שערים לבית תוצרת טרלידור. צילום באדיבות הלקוח
שערים לבית תוצרת טרלידור. צילום באדיבות הלקוח

טרלידור: מגנים על היקרים לכם ביותר

"תאונות לא קורות, הן נגרמות" - כל מי שמזדהה עם המשפט הזה ודאי יודע שכדי למנוע תאונות בבית או בעסק יש לעשות פעולות מונעות. אחת החשובות שבהן היא מיגון. בין אם תרצו למגן את הבית מפריצות ובין אם כדי למנוע נפילה של ילדים וליצור סביבה בטוחה, ל"טרלידור - יופי של ביטחון" יש את הפתרונות עבורכם, והם רבים

פורסם בתאריך: 16.1.20 13:18

מיגון 'כחול-לבן'

חברת "טרלידור" הוקמה בשנת 1991 והיא נחשבת היום לחברה המובילה בישראל בתחום מיגון הבית והעסק. בישראל מועסקים כ- 650 עובדים, מחציתם במפעל הייצור שבכרמיאל הנפרש על שטח של כ- 35 דונם, והיתר במשרדי ההנהלה ביהוד ובמרכז השיווק בבאר שבע, ביניהם: סוכנים, מתקינים, טכנאים, אנשי פיתוח, גרפיקאים, אנשי הנדסה והנהלה.

"אנחנו גאים על כך שאנחנו חברה "כחול-לבן", עובדה שזיכתה אותנו ב'תו תוצרת הארץ', בעולם העסקי היום זה אינו דבר מובן מאליו", אומר שמוליק דמתי, סמנכ"ל שיווק ומכירות ב"טרלידור". "הידע שלנו והניסיון שצברנו בתחום, לצד מובילות מקצועית וחדשנות ואנשי מקצוע מהטובים שיש, הם האחראים לכך שהמוצרים שלנו ידועים, מוכרים ומבוקשים לא רק בישראל אלא גם בחו"ל".

מיגון כחול לבן: טרלידור. תמונה באדיבות הלקוח

מיגון כחול לבן: טרלידור. תמונה באדיבות הלקוח

ב"טרלידור" מתמחים בייצור, שיווק והתקנה של מבחר מוצרי מיגון לבית ולעסק, בהם: סורגים קבועים (מאלומיניום או פלדה), סורגים מתקפלים, סורגים שקופים, סורגים מעוצבים, מעקות זכוכית, שערים וגדרות. כל המוצרים מגיעים במגוון עיצובים ובהתאמה אישית לצרכים ולדרישות הלקוח הפרטי או אדריכלים, מעצבי פנים וקבלנים.

"המודעות לצורך בביטחון והגנה על הבית והעסק עלתה מאוד בשנים האחרונות", ממשיך דמתי. "כולנו שומעים על אסונות שגבו מחיר כבד כמו ילדים שנפלו אל מותם מחלון חדרם, ילדים שטבעו בבריכה פרטית שלא הייתה מאובטחת בגדר ושער. אלה אסונות שניתן היה למנוע לו הותקנו אמצעי מיגון".

הפתרונות שמציעים ב"טרלידור" למיגון הבית שומרים על שני עקרונות בסיסיים: בטיחות מקסימלית ועיצוב אסתטי. כך למשל, סורגים שקופים העשויים מפוליקרבונט, שמאפשרים זרימה טבעית בין המבנה ובין הצורך להגן הן מפני נפילות והן מפני פורצים.

מלבד מוצרי המיגון, מייצרים ומתקינים  ב"טרלידור" גם חיפוי לבניינים ובתים במגוון חומרים ועיצובים ופרגולות, תוך הקפדה על שמירה של קו מנחה אחיד בין מעטפת הבית, הגדר, השער והפרגולה על מנת לשוות למבנה נראות ואסתטיקה מושלמים.

"כל המוצרים שלנו צבועים בפוליאסטר טהור עם חומר מסנן קרינת UV ועוברים טיפול  כימי מאושר על-ידי המשרד לאיכות הסביבה, על מנת להבטיח אורך חיים כמעט אינסופי למוצר מחד, וביטחון ובטיחות למשתמש מאידך. החומרים אינם רעילים והם ידידותיים למשתמש", מפרט דמתי. "אנחנו מקפידים על כך הקפדה יתרה ופועלים על-פי הכללים והתקנות המחמירים ביותר.

פרגולות ושערים בהתאמה אישית. תמונה באדיבות טרלידור

פרגולות ושערים בהתאמה אישית. תמונה באדיבות טרלידור

מובילים בחדשנות

מרכז הפיתוח של "טרלידור" אחראי על לא מעט חידושים שעשו מהפכה של ממש בתחום המיגון. כך למשל, לפני כ- 25 שנים החברה הייתה הראשונה בישראל שייצרה מוצרים מאלומיניום שהחליף את מסגרות הברזל בשערים, מעקות וגדרות – החלטה שגרמה תחילה להרמת גבה, אך הפכה תוך זמן קצר ללהיט. היתרונות של האלומיניום רבים, ביניהם: מדובר בחומר קל ונוח לעבודה; בניגוד לברזל או עץ הוא אינו זקוק לתחזוקה קבועה כמו צביעה נגד חלודה או התייבשות, ריסוס נגד מזיקים וכדומה.

בנוסף, "טרלידור" היו הראשונים להכניס לישראל את מותג הסורגים המתקפלים, שהיום הפכו לסטנדרט המוביל בעסקים, ארגונים ואפילו משרדי ממשלה.

היכולת של "טרלידור" לספק מוצרים באיכות ועיצוב איכותיים ומגוונים מתאפשרת בזכות הטכנולוגיה  המשוכללת, הרובוטים ומכשיר חיתוך בלייזר, בהם משתמשים במפעל הייצור, בעזרתם ניתן לתת מענה ללקוחות ברמת דיוק וגימור מהגבוהים שיש.

טרלידור: מובילים בחדשנות. תמונה באדיבות הלקוח

טרלידור: מובילים בחדשנות. תמונה באדיבות הלקוח

המוניטין של חברת "טרלידור" כמומחית בתחומה חצה מזמן את גבולות ישראל. כיום מייצאת החברה מוצרים סופיים למדינות ליוון, גאנה, רוסיה, ניגריה ועוד.

לפני שנה נפתח סניף חדש של החברה בלוס אנג'לס שבארצות הברית והיד עוד נטויה.

כששואלים את דמתי היכן ניתן לראות תצוגה של מוצרי המיגון לבית ולעסק, הוא מחייך. "יש לנו מאות אלפי נקודות לתצוגה בכל רחבי הארץ. כל מה שצריך לעשות זה להרים את הראש אל מרפסות הבתים ולראות את מעקות הזכוכית או הגבהות הזכוכית, להביט אל החלונות ולהתרשם משלל העיצובים והסגנונות של הסורגים, לטייל ברחובות העיר בשעת ערב ולהתבונן כיצד הסורגים מגנים על החנויות".

טרלידור

טלפון: 077-9976668

מעבר לאתר

מעבר לעמוד הפייסבוק

טרלידור: יופי של ביטחון. תמונה באדיבות הלקוח

טרלידור: יופי של ביטחון. תמונה באדיבות הלקוח


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר