יועצת משכנתאות מומלצת במרכז (תמונה ממאגר shutterstock, צילום: Stock-Asso)
יועצת משכנתאות מומלצת במרכז (תמונה ממאגר shutterstock, צילום: Stock-Asso)

יועצת משכנתאות מומלצת במרכז: לעשות את הבחירה הנכונה

לקיחת משכנתא היא הדרך החכמה והנכונה ביותר עבורנו להשיג דירה משלנו אך הדבר כרוך בבירורים רבים וקבלת התנאים הטובים ביותר עבורנו. זו היא יועצת המשכנתאות שתבטיח שתקחו את המשכנתה האידיאלית עבורכם

פורסם בתאריך: 19.12.19 14:09

מריאלה אוחיון 

כל זוג צעיר שמתחיל את דרכו בעולם הנדל"ן מגלה את הרגע בו הוא מבין את ההשקעה הכלכלית הנדרשת כדי להגשים את החלום ולקנות דירה משלו. לרובנו אין בחשבון הבנק את הסכום הנצרך לרכישת הדירה, ולכן פונים לבנק לקבל הלוואה, או בשמה המוכר יותר – משכנתא.

רכישת נדל"ן הינה ההשקעה הכלכלית הגדולה ביותר בחיינו, מדובר בתהליך מורכב הדורש ירידה לפרטים הכי קטנים ובנייה של מסלולים שונים כדי להביא את המשכנתא למיטבית ביותר. כדי לקבל את התנאים הטובים ביותר ועל מנת שתוכלו להתאים את המשכנתא לצרכים השונים שלכם, אתם חייבים להתייעץ עם אנשי מקצוע בעלי ניסיון מוכח, שידעו לדרוש עבורכם מהבנק את המשכנתא( ההתחייבות הגדולה במהלך חייכם) המותאמת עבורכם בתנאים ובריביות הטובות ביותר.

בשש שנים האחרונות מצליחה מריאלה אוחיון לבסס את עצמה כאחת מיועצות המשכנתאות המוכחות והמוצלחות ביותר באזור השרון והמרכז. מאחוריה ניסיון של מעל 20 שנה ככלכלנית בכירה בחברה גדולה. "לאחר שילדתי את ביתי הקטנה לפני 7 שנים נחשפתי לעולם המשכנתאות כשחיפשנו בית גדול יותר. הבנו את המורכבות בתהליך לקיחת המשכנתא ופנינו ליועצת משכנתאות – דרכה ממש התאהבתי בתחום. זה בדיוק מדבר אליי: חישובים וכספים, הקפדה לפרטים קטנים ובעיקר האנשים, או יותר נכון העזרה לאנשים".

מריאלה מסבירה שמשכנתא היא לא תמיד סיפור פשוט של זוג הרוכש דירה לעצמו. "מגיעים אלי גם מקרים סבוכים יותר של עומס תשלומים בגלל ריבוי הלוואות, קבוצות רכישה או אנשים שעוזרים לילדים שלהם בתחילת דרכם בעת רכישת דירה. במקרים כאלה הצורך בייעוץ הוא גבוה אף יותר".

לפני כחמש שנים היא פתחה משרד ייעוץ משכנתאות עצמאי ומאז הספיקה לעזור למאות לקוחות מרוצים לקחת את המשכנתא המתאימה ביותר עבורם. "אני עובדת עם התוכנה המתקדמת ביותר בעולם המשכנתאות, כך שהלקוח שיוצא ממני יודע בדיוק על מה הוא מתחייב ומה הולך להיות לו בשנים הקרובות".

טיפ קטן ממריאלה לזוגות הצעירים שבקרוב ירכשו את הדירה הראשונה, הוא להתייעץ איתה עוד בטרם חותמים על חוזה הרכישה. "ייעוץ מוקדם מאפשר לבנות תכנית מדויקת יותר וכך להבין מה התקציב לרכישת הדירה. כשעובדים הפוך לצערי מתגלים קשיים שהזוג לא צפה כשחתם על החוזה".

הייחוד של יועץ משכנתאות לדעת מריאלה הוא אחד שיודע לעבוד טוב עם כל הגורמים האחרים – קבלנים, שמאי מקרקעין, אנשי ביטוח, עורכי דין והכי חשוב – בנקאים. "במהלך השנים צברתי יחסים טובים וקשרים מעולים עם בעלי מקצוע מכל התחומים הקשורים לתחום הנדל"ן. אני חברה בארגון בשם "tamar.group" שם אנו נותנים ליווי מקיף לכל התהליך של רכישת דירה מכל ההיבטים – מהתכנית הראשונית לפני בחירת בית ועד לקבלת המפתח".

מריאלה תשאר איתכם לאורך כל הדרך, גם אחרי שהכסף מהבנק עבר לגורמים הרלוונטיים, ותדאג לעדכן אתכם בשינויים במשכנתא, לבחון אופציות להקטנת החוב וכו'. "אני תמיד מלמדת את הלקוחות שלי לשמור על המשכנתא כי התנאים משתנים, ריביות יורדות, ולפעמים מגיעים כספים שלא תכננו. משכנתא זה לטווח הארוך ולכן צריך לבדוק את המצב בכל שנה ולהתאים לתקופה".

כתובת: כפר סבא, רחוב העיט 9
טלפון: 054-9785353

למעבר לאתר

מייל: [email protected]

מריאלה אוחיון (צילום: סם יצחקוב)

מריאלה אוחיון (צילום: סם יצחקוב)


כתבה שיווקית


 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר