מתנות לאישה ליום האהבה: קולקציית האוהבים ברשת הבורסה לתכשיטים. צילום: איתן טל
מתנות לאישה ליום האהבה: קולקציית האוהבים ברשת הבורסה לתכשיטים. צילום: איתן טל

מתנות לאישה ליום האהבה: קולקציית האוהבים ברשת הבורסה לתכשיטים

הכינו את עצמכם לחג אהבה נוצץ במיוחד. הקולקציה החדשה של חורף 2020 ברשת הבורסה לתכשיטים תגרום לכם להתאהב, ולא רק בזכות העיצובים הבין לאומיים והאיכות הבלתי מתפשרת

פורסם בתאריך: 23.1.20 15:49

בעונת החורף בה כולם עטופים שכבות ובורחים מהקור, הדרך הטובה ביותר לגרום לכן להתבלט ולהרגיש מיוחדות, היא ענידת תכשיטים שישפכו אור וצבע על הלוק הכולל. ואם החורף לא מספיק, חג האוהבים הבין לאומי, הלוא הוא Valentine's Day, מתקרב אלינו בצעדי ענק כדי לחמם לכולנו את הלבבות ולתת לכן את כל הסיבות להרגיש נוצצות. כשמדובר בתכשיטים יוקרתיים וייחודיים, הכתובת הנכונה על הקיר היא לא אחרת מאשר רשת הבורסה לתכשיטים המובילה את ענף התכשיטים בישראל. הרשת, המציגה בכל עונה מחדש קולקציות עיצוביות מרשימות, משיקה בימים אלה את קולקציית חורף  2020 ומשאירה את כולנו פעורי פה.

הקולקציה החדשה מורכבת ממגוון תכשיטי זהב משובצים יהלומים ואבנים יקרות, שעוצבו בהשראת הטרנדים שנראו לאחרונה על מסלולי התצוגה היוקרתיים ברחבי העולם. רשת הבורסה לתכשיטים מצליחה לקחת את העיצובים הגדולים והבלתי נשכחים וליצוק אותם אל תוך קולקציית התכשיטים ולגרום לכולנו להבין שוב שאופנה ממש לא מסתכמת בביגוד והנעלה.

התכשיטים בקולקציה החדשה מעצימים כל סטייל ומצליחים להאיר גם את היום הקודר בשנה. העיצוב הישראלי האיכותי מיוצר בעבודת יד כחול-לבן במפעל החברה בישראל, תוך הקפדה על הפרטים הקטנים ובסטנדרטים הגבוהים ביותר. את הקולקציה החדשה של רשת הבורסה לתכשיטים ניתן להשיג באחת מ-16 חנויות הרשת בקניונים ברחבי הארץ ובאתר .

יום שכולו אהבה
לקראת יום האהבה הבין לאומי שיחול ב-14.2.20, רשת הבורסה לתכשיטים מציגה קולקציית תכשיטי הזהב ויהלומים בעיצובים מתוחכמים, אלגנטיים, נועזים ובמחירים אטרקטיביים במיוחד שיגרמו גם לכם להתאהב.

תליון זהב 14k ב-630 ש"ח. עגילי זהב 14k ב-1,428 ש"ח. צילום: איתן טל

תליון זהב 14k ב-630 ש"ח. עגילי זהב 14k ב-1,428 ש"ח. צילום: איתן טל ואיליה מלניקוב

הרשת יצרה את 'קולקציית המתנות' המאפשרת בחירה בין מגוון תכשיטי זהב 14K, תכשיטי יהלומים ואבני החן. במסגרת הקולקציה, ניתן לשלב בין התכשיטים הייחודיים וליצור קו עיצובי מועדף וטרנדי המורכב מסגנונות שונים בקולקציה ללא תלות בסטים מובנים. כך למשל ניתן לשלב בין שרשראות גדולות בעלות נוכחות לבין עגילים וטבעות בצבעים חזקים למראה שיקי ובלתי נשכח. כמו כן, ניתן לרכוש פריט בודד מהקולקציה, או כמובן להתפנק בסט אופנתי הכולל עגילים, טבעת, שרשרת וצמיד שעוצבו בשפה אחידה.

מתנה לכל החיים
בחירת מתנה רומנטית עלולה לעיתים להרגיש כמו משימה בלתי אפשרית, במיוחד לקראת חג האוהבים הבין לאומי. לעיתים התחושה היא שכל המתנות כבר הוענקו ואין דרך לחדש או להלהיב. הרי פרחים נובלים לאחר זמן קצר, שוקולדים משאירים טעם מתוק בפה לזמן מוגבל, ואפילו מתנה מפנקת כמו מסעדת שף או עיסוי בספא לא מחזיקה מעמד זמן רב. כשמדובר בתכשיטים ובעיקר בתכשיטי יהלומים, אין ויכוח על כך שהמתנה נשארת לנצח ומעלה חיוך בכל פעם שמסתכלים על התכשיט הנוצץ.

את הרגע הזה שחי לנצח וחוזר על עצמו פעם אחר פעם ללא תאריך שפג תוקפו, מקבלים השנה ברשת הבורסה לתכשיטים עם קולקציה חדשה של תכשיטי זהב, יהלומים ואבני חן בעיצובים עכשוויים ואלגנטיים שכל אחת תשמח לקבל.

צמיד טניס משובץ יהלומים, זהב 14k ב-2,990 ש"ח. טבעת איקס זהב 14k ב-890 ש"ח. צילום: איתן טל

צמיד טניס משובץ יהלומים, זהב 14k ב-2,990 ש"ח. טבעת איקס זהב 14k ב-890 ש"ח. צילום: איתן טל ואיליה מלניקוב

לב התכשיט
אם אתם בעניין של רומנטיקה מסורתית, רשת הבורסה לתכשיטים יצרה ליין במיוחד בשבילכם – הגברים המחפשים אחר המתנה ששמה את כל הלב בתוכה, ואנחנו מדברים כמובן על תכשיטים המשלבים בהם את סמל הלב המוכר. גם בעידן הטכנולוגי והמתקדם של היום, סמל הלב מציג בפשטות את הכוונה והרגש ויוצק אותם לכדי תכשיט עדין, אלגנטי ואהוב. הסמל מלווה מתנות אוהבים מזה מאות ואלפי שנים, נשאר עמנו גם היום, שומר על האותנטיות ומעצים את תחושת ההתרגשות בעת קבלת המתנה. אתם מוזמנים להתרשם מהסגנונות המגוונים המוצעים ברשת שממציאים את מושג האהבה מחדש.

טבעת לבבות יהלומים, זהב 14k ב-1,190 ש"ח. שרשרת יהלומים לבבות, 14k ב-1,490 ש"ח. צילום: איתן טל

טבעת לבבות יהלומים, זהב 14k ב-1,190 ש"ח. שרשרת יהלומים לבבות, 14k ב-1,490 ש"ח. צילום: איתן טל ואיליה מלניקוב

טרנדי ונוצץ
הטרנד הטרופי ואופנת הבוהו שיק המככבים במסלולי המעצבים הגדולים בחצי השנה האחרונה, מראים את פניהם גם בקולקציות התכשיטים היוקרתיות ומצליחים לשלב בין חיבור פראי לטבע לבין מראה מוקפד ויוקרתי. דוגמאות העלים המובילות את הטרנד מגיעות בגדלים שונים, בסגנונות מגוונים ממראה סרוג עד נוצץ, ומאפשרים לעונדת אותם להפוך כל מראה למאסטר פיס מסובב ראשים. הבורסה לתכשיטים מצליחה לקחת את הטרנד בעל האלמנטים מהטבע ויוצקת לתוכו אלמנטים עיצוביים עדינים כפראיים, המתאימים את עצמם בקלות גם ללוק חורפי.

תליון זהב 14k ב-1,386 ש"ח. עגילי זהב 14k ב-2,990 ש"ח. צילום: איתן טל

תליון זהב 14k ב-1,386 ש"ח. עגילי זהב 14k ב-2,990 ש"ח. צילום: איתן טל ואיליה מלניקוב

כל תכשיט בצבע
כשמדובר בחורף ובמיוחד בחורף הישראלי, אי אפשר להתעלם מהצורך לבלוט בעונה הזו. עולם האופנה עושה זאת באלגנטיות באמצעות שימוש בצבעים חזקים היוצרים אמירה אישית בולטת ומגוונת. עולם התכשיטים מצטרף לאמרה הזו וברשת תוכלו למצוא ליין שלם של תכשיטים בעלי צבעים מרהיבים. לכל אחת יש את הצבע האהוב עליה שמתאים לגוונים הטבעיים שלה ומעצים את יופיה הטבעי. ברשת ניתן למצוא קולקציה צבעונית ונדירה המשובצת אבני ספיר, סיטרין, רובי ואמרלד.

נשים המתחברות לקו עיצובי נקי ומודרני, יתחברו לעיצוב המשלב יהלומים שחורים ולבנים בקולקציה הקסומה. הניגוד בין הצבע שחור ללבן יצור מראה דרמטי ואופנתי לכל סגנון לבוש ולכל אירוע.

טבעת יהלומים ואבן חן, זהב 14k ב-1,190 ש"ח. שרשרת אבן חן, זהב 14k ב-1,990 ש"ח. צילום: איתן טל

טבעת יהלומים ואבן חן, זהב 14k ב-1,190 ש"ח. שרשרת אבן חן, זהב 14k ב-1,990 ש"ח. צילום: איתן טל ואיליה מלניקוב

במקביל לקולקציות המוזכרות, יצאה רשת הבורסה לתכשיטים עם מגוון תכשיטים אלגנטיים שיהוו תוספת מרשימה לקופסת התכשיטים הפרטית. בין אם מדובר בעיצוב טרנדי ובין אם מדובר בדגם קלאסי, כל התכשיטים מציגים את האיכות הגבוהה של רשת הבורסה לתכשיטים וההקפדה על סטנדרטים בינלאומיים מחמירים כדי שהמתנה שלכם תהיה מושלמת לכל הדעות.

טבעת יהלומים ואבני אמרלד, זהב 14k ב-3,990 ש"ח. צילום: איתן טל

טבעת יהלומים ואבני אמרלד, זהב 14k ב-3,990 ש"ח. צילום: איתן טל ואיליה מלניקוב

אם אתם מחפשים מתנה אך לא בטוחים מה לרכוש, אם את מתלבטת לגבי הסגנון המתאים לך ביותר, ואם אתם פשוט רוצים להתפנק בתכשיטים יוקרתיים שאין להם תחליף – אתם מוזמנים להגיע לאחת מחנויות הרשת, בה יעניקו לכם ייעוץ מקצועי ואישי על מנת להתאים לכם את התכשיט המושלם שיהלום אתכם.

רשת הבורסה לתכשיטים

קישור לאתר


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר