בלאק פריידי 2019. קרדיט תמונה Shutterstock By BoxerX
בלאק פריידי 2019. קרדיט תמונה Shutterstock By BoxerX

מבצעי בלאק פריידי 2019: הדילים שאסור לכם לפספס

שנה שלמה חיכינו וכעת חוזר טירוף המבצעים של בלאק פריידי 2019. אילו חנויות נערכות לחג ואיזה מבצעים הן מציעות? כל הפרטים בכתבה הבאה

פורסם בתאריך: 25.11.19 15:50

כמו בכל שנה, התקופה שלה חיכינו בקוצר רוח מגיעה, ויחד איתה מגיעות אינספור הזדמנויות שוות שממש לא כדאי לפספס. אם חיכיתם לבלאק פריידי רק כדי לקנות את כל מה שאתם צריכים בשביל הבית או סתם בשביל הכיף שלכם, עכשיו זה הזמן המושלם. 

כדי שלא תחמיצו אף מבצע באזור שלכם, אספנו עבורכם את החנויות עם המבצעים הכי שווים באזור שלכם. כל שנותר לכם לעשות הוא להחליט איפה אתם מתחילים את מסע הקניות ומי יעזור לכם לסחוב את כל השקיות לאוטו.


גלי קור מוצרי חשמל מקבוצת סוויטץ'

כבר הבנתם שבבלאק פריידי הזה אתם הולכים להתחדש במלא מוצרים חשמליים לבית, נכון? אז ״גלי קור״ יוצאים עם מגוון מבצעים שווים לבלאק פריידי 2019 כך שתוכלו להתחדש בכל מה שאתם רוצים מבלי לקרוע את הכיס.

בין המבצעים השווים שבמקום תוכלו למצוא מכונת כביסה 7 ק״ג ב-890 ש״ח, מייבש כביסה 7 ק״ג ב-666 ש״ח ועוד המון הפתעות שמחכות לכם בחנות.

למעבר לעמוד המבצעים

גלי קור

גלי קור


שור טבצניק פרמקסי

מוצרי קוסמטיקה וטואלטיקה הם מוצרים שאנחנו קונים באופן קבוע לביתנו. בכל פעם שנגמר לנו המלאי אנחנו מחדשים אותו עד הפעם הבאה שבה נצטרך להתחדש בכל אותם המוצרים לבית.

במקום לחכות עד שייגמר לכם המלאי תוכלו למצוא בחנות מגוון מוצרים עם מבצעים מטריפים של עד 40% הנחה על מבחר מוצרים במחלקות הטבע, הקוסמטיקה והטואלטיקה.

למעבר לעמוד המבצעים

שור טבצניק פרמקסי

שור טבצניק פרמקסי


Mall 4 All

קניון לכל היא חנות לכלי חשמל בה תוכלו למצוא כל דבר דבר שבית צריך, כשבין המוצרים שבחנות תוכלו למצוא: מכונות כביסה, מקררים, טלויזיות, כיריים ועוד.

לקראת הבלאק פריידי המקום יוצא במבצע חסר תקדים שבאמת לא כדאי לפספס – 555 ש״ח על תנור בילד אין, כולל טורבו וטיימר, תוצרת אירופה. אם אתם בשלנים ורק מחפשים דרך לשפר את חווית הבישול, המבצע הזה תפור עליכם.

למעבר לעמוד המבצעים

Mall 4 All

Mall 4 All


השטיח האדום

שיגעון של מבצע BLACK SALE ב"השטיח האדום": עד 60% הנחה על השטיחים באתר האון ליין ובאולם התצוגה.
החברה מראשון לציון מציגה באתר האון ליין מגוון ענק של שטיחים יוקרתיים ואיכותיים, ומזמינה אתכם להתחדש בשטיח חדש במחיר מפתיע ומטורף במיוחד, במרחק קליק אחד באתר האון ליין שלה או באולם התצוגה.

למעבר לעמוד המבצעים

השטיח האדום

השטיח האדום


שירות לצמיגים

תיקון הרכב הוא עסק יקר שמרביתנו דוחים ודוחים עד שהרכב כבר מתחיל לצעוק לנו ״הצילו!״. לכן, כשישנם מבצעים כלכך שווים לרגל הבלאק פריידי ייתכן והגיע הזמן לשדרג את הרכב ולהעניק לו את הטיפול שמגיע לו.

במוסך ״שירות לצמיגים״ תוכלו למצוא מגוון מבצעים שווים כמו: צמיגים החל מ-150 ש״ח, כיוון פרונט בלייזר ב150 ש״ח ואיזון גלגלים בלייזר במחיר מצחיק של 100 ש״ח. 

למעבר לעמוד המבצעים

שירות לצמיגים

שירות לצמיגים


דורון שיווק

מבלי לשים כולנו נתקעים עם ספות מיושנות ומעופשות שתקועות לנו בסלון במשך שנים ורק הורסות לנו את הלוק החדש שאנחנו מנסים להעניק לחדר. בדורון שיווק תוכלו למצוא פתרון לבעיה עם מגוון מבצעים שווים על ספות יפייפיות שיכניסו סגנון וטעם לכל חדר. 

לרגל הבלאק פריידי יוצא המקום בהנחות ענקות כשביניהן תוכלו למצוא ספות איכותיות, עד 3 מטר, במחיר מצחיק של 2990 ש״ח. כמו כן, יחד עם רכישת הספה תקבלו גם מתנה מפנקת שתעשה לכם חג ״בלאק פריידי״ שמח, רק אל תגידו שגילינו לכם את ההפתעה.

למעבר לעמוד המבצעים

דורון שיווק

דורון שיווק


פינת הצלע

לבלאק פריידי יתרונות רבים אך גם חסרון אחד גדול. כל הריצות הללו בין כל החנויות עלולות לגבות מאיתנו הרבה מאוד אנרגיה ולכן חשוב לשבת להרגע ולאכול משהו בין חנות לחנות.

במיוחד בשבילכם, מסעדת פינת הצלע המעולה מעניקה 17% הנחה על כל שוק האוכל המוכן לשישי-שבת ככה שתוכלו לאכול ארוחה טעימה ומזינה ולחזור למסע הקניות מלאים בכוחות מחודשים.

למעבר לעמוד המבצעים

פינת הצלע

פינת הצלע


אופנת ליאון

יש הרבה דברים כיפים בעולם, אבל כמעט ואין דבר יותר כיף מלהיכנס למיטה עם מצעים חדשים ומפנקים. לכבוד הבלאק פריידי ״אופנת ליאון״, חנות אופנה לילדים, יוצאת במבצעים מטורפים שביניהם תוכלו למצוא עד 40% הנחה על מצעים מ100% כותנה למיטת יחיד, מיטה וחצי ומיטה זוגית. דרך מושלמת להתחיל את החורף עם פינוק.

למעבר לעמוד המבצעים

אופנת ליאון

אופנת ליאון


תבליני הגיסים

אוכל בלי תבלינים הוא כמו.. אוכל בלי תבלינים. לקראת הבלאק פריידי הבא עלינו לטובה חנות התבלינים הידועה ״תבליני הגיסים״ יוצא במגוון מבצעים כשביניהם חצי ק״ג פלפל שחור, כמון, כורכום או פפריקה מתוקה במחיר שווה לכל כיס של 15 ש״ח.

למעבר לעמוד המבצעים

תבליני הגיסים

תבליני הגיסים


סליפ אין

הקפיצים במזרון שלכם נתקעים לכם בגב? מזל טוב, הגיע זמנכם להתחדש במזרון חדש ומפנק. ב״סליפ אין״, חנות המזרונים המוכרת, תוכלו למצוא מגוון רחב של מזרונים איכותיים שישרתו אתכם בנאמנות וילוו אתכם כל לילה לאורך כל החלומות המתוקים שלכם.

לרגל הבלאק פריידי תוכלו למצוא את כל המזרונים שבחנות בהנחה של עד 50%. מהרו למצוא את המזרון המושלם עבורכם.

למעבר לעמוד המבצעים

סליפ אין

סליפ אין


אטליז למהדרין

הקיץ כבר לא פה אבל זה לא אומר שהגיע הזמן לסגור את המנגלים ולקפל את העמדה. לכבוד הבלאק פריידי תוכלו להצטייד במגוון נתחי בשר איכותיים מהאיטליז הכי מוכר באזור – ״איטליז למהדרין״.

אז מה תוכלו למצוא במקום? סטייק אנטריקוט במחיר שלא כדאי לכם לפספס. רק 59.90 ש״ח לקילו ועוד מבצעים חמים נוספים. 

*האטליז מומלץ ע”י הרב יגאל כהן שליט”א בכשרויות מהודרות בלבד.

למעבר לעמוד המבצעים

אטליז למהדרין

אטליז למהדרין


סלע רם

בסלע רם תמצאו מגוון גדול של מוצרי תאורה, ציוד מקצועי לחשמל ונורות לבית, והמבצעים? שווים יותר מתמיד. בין המבצעים תוכלו למצוא מחמם קוורץ אינפרא אדום בתוספת כבל ונטה במחיר מצחיק של 579 ש״ח במקום 659 ש״ח.

סלע רם

סלע רם


ביו טק

סובלים מורידים בולטים ולא אסתטיים? במקום להסתובב עם מראה לא אסתטי שגורם לכם להתהלך בתחושה לא נוחה, תוכלו להגיע לביו טק. במקום תוכלו לעבור טיפול להעלמת ורידים ונימים עם תוצאות מיידיות. ועכשיו, לרגל הבלאק פריידי מבצעים שווים שפשוט אסור לכם לפספס.

למעבר לעמוד הפייסבוק

ביו טק

ביו טק


NINJA POLO

שעונים כבר מזמן לא משמשים אותנו רק בשביל לדעת מה השעה, כיום הם מבטאים סמל סטטוס ופריט אופנתי נחשב. קצת לפני שאתם יוצאים לדרך עם מסע הקניות המטורף שלכם, תוכלו לעבור ב״פולו שעונים״ וליהנות ממבצעים שווים של עד 8% הנחה על מגוון השעונים, במיוחד לרגל הבלאק פריידי.

למעבר לעמוד המבצעים

NINJA POLO

NINJA POLO


כתבה שיווקית


 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר