צביקה (צבי) יוגב. צילום עצמי
צביקה (צבי) יוגב. צילום עצמי

צביקה יוגב: החומרים שמהם עשויים הרגשות

ההרצאות של צביקה (צבי) יוגב אשר משלבות גנטיקה, מדע ופסיכולוגיה כובשות שוב ושוב את הקהל הממלא את האולמות. נפגשנו לשיחה עם סופר, חוקר, עורך דין, ומרצה וזכינו בהרצאה מרתקת.

פורסם בתאריך: 23.1.20 09:46

נראה שאחד המיתוסים בעולם ההרצאות הוא שכל אחד יכול לכבוש את הקהל אם רק ירצה ושכריזמה ניתנת ללמידה.

אך כנראה שכריזמה היא תכונה מולדת, ואנשים מסוימים נולדים עם כישרון יוצא דופן לרתק קהל, אנשים כמו מרטין לותר קינג, מנחם בגין, ברק אובאמה ועוד. אחד מהאנשים המוכשרים הללו הוא צביקה יוגב, שהוא גם סופר וגם עורך דין וגם חוקר הטיות קוגניטיביות באוניברסיטת בר-אילן. כשנכחתי בהרצאה שלו, נכבשתי, ויחד עם יתר הקהל היינו מרותקים וקשובים לחלוטין למה שהתרחש על הבמה.

הייתי בהרצאה חדשה שלו – 'החומרים שמהם עשויים הרגשות' ונפתחה בפניי דלת מדעית ונחשקת למערכת היחסים שלי עם עצמי ולמה שמתגלה שם. מעבר לתגליות המדעיות החשובות שזכיתי לקבל שם, צביקה יוגב מצליח, באופן פשוט ואותנטי, לכבוש באופן מופלא ולגעת בלבם של כל אחד ואחת מהנוכחים.

מדוע אי אפשר להפסיק לכעוס גם אחרי שסופרים עד עשר?

כיצד המהפכה הגנטית יכולה להקל על הרגשות השליליים שלנו?

השילוב של הגשה קלילה ומשעשעת של ההרצאה, עם התכנים המעמיקים והמדעיים, חושף צבי יוגב בפני הקהל דרכים להתחבר להוראות ההפעלה של המוח שלנו ולשפר את היחסים שלנו עם עצמנו, כשהוא לא חושש לגעת בפרות קדושות: תשוקה, רגשי אשמה, קנאה, אכזבה, חרטות ומגוון רגשות אשר חבויים בכל אחד מאיתנו ברמה זו או אחרת.

מעבר לידע העצום שלו בנושאים בהם הוא מרצה, עו"ד צביקה יוגב יודע להעביר בפשטות , הומור, ואותנטיות את מסריו החשובים, כך שקל לקחת איתנו הביתה ולהשתמש בהם שוב ושוב.

בהרצאתו המרתקת משלב עו"ד יוגב תובנות מדעיות מתחום הביולוגיה, הגנטיקה והפילוסופיה, ואל תתפלאו אם תרגישו בסוף ההרצאה ש"נגמר לכם מהר מדי" ושאתם רוצים עוד.

על הנושאים בהם ההרצאה עוסקת, אומר צביקה יוגב: "ההרצאה עוסקת בנו, בתחושות החיוביות והשליליות שעולים במוחנו, ומספקת דרכים וכלים להפחתת רגשות שליליים כגון חרטות, שיפוטיות רגשות אשם עצב וכד'

יוגב צבי מעביר מספר הרצאות בימים אלה במגוון של נושאים הקשורים ליחסים עם אחרים ועם עצמנו, למשל:

  • הרצאה בשם 'משחקים של החיים' אשר עוסקת בשיפור ושכלול יכולות שכנוע והשפעה על לקוחות, במשא ומתן, ואנשים בחיינו בכלל.
  • הרצאה בשם: יחסים ואושר" אשר עוסקת במערכות יחסים זוגיות והקשר לאושר שלנו בתחומים שונים.
  • הרצאה בשם 'פרזנטציה, רטוריקה ומה שביניהן' העוסקת בעמידה מול קהל, שפת גוף והעברת מסרים.
  • הרצאה נוספת בשם 'משא ומתן מנצח' אשר עוסקת בשיפור יכולות המשא ומתן שלנו בשילוב תגלית מדעיות גם מתחום הביולוגיה והתכנות הגנטי שלנו.
  • הרצאה מעניינת על המוח שלנו שנקראת 'ברוך בואך למוחך', בה הוא מסביר על הוראות ההפעלה של המוח, והתגליות בתחום זה אשר עשויות לשפר את רמת החיים שלנו והסיפוק שלנו מחיינו.

איך הגעת לעולם ההרצאות ודיבור מול קהל?

"בעבודתי כעורך דין, הבנתי שיש כלים מעולמות תוכן אחרים, כגון עולם המשחק, עולם הפסיכולוגיה , הביולוגיה וכד' שעשויים לעזור למשפטנים בעבודתם. כמו למשל 'לשחק' כמה שפחות ולהיות אותנטי ככל האפשר, כי הפרדוקס הוא שככל שאתה מנסה להרשים כך אתה פחות מרשים. הוספתי להכשרות שלי דיבייט (עם אלופת העולם בדיבייט), פילוסופיה (באוניברסיטת תל אביב) , לימוד משחק (בשלושה בתי ספר למשחק) קורסים ועשרות ספרים הקשורים להטיות קוגניטיביות של המוח, שסייעו לי מאוד בעבודתי המשפטית. החלטתי לשתף בידע שצברתי והעברתי קורס אחד המשלב את כל הכלים הללו למשפטנים, הקורס הצליח מאוד, כך מפה לאוזן התחלתי לקבל פניות גם מקהלים פרטיים, ארגונים, חברות ועוד".

רוצים גם אתם ליהנות מהרצאות של צבי יוגב?

מעבר לאתר

קישור להרצאות של צביקה יוגב 

קישור לעמוד הפייסבוק של צבי יוגב

צביקה (צבי) יוגב. צילום עצמי

צביקה (צבי) יוגב. צילום עצמי


כתבה שיווקית 


 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר