איתור נזילות מים. By Andrey_Popov shutterstock
איתור נזילות מים. By Andrey_Popov shutterstock

מאתרי נזילות במרכז: המומחים שיפתרו לכם את הבעיה אחת ולתמיד

החורף הגיע ואיתו הנזילות הבלתי פוסקות ממקומות לא צפויים? הכירו את האנשים שיעזרו לכם להתגבר על המצב במהירות וביעילות

פורסם בתאריך: 9.1.20 09:15

"אהרון איתור נזילות" – יסודיות אמיתית

רבים אשר נתקלים ברטיבות, בחדירת מים או בפיצוץ מים בביתם, מתחילים לחשוב מיד על ההוצאה הכספית האדירה שכרוכה בנושא, על ההרס והלכלוך שיכולים להיווצר ובאופן כללי חשים שעומדת בפניהם משימה ארוכה ומאתגרת. אך עם בעל מקצוע נכון שעובד ביסודיות בלתי מתפשרת, אין לכם כלל סיבה לדאוג. אהרון, מנהל חברת "אהרון איתור נזילות", כבר זכה למוניטין מקצועי גבוה הודות ליסודיות שלו. גם לאחר שנות עבודה רבות, הוא מעניק תשומת לב יתרה לכל שלב בתהליך התיקון. כך למעשה מצליח אהרון לשמר את רמת העבודה הגבוהה שלו באיתור נזילות.

גם לאחר שנות עבודה רבות, אהרון מעניק תשומת לב יתרה לכל שלב בתהליך התיקון. צילום: אהרון אמרבי

גם לאחר שנות עבודה רבות, אהרון מעניק תשומת לב יתרה לכל שלב בתהליך התיקון. צילום: אהרון אמרבי

אהרון הוא אינסטלאטור בעל ניסיון רב בתחום, שהחליט לפני כחמש שנים להתמקד בנושא איתור נזילות. הוא מטפל בבעיות רבות ומשתנות, כגון: חדירת מי גשמים, בדיקת דירה לפני רכישה, איתור כשלים בצנרת, איתור רטיבויות, טיפול בכשלי איטום, פיצוץ מים סמוי אותו הוא מאתר מבלי לגרום נזק או הרס ועוד. כל אלה יכולים למנוע מכם נזקים פוטנציאליים שיכולים להתפתח לאורך זמן, במידה והבעיה לא תטופל.

חשוב מאוד שמאתר הנזילות אותו תבחרו יהיה בעל ידע רחב ויחזיק בציוד מתקדם. בהתאם לכך, את כל העבודות מבצע אהרון באמצעות כלים מתקדמים לאיתור נזילות, אותם רכש על מנת להעניק ללקוחותיו את המענה המקצועי ביותר ולהתאימו באופן אישי לכל בעיה. אלו הכלים בהם משתמש אהרון: מצלמה תרמית מתקדמת, פרוטימטר (מודד לחויות ברצפה או בקירות), מצלמת ביוב ובמקרים של נזילה מחוץ לדירה משתמש אהרון בגז ומערכת שמע. כמו כן, אהרון מעניק ללקוחותיו אחראיות מקצועית הבאה לידי ביטוי בביקור נוסף אותו הוא מספק ללקוח בחינם רק במקרה וחברת הביטוח לא מסתפקת בדו"ח שהוצג לה. זוהי החותמת הסופית ליחס המקצועי של אהרון, ליסודיות שלו ולאדיבות הרבה שהוא מפגין כלפי כל לקוח. כך, תוכלו להיות בטוחים שבראש ובראשונה אהרון מעוניין לספק ללקוחותיו שירותי איתור נזילות איכותיים ומקצועיים שבמסגרתם הוא ייגע בדיוק בשורשן של כל הבעיות, ויפתור אותן באופן נטול פשרות.

את כל העבודות מבצע אהרון באמצעות כלים מתקדמים לאיתור נזילות. צילום: אהרון אמרבי

את כל העבודות מבצע אהרון באמצעות כלים מתקדמים לאיתור נזילות. צילום: אהרון אמרבי

לסיכום, אהרון ישמח להעניק לכם כמה טיפים. ראשית, בעת בניית דירה, חשוב לוודא כי מותקנת צנרת פלסטיק בעלת תו תקן ישראלי. שנית, רצוי לבחור בעלי מקצוע מתחומים משלימים (כמו אנשי איטום ומהנדסים) בעלי ניסיון מוכח בשטח, בדיוק כמו אלה שעובדים עם אהרון בשיתוף פעולה.

"אהרון איתור נזילות" – איתור נזילות מים
טלפון: 050-2687687
*מעניק שירות ברוב חלקי הארץ
מעבר לאתר
קישור למייל

יסודיות אמיתית. הלוגו באדיבות אהרון איתור נזילות

יסודיות אמיתית. הלוגו באדיבות אהרון איתור נזילות


בועז פלד: אינסטלטור מספר 1

אינסטלטור טוב הוא אחד מאותם גיבורי על שעוזרים לנו להיחלץ מצרות בשעתנו הקשה ביותר, גם כשאנחנו לא בדיוק מבינים מה היא הצרה שאיתה אנחנו מתמודדים.

אחת הבעיות השכיחות ביותר שמצריכות מאתנו להרים טלפון לאינסטלטור היא במקרים של נזילה, וזו כמובן בעיה שאף אחד מאתנו לא אוהב להתמודד איתה.

בועז פלד ״אינסטלטור מספר 1״ מתקן נזילות מאז שהוא זוכר את עצמו ויודע לזהות אותן ואת המקור שלהן תוך רגעים ספורים.

את הכשרתו עבר במרכז הטכנולוגי תל ארזה שבירושלים, בה קיבל תעודת הכשרה לקורס שרברבות(1988) ממשרד הכלכלה ובנוסף גם לקח חלק בהכשרות ובהשתלמויות מקצועיות שונות כמו השתלמות להתקנת צנרת סופר-פייפ(1997).

אחרי 32 שנות ניסיון מכיר בועז את כל הסיבות האפשריות שעלולות לגרום לפיצוץ ויודע לתקן אותן בזריזות ובקלות כשהוא משאיר אחריו את האזור מצוחצח ונקי כאילו לא היה שם.

״אני נמצא בתחום כבר מ-1988, אחרי כלכך הרבה זמן בתחום, נדיר שיש בעיה שלא נתקלתי בה כבר בעבר. אני מצליח לזהות ולתקן בעיות במהירות ולהחזיר אנשים לסדר היום שלהם מבלי שימתינו זמן רב מדי״, מספר בועז.

״יש לי את כל המכשירים, כולל מצלמה תרמית שמאפשרת לי לראות דרך הקיר ולזהות את מקור הנזילה, אך הדבר מייקר את התהליך ולא תמיד נחוץ. לרוב אני ממליץ ללקוחותיי שמבקשים שאבוא עם המצלמה, שקודם כל אבדוק את מקור הנזילה בעצמי כדי לחסוך להם סתם עלויות נוספות ומיותרות. ברוב המקרים אני באמת מצליח לעלות על מקור הנזילה בלי שום עזרים מיוחדים״.

אם יש לכם נזילה בבית, באופן לא מפתיע, אתם אפילו לא תדעו זאת בהכרח. מי שכן ידע הוא השכן שנמצא בקומה למטה, שיראה עם הזמן את אחת מתקרות ביתו הופכת לשחורה ומתמלאת בטיפות מים שמטפטפות עליו לאט לאט.

הבעיה של השכן מלמטה הופכת במהרה גם לבעיה שלכם, מכיוון שהדרך היחידה לעצור את הטפטוף הבלתי פוסק הוא לעצור את זרם המים אצלכם בדירה, שהוא למעשה מקור הבעיה. עכשיו תדמיינו את עצמכם מסתדרים יום אחד בלי מים למקלחת, בלי מים לשטוף ירקות, בלי מים לשתייה או בשביל לצחצח שיניים. בית ללא מים הוא בית מושבת, בו אי אפשר לנהל אורח חיים רציף ותקין, לכן חשוב לקרוא לאינסטלטור כבר ברגע הראשון בו מזהים כי אכן ישנה נזילה.

בועז פלד. צילום עצמי

בועז פלד. צילום עצמי

לצד שירותיו של בועז באיתור ותיקון של נזילות, הוא מציע עוד מגוון שירותי אינסטלציה נוספים, ובהם: תיקון של פיצוצי צנרת; פתיחת סתימות בכיורים, בשירותים, במקלחת ובחורי ניקוז אחרים; החלפת ברזים לא תקינים; החלפת כלים סניטריים כמו אסלה או כיור שנשברו, ועוד.

השימוש במים במהלך חיי היום יום שלנו הוא שימוש שאין לו תחליף, לכן מקפיד בועז בעבודתו להגיע בהקדם האפשרי לכל בית שצריך את עזרתו ולגאול אותו ממצוקתו כמה שיותר מהר. בעוד שלפעמים העבודה עלולה להיות מלוכלכת ולקחת זמן, הוא דואג תמיד להגיע ללקוחותיו בדיוק בזמן שקבעו, לתקן את הבעיה וכמובן לנקות אחריו עם סיום העבודה כך שהבית יוכל לחזור לקדמותו.

אם אתם מגלים סימנים ראשונים של נזילה בביתכם או מבית שכן, או אפילו אם יש לכם בעיות אינסטלציה אחרות שדורשות איש מקצוע, תוכלו ליצור קשר עם בועז שישמח לתת לכם שירות איכותי במחיר ללא תחרות.

טלפון: 054-4643933

אזור פעילות: מרכז

למעבר לעמוד המלצות


״מריו שירותי אינסטלציה״ – מאתרי נזילות מומלצים במרכז

נזילות בדירה הן אחד מאותם הדברים שאף אחד לא רוצה להתמודד איתו, במקרה הטוב הנזילה הספיקה לעשות רק קצת עובש, קילופים וכתמים על הקיר, ובמקרים גרועים יותר הנזילה כבר הגיעה לשכן ולאזורים מסוכנים בהם יש חשמל.

כדי להתמודד עם בעיות של נזילות, אנשי מקצוע כמו אלה שב״מריו שירותי אינסטלציה״ משתמשים במכשור מתקדם על מנת למצוא כמה שיותר מהר את הנזילה ולטפל בה.

מריו שירותי אינסטלציה.צילום: צחי וקנין

מריו שירותי אינסטלציה.צילום: צחי וקנין

את הטיפול בנזילות מבצעים אלירן שמואל וצחי וקנין, שהקימו את ״מריו שירותי אינסטלציה״ במטרה לספק מענה נכון לכל אלה המבקשים פתרון עבור בעיות אינסטלציה שונות וביניהן גם נזילות.

השניים, אשר עובדים במהלך כל שעות היממה, מגיעים בתוך מספר דקות לכל קריאה בזכות ניידות השירות שלהם, הפזורות בכל האזור.

מריו שירותי אינסטלציה ואיתור נזילות. צילום: צחי וקנין

מריו שירותי אינסטלציה ואיתור נזילות. צילום: צחי וקנין

״אנחנו תמיד זמינים לכל קריאה ולכל בעיית אינסטלציה שיש לאנשים, בין אם מדובר אכן בנזילה ובין אם בבעיות אחרות״, מסביר אלירן.

״ברור לנו כיצד בעיות אינסטלציה שונות עלולות להשבית משפחות שלמות ועל כן אנחנו ממהרים להגיע כמה שיותר מהר ולעלות על מקור הבעיה. חשוב לנו להחזיר אנשים כמה שיותר מהר לסדר היום שלהם, אך עם זאת אנחנו לא ממהרים לסיים את העבודה, ובכל בית אליו אנחנו מגיעים אנחנו מוודאים שאכן הכול תקין לפני שאנחנו מכריזים על סיום העבודה״.

אם לא שפר עליכם מזלכם ואתם רואים כי יש לכם בעיה של נזילה בבית, תוכלו לדבר עם האינסטלטורים האמינים של ״מריו שירותי אינסטלציה״ שיגיעו ויעזרו לכם לפתור את הבעיה.

אם בעבר אינסטלטורים היו צריכים לפרק את הבית כדי למצוא את מקור הנזילה, הרי שהיום, אינסטלטורים כמו כמו אלירן, משתמשים במכשור וציוד מתקדם בכדי למנוע הרס מיותר של מבנה הבית. לצורך עבודתם הם ערוכים תמיד בניידת שירות עם כל הציוד אותו יצטרכו על מנת לאתר נזילה. בין אם מדובר במצלמה טרמית, מערכת שמע או גז, סיב אופטי, מד לחות או שעון לחץ, האינסטלטורים המקצועיים ערוכים לכל משימה ויודעים לאתר נזילות בזמן שיא.

לאחר איתור הנזילה דואגים האינסטלטורים לתקן את מקור הבעיה ולוודא כי הבעיה אכן נפתרה ואין זליגות או בריחות משום מקום אחר. המוטו של החברה אומר ״לא מצאנו, לא שילמתם״, ואכן הם מתחייבים לכך. אם מקור הנזילה לא נמצא ולא ניתן לתקן את הבעיה לא יגבה מכם כסף בעבור זמן העבודה.

לצד שירותי איתור ותיקון הנזילות, תוכלו למצוא אצל השניים שירותי אינסטלציה נוספים כגון: פתיחת סתימות, איתור ותיקון נזילות ופיצוצי מים בביוב, תיקון ניאגרות סמויות, החלפת כלים סניטרים (כיורים, אסלות וכו'),הטמעת מערכות אינסטלציה, תיקון והחלפת דודי שמש וחשמל, קולטים ומערכות סולאריות.

אם נתקעתם בבית וגיליתם שיש לכם נזילה מעצבנת אך אין לכם מושג איך להתמודד איתה, תוכלו ליצור קשר עם ניידות השירות של ״מריו שירותי אינסטלציה״. הניידות מובטחות להגיע ולפתור לכם את הבעיה לפני שהטיפה הבאה של הנזילה כבר תספיק לגעת ברצפה.

אזור פעילות: אזור המרכז

טלפון: 050-6579218

למעבר לפייסבוק

למעבר לאתר

עוד לקוח מרוצה. מריו שירותי אינסטלציה ואיתור נזילות. צילום: צחי וקנין

עוד לקוח מרוצה. מריו שירותי אינסטלציה ואיתור נזילות. צילום: צחי וקנין


כתבה שיווקית


 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר