף שונה לחלוטין. חשוב להדגיש כי קיימת הפרדה בין המוכרים לקונים, על מנת להעניק תשומת לב מרבית לכל לקוח".

מהי הייחודיות שלכם?
"אנו נותנים שירות ברמה הגבוהה ביותר עבור הלקוחות שלנו, אשר רובם אגב הם קונים ומוכרים שהגיעו אלינו דרך המלצות. אצלנו מאמינים שבין הלקוח למתווך מתקיימים יחסי גומלין וכי בלי יושר ודבקות במטרה משני הצדדים לא ניתן להגיע לתוצאות".

איך אתם רואים את חובת ההגינות החלה על כל מתווך?
"חשוב לזכור שהמשרד נקרא על שמנו. אנחנו לא מתווכים שמסתתרים מאחורי חברות ענק עם שמות גדולים מהחיים, אלא אנשים שהעבודה שלהם חתומה ישירות על שם המשרד. לכן, אנו נעבוד במקצועיות ובהגינות על מנת שיזכרו את השמות 'תרשיש&ראובני' לטובה".

רן תרשיש, מנכ"ל (צילום: ציון בלחסן – Z-video)

רן תרשיש, מנכ"ל (צילום: ציון בלחסן – Z-video)

כיצד נקבע שווי הנכס?
"בשביל לקבוע את שווי הנכס, חייבים להכיר את השטח באופן מעמיק ביותר. לכן אנו עוסקים אך ורק בנכסים שממוקמים בחולון, בבת ים או בראשון לציון, שכן אנו בקיאים בכל מאפייני האזור בצורה אבסולוטית. יתרה מזאת, אנו לוקחים בחשבון את כל העסקאות שנעשו בסביבה הזו בשנה האחרונה, מפיקים דו"ח שנקרא CMA, מתייעצים עם שמאים מהאזור ומתאימים את המחיר על פי כל אלה".

מהו התהליך הנכון לשיווקו של בית?
"שלושת הפעולות המשמעותיות ביותר מתבצעות על ידנו מיד לאחר קבלת הנכס למכירה: הצבת שילוט, הזמנת כל סוכני הנדל"ן באזור להתרשמות מהנכס, מה שקרוי 'סיור סוכנים', וצילום מקצועי. אחר כך, אנו מתניעים תהליכי שיווק במספר עיתונים ייעודיים למגזרים שונים וברשתות חברתיות פופולאריות, שעל פי הסטטיסטיקה שלנו מצליחות למשוך את רוב הלקוחות הפוטנציאליים ממקורות קבועים: יד 2, מדלן, און מאפ, יוטיוב, פייסבוק ואינסטגרם".

כתובת: בן עמרם 6, חולון.
שעות פעילות: ימים א'- ה' 9:00-21:00

רן תרשיש: 052-5588627
אסף ראובני: 052-6688234
ריטה תרשיש (מנהלת המשרד): 053-9802898

למעבר לפרופיל של רן תרשיש באתר "מדלן"
למעבר לפייסבוק
למעבר לכרטיס הביקור
למעבר לאינסטגרם

צוות המשרד של תרשיש&ראובני (צילום: ציון בלחסן - Z-video)

צוות המשרד של תרשיש&ראובני (צילום: ציון בלחסן – Z-video)


כתבה שיווקית


 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר