זול פעמי: כל המוצרים לבית במחירים נוחים ובאיכות גבוהה (צילום: זול פעמי)
זול פעמי: כל המוצרים לבית במחירים נוחים ובאיכות גבוהה (צילום: זול פעמי)

זול פעמי: כל המוצרים לבית במחירים נוחים ובאיכות גבוהה

הסתכלתם על הבית וקלטתם שחסרים לכם מלא דברים שווים לבית? מזל טוב, הגיע הזמן שלכם להגיע ל״זול פעמי״, רשת חנויות מוצרי החד פעמי והמוצרים המשלימים לבית ולכל אירוע

פורסם בתאריך: 24.9.19 11:01

זול פעמי

מפעם לפעם נפתחות חנויות שאנחנו ממש אוהבים, כאלה שאנחנו יכולים להעביר בהן יום שלם מבלי להשתעמם ואפילו להאבד בהן לכמה שעות מבלי שנחפש חילוץ. 

"זול פעמי" היא רשת חנויות One stop shop שקל להכנס אליה אך קשה מאוד לצאת ממנה, היא מציעה את כל מה שאתם צריכים לבית ומחזיקה במבחר עצום של אלפי מוצרים שכולם ככולם מבטיחים לשפר את חייכם.

אלפי מוצרים לבית (צילום: זול פעמי)

אלפי מוצרים לבית (צילום: זול פעמי)

מאז נפתח הסניף הראשון ב-2008 בעפולה הצטרפו לחגיגה חנות אחר חנות וכך הפכה בהדרגה הרשת מחנות אחת למעצמה של 15 סניפים הפרוסים בכל הארץ. 

החנויות מחולקות כולן למספר מחלקות במטרה לשמור על סדר עבורכם הקונים, ובמטרה להבטיח כי דבר לא יחסר לכם בעת שאתם עורכים את הקניות. המחלקות שבמקום מפוצלות למספר קטגוריות: כלים חד פעמיים, כלי בית, כלי הגשה, כלים למטבח, אריזות, מוצרים לאירועים (ימי הולדת, מסיבות רווקות ועוד), בלונים וקישוטים, מוצרי אפיה, מוצרים מתכלים (מגוון גדול), עיצובי שולחן ועוד.

נוסף על כך "זול פעמי" דואגים להביא את ההנחות והמבצעים הכי שווים כחלק מהתפיסה שלהם שעל מוצר טוב ואיכותי לא חייבים לשלם ביוקר. כך תוכלו למצוא במקום מבחר גדול של מוצרים לבית, לאירועים, למטבח ועוד, באיכות גבוהה ביותר ובמחירים שלא יעשו לכם חור בכיס.

לא חייבים לשלם ביוקר על מוצר טוב (צילום: זול פעמי)

לא חייבים לשלם ביוקר על מוצר טוב (צילום: זול פעמי)

מי שמחזיק בכרטיס המועדון של הרשת, ישמח גם לגלות כי הוא מקבל 5% הנחה על כל מוצרי החנות ולאורך כל השנה, עוד אחת מההטבות הרבות שמציעה החנות ללקוחותיה.

""אצלנו המוצר הוא חד פעמי, אך חווית הקניה היא רב פעמית", משתף דורון, מנהל הרשת, "וזה בדיוק הערך שמנחה את כל חנויות הרשת בעת העבודה".

תוכלו לפנות לכל עובדי המקום, להתייעץ איתם ולהיעזר בהם בכל שתצטרכו. רשת "זול פעמי" חרטה על דגלה "שירותיות" ובהתאם לכך גם מתנהלת. המוכרנים שבמקום נחמדים ומקצועיים וישמחו לעמוד לשירותכם מהרגע בו נכנסתם לחנות ועד הרגע בו יצאתם. 

בפעם הבאה שאתם מארגנים אירוע למשפחה או לחברים ומחפשים כלים ופריטים לחגיגה, תוכלו להגיע ל"זול פעמי", למצוא מבחר עצום של פריטים, סטים מוכנים מראש וכל דבר שיעזור לכם להרים אירוע בלתי נשכח.

כתובת: הכשרת הישוב 5, ראשון לציון
טלפון: 03-5351150

שעות פעילות:
א-ה: 20:00-09:00
ו': 14:00-09:00
ש': החנות נפתחת חצי שעה לאחר צאת שבת

למעבר לאתר
למעבר לאינסטגרם
למעבר לפייסבוק

חרטה על דגלה ״שירותיות״ – רשת זול פעמי (צילום: זול פעמים)

חרטה על דגלה ״שירותיות״ – רשת זול פעמי (צילום: זול פעמים)


כתבה שיווקית


 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר