טכנאי מקררים ומיזוג בחולון (תמונה ממאגר shutterstock, צילום: rawf8)
טכנאי מקררים ומיזוג בחולון (תמונה ממאגר shutterstock, צילום: rawf8)

טכנאי מקררים ומיזוג בחולון: יש מי שדואג לכם

התקלקל המזגן? הלך המקרר? רגע לפני שאתם מתייאשים ומתחילים לחפש מזגן או מקרר חדש תוכלו להתייעץ עם המקצוענים שיתקנו לכם את המכשירים החשמליים ויחזירו אתכם לעולם שכולם קור נעים

פורסם בתאריך: 24.9.19 15:37

קירור לוי

מקררים וחדרי קירור תעשייתיים שומרים עבורנו את המזון בסביבה אופטימלית, כך שיחזיק מעמד לימים, שבועות ואפילו חודשים, מבלי שיתקלקל.

עסקים רבים כמו מסעדות, איטליזים, בתי אבות ואפילו עיריות מסתמכים על המקררים העוצמתיים הללו בשביל להבטיח ששום סחורה לא תזרק לפח ושהכל ישמר באיכות גבוהה וראויה למאכל. 

כמו כל מכשיר חשמלי, גם המקררים כושלים מפעם לפעם, בין אם מדובר במנוע שהלך או כל תקלה אחרת, מה שבטוח הוא שברגע שהמקרר הולך, מתחיל מירוץ נגד הזמן – להציל את כל הסחורה ולתקן את התקלה בהקדם האפשרי.

את המירוץ נגד הזמן אף אחד לא ינצח, אבל חברת תיקון המקררים "קירור לוי" בהחלט מציעה פיתרון זמין וקל לכל תקלה שתתגלה אצלכם במקרר.

החברה הוותיקה מנוהלת על ידי מנחם לוי, מקים החברה ובעל מקצוע שעובד בתחום כבר למעלה מ-65 שנה. לצד מנחם עובד גם דורון, בנו, יחד הם מגיעים לבתי עסק ומוסדות ומתקנים במהירות הבזק כל תקלה שאחראית להשבתת מערכת קירור.

"בניגוד למוצרי חשמל אחרים, כשאנחנו מדברים על מקרר או חדר קירור אנחנו מדברים על תקלה שחייבת להיפטר בהקדם האפשרי. סחורה רבה אשר מאוכסנת באותם המקררים עלולה להפשיר, להתקלקל ולהזרק לפח, ויחד איתה גם הכסף וההשקעה שהשקיעו בעלי העסקים השונים", מסביר מנחם.

"אנחנו עובדים בזריזות ויסודיות, ברגע שמישהו מתקשר אלינו ומבקש שנבוא אנחנו עושים הכל כדי להגיע כמה שיותר מהר. לרוב בתוך חצי שעה המערכת כבר מתוקנת וחוזרת לפעול כרגיל, וסחורה רבה שעלולה הייתה להתקלקל חוזרת למקומה הנעים והקריר".

אחרי למעלה ממחצית המאה בה מנחם עובד בתחום, אין דבר שהוא לא ראה ואין תקלה שהוא לא תיקן. ארגז הכלים שלו לא מכיל רק כלי עבודה אלא גם ידע מעמיק בתחום והיכרות עם מגוון הבעיות שעלולות לצוץ במקררים ובחדרי קירור. 

בין אם יש לכם בעיה שאתם מסוגלים לזהות בעצמכם ובין אם המקרר הפסיק לעבוד לפתע מבלי שום סיבה נראית לעין, מנחם ודורון מכירים את מערכות הקירור מכף רגל ועד ראש ויכולים להתגבר על כל תקלה שתצוץ בזמן קצר ובמחיר נוח לכל כיס.

מקררים בפרט ומערכות קירור בכלל מגלמים את אחת ההשקעות הגדולות איתן מתמודד כל עסק או אדם פרטי, במקום לוותר עליהם ולקנות באלפי שקלים מקרר חדש תוכלו בפעם הבאה להתקשר למקצוענים של "קירור לוי" שיצילו לכם את המקררים ויצננו את הרוחות.

אזור פעילות: חולון, רמת גן, בני ברק, יפו, תל אביב, ראשון לציון ורחובות.

מנחם: 052-3328484

לתקן את המזגן במינימום זמן (תמונה ממאגר shutterstock, צילום: Andrey_Popov)

לתקן את המזגן במינימום זמן (תמונה ממאגר shutterstock, צילום: Andrey_Popov)


כתבה שיווקית


 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר