דודי שמש וחשמל בחולון: קשת דודי שמש. צילום : גיל דעבול
דודי שמש וחשמל בחולון: קשת דודי שמש. צילום : גיל דעבול

דודי שמש וחשמל בחולון: הכינו את ביתכם לחורף

מעוניים לרכוש דוד? הדוד שלכם התקלקל? המומחים של קשת ישמחו לתת לכם שירות

פורסם בתאריך: 10.12.19 10:02

קשת דודי חשמל

הוא קיים על רובם המוחלט של הגגות במדינה, אנחנו משתמשים בו לפחות פעם ביום, בימי הקיץ וגם בימי החורף הקרים. ניחשתם? מדובר בדודי שמש ודודי חשמל, המספקים לנו מים חמים 365 ימים בשנה.

חברת קשת – קריאת שירות תמידית, מספקת שירותי הרכבה ותיקון דודי שמש וחשמל מזה מלמעלה מעשרים ושתיים שנים.

דודי שמש, חשמל ומערכות סולאריות

חברת קשת מעניקה שירותי הרכבה ותיקון לכל סוגי הדודים. בקשת מנוסים גם בהרכבת דודים על גגות רעפים בבתים, ואף מומחים בהרכבת דודים על רעפים ישנים עליהם מסוכן לדרוך מחשש שיישברו.

קשת מציעים גם התקנה של מערכות סולאריות, המתאימות במיוחד בבניינים רבי קומות בהן אין די מקום להנחת דודים לכלל הדיירים על גג הבניין, ולכן מתקינים מערכת סולארית על הגג המחוברת בצנרת לכל אחד מהדודים, הנמצאים בסמוך לכל דירה.

מדוע הדוד שלי לא עובד?

הקיץ בעיצומו, השמש קופחת, ולמרות זאת אין די מים חמים לשימוש. אם זה קרה לכם, אתם ודאי מכירים את ההרגשה. גיל, מומחה מחברת קשת, מסביר כי הדבר קורה במידה ואחד הצינורות בקולטים הינו סתום, ולכן אינו מאפשר סירקולציה של המים לצורך חימומם. אם זה המקרה, טכנאי הדודים יוכל לפתור את הבעיה על ידי שטיפת הדוד והצנרת מבפנים.

הגיע החורף, והשמש אינה חזקה דיה כדי לחמם את המים שבדוד שלנו. רובנו נדליק את דוד החשמל, וחלקנו עלולים לגלות שגם לאחר זמן רב, בדוד אין מים חמים. למה זה קורה?

גיל, מומחה מקשת, מסביר כי סיבה שכיחה לכך היא הצטברות אבנית בתחתית הדוד. במקרה כזה, גוף החימום, הנמצא בחלקו התחתון של הדוד, מכוסה בשכבת אבנית עבה, ולכן אינו מחמם את המים שבדוד. הסרת האבנית הינה פעולה פשוטה יחסית, המתבצעת על ידי טכנאי דודים.

כיצד לבחור דוד נכון?

כיום קיימים מגוון סוגים של דודים בנפחים שונים: 80 ליטר, 120 ליטר, 150 ליטר – הוא הגודל הסטנדרטי, ואף 200 ליטר. ברוב הדודים מותקן גם גוף חשמלי המאפשר את חימום המים באמצעות חשמל. עלות דוד נעה בין 2000 ל – 4000 ₪ והיא משתנה בהתאם לגודלו של הדוד, ליצרן ולתקופת האחריות המוצעת.

אז איך בכל זאת נדע לבחור מבין ההיצע הקיים? בקשת ריכזו עבורכם מספר טיפים שימושיים:

  1. הגודל לא קובע – אם אתם משפחה של כארבעה עד שבעה נפשות, דוד בנפח 150 ליטר יספיק בהחלט. דודים קטנים יותר, בנפח של 120 ליטר, מתאימים לזוגות או לאנשים המתגוררים לבדם. מאידך, דוד בנפח של 200 ליטר יתאים לווילות ולבתים גדולים.
  2. שימו לב לציפוי – כשבוחרים דוד חשוב לשים לב שהציפוי הפנימי שלו עשוי אמייל, הוא הציפוי המתקדם ביותר כיום. בשנת 2017 עודכן התקן של דודים, וכיום חל איסור לשווק דוד המכיל ציפוי פנימי שעשוי ממלט.
  3. ודאו שלדוד שאתם רוכשים יש תו תקן של מכון התקנים.

צור קשר

052-5733447

052-4179397

עמוד הפייסבוק של קשת

דודי שמש וחשמל בחולון: קשת דודי שמש. צילום : גיל דעבול

דודי שמש וחשמל בחולון: קשת דודי שמש. צילום : גיל דעבול



כתבה שיווקית


 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר