החנות המקוונת למותגי על 'ג'ק מונסונגו' (תמונה ממאגר shutterstock)
החנות המקוונת למותגי על 'ג'ק מונסונגו' (תמונה ממאגר shutterstock)

JACK MONSONEGO – מהפכת המחירים במותגי על לאופנת גברים

מחיר ללא תחרות, בלי מכס, משלוח עד הבית ומענה אנושי לכל בעיה – קבלו את החנות המקוונת למותגי על 'ג'ק מונסונגו', בה תוכלו לרכוש את כל המותגים המובילים בעולם בלחיצת כפתור, ראשונים לפני כולם

פורסם בתאריך: 30.10.19 16:52

אם אתה חובב מותגי על, אין ספק שהחנות האינטרנטית JACK MONSONEGO תהפוך במהרה לאתר המועדף עליך ברשת, כי עם עובדות לא מתווכחים – כאן תוכל למצוא את כל המותגים המובילים בעולם במחירים ללא תחרות והרבה לפני שהקולקציות החדשות יגיעו לחנויות.

בחנות האינטרנטית תוכלו למצוא מותגים כמו: LACOSTE, HUGO BOSS, PLAY, VANS, TOMMY HILFIGER, ARMANI, MOSCHINO GANT, ADIDAS, NIKE, ALL SAINTS ועוד רבים אחרים, כל הפריטים מקוריים ונרכשים ישירות מהיצרנים בכל העולם.

מי שאחראי על מהפכת המחירים במותגי העל לגברים הוא ג'קי מונסונגו, שנושם וחי אופנה במשך שנים רבות ומי שצבר ניסיון של שני עשורים בייבוא מותגי על בייבוא מקביל ומכירה לסיטונאים. בשנים האחרונות זיהה מונסנגו שהעתיד טמון ברכישות און-ליין והעביר את המומחיות שלו גם לחנות מקוונת הנושאת שם זהה לחנות הפועלת כבר שנים רבות בתל אביב. העובדה שמונסונגו עוסק בייבוא מקביל מהווה יתרון עצום גם לקונה באתר, שמקבל את הפריטים בהם חשק במחירים זולים במיוחד, כאלה שגם בחו"ל תמצאו.

בחנות המקוונת תמצאו גם מגוון ענק של חולצות פולו, סווטצ'רטים, סריגים, מכנסי ג'ינס, מכנסיים בסגנון ספורט-אלגנט ואף בגדי ים, והכל במחירים זולים יותר מאלה שבחנויות המוכרות מוצרים זהים או אתרי אינטרנט מובילים.

ניכר שמונסונגו חשב על כל פרט בהקמת האתר שיהפוך את חוויית הקנייה בחנות האינטרנטית למושלמת עבור הציבור בישראל, בטח בהשוואה לאתרים מחו"ל. כך למשל, כל המוצרים הם מקוריים ומונגשים כך שכל גולש באתר יוכל למצוא בדיוק את הפריט הרצוי על-פי הצבע, המידה וזמינות במלאי. גם המידות המופיעות באתר מותאמות לציבור המקומי ואין צורך לעשות המרה ממידות אמריקאיות לאלה שבישראל.

יתרון נוסף ובולט הוא שיש ללקוח עם מי לדבר במידה ומתעוררת שאלה או בעיה, שכן האתר בנוי כך שניתן לקבל מענה אנושי במסנג'ר, וואטסאפ או בשיחת טלפון, כמו גם להגיע לחנות הפיזית 'ג'ק מונסונגו' הממוקמת בלב תל אביב.

ומה לגבי מדיניות המשלוחים וההחזרה? גם כאן לג'ק מונסנגו יש יתרון בולט ביחס לאתרים מובילים מחו"ל: באזור המרכז (המוגדר בין גדרה לחדרה) תקבלו את המשלוח תוך 5 ימי עסקים, ובשאר האזורים בארץ עד 7 ימים. אם מאיזו שהיא סיבה תרצו להחזיר מוצר שנרכש באתר, תוכלו לעשות זאת תוך חודש ימים מרגע קבלת המשלוח.

התשלומים באתר המאובטח מתבצעים בכרטיס אשראי או באמצעות שירותי PAYPAL ובזכות העובדה שמדובר באתר ישראלי, התשלום לא מחייב כרטיס אשראי בינלאומי והרכישה פטורה ממכס, מה שמוזיל עוד יותר את המחיר בהשוואה לאתרים מחו"ל.

JACK MONSONEGO

כתובת החנות: דרך בן צבי 84, בניין פנורמה, קומה ב, אולם 221, תל אביב
טלפון: 03-6818002

למעבר לאתר
למעבר לפייסבוק
למעבר לאינסטגרם

כל המותגים במחירים הכי שווים. קרדיט: By Dean Drobot shutterstock

כל המותגים במחירים הכי שווים. קרדיט: By Dean Drobot shutterstock


כתבה שיווקית


 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר