יאיר חדד: מיגוניות בהתאמה אישית
יאיר חדד: מיגוניות בהתאמה אישית

בניית ממ"ד: לא רק לעשירים בלבד

הדי הפיצוצים שוב נשמעים ברחבי המדינה, ותושבים רבים שלא מחזיקים ממ"ד בבית משיקולים כלכליים מוצאים עצמם ללא מרחב מוגן. חברת אלרום מציעה לאותן משפחות אפשרות להגן על עצמם במחיר נגיש ושפוי

פורסם בתאריך: 12.11.19 20:32

במצב הביטחוני הרגיש בו אנו חיים, סבב כמו זה שאנו חווים כעת הפך מאירוע חריג וחד פעמי, למציאות עגומה שפעם במספר שבועות או חודשים מכניסה אותנו שוב לסחרור, כאשר שאלת התדירות היא בהתאם למקום המגורים. אם אתם תושבי המרכז או הצפון כנראה שתחוו אזעקות וטילים פעם-פעמיים בשנה, אך אם אתם תושבי הדרום המציאות כידוע יותר מורכבת.

כך או אחרת, אין היום אף ישראלי שלא נצרך למיגון קרוב לבית, כאשר האופציה הנוחה ביותר היא כמובן בניית ממ"ד בבית. אלא שהאפשרות הזו היא היקרה ביותר, וישנן דירות רבות שאין כל אפשרות לבנות בהן ממ"ד מאחר ומדובר בבניינים ישנים או בהיעדר אישורים מתאימים. כמו כן ישנם אלפי מקומות עבודה, מקומות בילוי וכדומה שגם בהם לא ניתן לבנות ממ"ד. התוצאה היא אם כן כי מאות אלפי ישראלים נותרים ללא מחסה מוגן גם בימים קשים בהם מטח הרקטות לא פוסק.

מי שמציעה פתרון לבעיה הקיימת, זו חברת אל-רום העוסקת בין היתר בשיפור מיגון לדירות חסרות ממ"ד ובשיווק מיגוניות, הן לתושבים פרטיים והן למוסדות. "אנחנו חברה שעוסקת כבר 14 שנה בחדרי ביטחון", מספר יאיר, יושב ראש הועד המנהל בחברה. "במציאות של היום, שכל ישראלי כמעט צריך ממ"ד, לצערנו יש הרבה משפחות שאין להם כסף מספיק בכדי לבנות ממ"ד ולכן אנחנו נותנים פתרון לאותן משפחות ומאפשרים להם לרכוש מיגונית במחיר שפוי ולא להוציא את כל כספם על בניית ממ"ד".

לכל משפחה מגיע הזכות לביטחון. צילום עצמי

לכל משפחה מגיע הזכות לביטחון. צילום עצמי

צריך להבין שעלות בנייה של ממ"ד מוערכת בכמאה ועשרים אלף ₪. זו הוצאה גדולה מאוד למשפחה ממוצעת במדינה, ומי שאין לו אפשרות לרכוש נותר למעשה ללא הגנה. "אמרנו שלא ייתכן שיהיו משפחות ללא הגנה, לפחות לא באזור העוטף. הגנה וביטחון לא יכולים להיות רק לעשירים, זה הצורך הבסיסי ביותר".

מעבר למחיר, שזול יותר מממ"ד באופן משמעותי, היתרון הגדול של המיגונית הוא היעדר הצורך בהיתר בניה בעבור הצבת המיגונית. פיקוד העורף אמנם לא מאשר את המיגונית כתחליף לממ"ד, כך שאם תבנו בית חדש עדיין תהיו מחוייבים בבניית ממ"ד בהתאם לחוק, אך עבור מי שמתגורר בבית לא חדש, ולא מעוניין להוציא עשרות אלפי שקלים – מדובר בפתרון אידיאלי.

יתרון נוסף שיש במיגונית הוא הניידות והקלילות שניתן לשנע אותה. ניתן להניח אותה בקלות כמעט בכל מקום, והיא נותנת מענה מספק לשטחים פתוחים. רשויות רבות באזור העוטף הניחו מספר מיגוניות בצמתים מרכזיות מחוץ לעיר, בכדי להעניק הגנה לתושבים גם מחוץ לבית.

כמה יעלה למשפחה ממוצעת להזמין מיגונית ולהציב אותה בבית?

"אנחנו נותנים אפשרות לכל אחד למגן את ביתו לפי התקציב שלו ולפי הצורך. אפשר להזמין גם מיגונית קטנה של 2 מטר על 2 מטר. כל אחד יכול למגן את עצמו בתקציב מותאם וזה היתרון הגדול שאנחנו מעניקים. אין אצלנו הגבלה בגודל, וכמובן שהמחיר נגזר מגודל המיגונית שמזמינים. כאשר המחיר יכול להתחיל גם בעשרת אלפים שקלים בלבד, כל אחד והתקציב שלו".

נקודה נוספת היא הזמינות והמהירות – מרגע הזמנת המיגונית, תוך 30 ימים לכל היותר תוצב כבר המיגונית בגאון במקום בו תבחרו, מבלי לכלוך בבית, בלי עבודה ובלי מאמץ.

עכשיו גם אתם יכולים להיות בטוחים, בכל מצב. לפרטים נוספים יאיר – 053-888-8869 | אתר הבית| בקרו אותנו בפייסבוק

אספקה מהירה להגנה מקסימלית. יאיר חדד

אספקה מהירה להגנה מקסימלית. יאיר חדד


כתבה שיווקית


 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר