מוסך "צמיגי כחלון" בחולון: חצי מאה של מצויינות. צילום עצמי
מוסך "צמיגי כחלון" בחולון: חצי מאה של מצויינות. צילום עצמי

מוסך צמיגים בחולון: כשנסיון ומקצועיות נפגשים

עסקים משפחתיים הפועלים עם קהל לקוחות נאמן ושנים של נסיון הם השילוב המושלם בין מוסך מקצועי, אמין ומנוסה. יצאנו להכיר מוסכי צמיגים מובילים בחולון

פורסם בתאריך: 29.1.20 15:58

מוסך "צמיגי כחלון"

בעיות ברכב תמיד היו ותמיד יהיו, הן חלק אינטגרלי משימוש חוזר ונשנה במכונה מורכבת שעובדת שעות על גבי שעות ומשרתת את צרכינו. בכל רגע בו אנחנו צריכים להגיע למקום כלשהו אנחנו מניעים את הרכב ונוסעים ליעד שלנו, אך בשביל שנוכל להמשיך להשתמש ברכב לעוד שנים רבות, ישנו צורך לבצע טיפול ברכב אחת לתקופה על מנת לשמור על כשירותו.

הטיפול ברכב, עבור אנשים רבים, הוא חוויה שהיו מעדיפים לא לקחת בה חלק, שכן רוב האנשים השולחים את רכבם למוסך, אינם יודעים מהי מהות התקלה, ועל כן, אינם יודעים האם המחיר ששילמו אכן מוצדק.

החששות הנוגעים לעלויות התיקונים נעלמות ביעף כאשר מגיעים למוסך ותיק ואמין הדואג לעבוד בשקיפות מלאה אל מול לקוחותיו. כשאנחנו מגיעים למקום בו הצוות דואג לערב אותנו בתהליך, להסביר לנו מה הבעיה, ולהתייעץ איתנו על דרכי הטיפול בה, קשה שלא להרגיש שבאמת מדובר במקום שאכפת לו.

מוסך צמיגי כחלון חולון: כשנסיון ומקצועיות נפגשים. צילום עצמי

מוסך צמיגי כחלון חולון: כשנסיון ומקצועיות נפגשים. צילום עצמי

״צמיגי כחלון חולון״ הוא מוסך העובד כבר משנת 67', ובחישוב מהיר, הרי שמדובר במוסך שעובד למעלה מחצי מאה, תעודה לכך שאכן מדובר במוסך מקצועי ביותר שעבר דבר או שניים במהלך תקופת קיומו.

לאחר שהחל את דרכו באזור התעשיה שממול לעיר אזור, עבר המוסך לפני מספר שנים אל רחוב המשביר שבחולון, לשם הגיע כדי להרחיב את אזור עבודתו ולהגדיל את שירותיו.

המוסך שהוקם על ידי אביהם, מנוהל כיום על ידי רוני ודורון כחלון, המנהלים את המוסך בנאמנות ומקצועיות תוך שהם מציעים מקום אמין ונעים אליו יוכלו להגיע בעלי רכבים כדי לטפל ברכבם ולהחזירו לכביש.

״אני נמצא בתחום כבר שנים רבות, והדבר שהכי חשוב לי הוא שכל מי שמגיע לכאן ירגיש בנוח לשאול, להתעניין ולהבין את העבודה שאנחנו עושים על הרכב שלו״, מסביר דורון, בעלי המוסך.

״אנחנו עובדים מהר וביסודיות על מנת לשחרר את כל לקוחותינו עוד באותו היום. ברור לי שיש אנשים שצריכים לטפל בסידורים או נמצאים בעיצומו של יום עבודה ולכן אנחנו מציבים את הזמן של לקוחותינו בראש סדר העדיפויות שלנו״.

מוסך "צמיגי כחלון" חולון מטפלים בכל סוגי הרכבים: פרטיים, משאיות וטרקטורים. צילום עצמי

מוסך "צמיגי כחלון" חולון מטפלים בכל סוגי הרכבים: פרטיים, משאיות וטרקטורים. צילום עצמי

תיקון לכל תקלה

השירותים אותם מציע המוסך עומדים לרשות כל לקוחותיו, בין אם אתם בעליו של רכב פרטי ובין אם בחזקתכם רכבי משא כדוגמת משאיות או טרקטורים. במקום תוכלו למצוא שירותי תיקונים כמו החלפות צמיגים, החלפות ג'אנטים מגנזיום, יישור ג'אנטים, החלפות מגבים, החלפות מנורות לרכב, תיקון רעידות הרכב באמצעות מכונת איזון מתקדמת לרכב פרטי ומשא, ועוד מגוון שירותי מוסך שיבטיחו שרכבכם יחזור לכבישי האספלט של ישראל כשהוא מוכן לנסיעה בטוחה ושלווה.

צועדים לצד הקידמה

תחום תיקוני וטיפולי הרכב הינו תחום המציג בכל עת חידושים רבים ושונים העוזרים לבעלי מוסכים לזהות בעיות ולמצוא עבורם פתרונות איכותיים בקלות ובזריזות.

אחד הערכים המנחים את מוסך ״צמיגי כחלון חולון״ הוא יישור קו מתמיד עם הקדמה והחידושים הטכנולוגים המגיעים לענף מכונאות הרכב. המוסך דואג לעבוד עם הטכנולוגיות החדשות ביותר העוזרות לו לבצע דיאגנוסטיקה מדויקת שבזכותה ניתן לטפל בבעיות הרכב במהירות ובדיוק רב. כך, מבטיח המוסך כי כל אחד מלקוחותיו יקבל מענה שלם לכלל בעיות הרכב מבלי ששום דבר יתפספס בדרך.

תעמדו בצד, אנחנו מגיעים

שירות נוסף אותו מציעים ב״צמיגי כחלון חולון״ הוא שירותי חילוץ דרך, המבטיחים כי גם אם נתקעתם בצד הדרך יהיה מי שיבוא לעזרתכם. השירות מוצע הן לבעלי רכב פרטי והן לבעלי רכבי משא שזיהו פאנצ'ר בגלגל במהלך הנסיעה ונאלצו לעצור ולהשבית את הרכב. במקרה בו נתקעתם בצד הדרך תוכלו להתקשר למוסך שישלח אליכם חילוץ בהקדם האפשרי ויחזיר אתכם בחזרה לדרככם.

בתוך זמן קצר יגיע למיקומכם איש חילוץ עם כל הכלים, יחליף את הגלגל המפונצ'ר בגלגל תקין, ובמקרה הצורך אף ילווה אתכם למוסך לשם המשך טיפול ברכב. במוסך עצמו תוכלו למצוא צמיגים של השמות המוכרים ביותר: מישלין, גודייר, טויו, הנקוק ועוד, וכן מבחר רחב של צמיגים סינים איכותיים במחירים נוחים לכל כיס. 

הביקור במוסך יכול להפוך לחוויה נעימה ומרגיעה כאשר אתם מגיעים למקום אמין ומכבד המקבל אתכם כבני משפחה ודואג לכל צרכיכם. אם עברתם בחייכם כבר מספר מוסכים אך טרם מצאתם את ״האחד״ שלכם שיגרום לכם להרגיש בנוח בכל פעם שאתם קופצים לביקור, מוסך ״צמיגי כחלון חולון״ ישמח לעמוד לשירותכם.

מוסך "צמיגי כחלון"
כתובת: המשביר 7, חולון
טלפון: 03-6525678
שעות פעילות: א'-ה' 17:30-07:00, ו' 13:00-07:00
פייסבוק
אינסטגרם

מוסך "צמיגי כחלון" בחולון: חצי מאה של מצויינות. צילום עצמי

מוסך "צמיגי כחלון" בחולון: חצי מאה של מצויינות. צילום עצמי


ד.א. הרשת לצמיגים בע"מ

איך תשמרו על הבטיחות בכבישים בצורה המיטבית?

מן הסתם, עליכם להיות ערניים וקשובים לכל המתרחש בכביש ולעלות על ההגה רק כשאתם במצב מודע ואחראי. יחד עם זאת, הסטטיסטיקה מראה שישנם גורמים נוספים כמו תחזוקת הרכב. אחד האלמנטים החשובים בתחום זה הוא כמובן תחזוקת צמיגי הרכב שלכם – הקפדה על תחזוקתם יכולה להיות הבדל של ממש בכל נסיעה. כדי לדאוג לכך שתקבלו את הטוב ביותר, יצאנו לבדוק את סוכנות הצמיגים האולטימטיבית עבורכם ופגשנו את איציק מזרחי, מבעלי ד.א. הרשת לצמיגים בע"מ.

ספר לנו על העסק

"אנחנו שני שותפים בעסק, שקיים כבר מעל ל-26 שנים – אני נמצא כבר שנתיים וחצי בעסק והשותף שלי דודי בר-אלי, שנמצא בעסק כ-20 שנה. אנחנו נמצאים ברחוב הפלד 21 באזור התעשיה בחולון ומציעים לכלל לקוחותינו את הניסיון והידע הרב שצברנו בכל אותן השנים".

לקוחות המגיעים מכל הארץ בזכות הנסיון, השירות והמקצועיות ב"ד.א. הרשת לצמיגים "

לקוחות המגיעים מכל הארץ בזכות הנסיון, השירות והמקצועיות ב"ד.א. הרשת לצמיגים "

מהם השירותים שאתם מציעים?

"אנחנו מתעסקים בכל מה שקשור לצמיגים, גם לרכבים פרטיים, מסחריים, משאיות, אוטובוסים ורכבי שטח לסוגיהם, כך שאנחנו עובדים רבות גם עם המגזר הפרטי וגם העסקי, כולל חברות גדולות. אנו מציעים בנוסף סל שירותים נרחב הכולל חילוצי דרך 24/7 בפריסה ארצית לציי רכב כבד. אצלנו יש גם מכון לכיוון פרונט ממוחשב עם ציוד מתקדם ביותר בטכנולוגיות תלת מימד ולייזר. זה לא נגמר כאן – העסק הינו מוסך מורשה מטעם משרד התחבורה ומחזיק בכל ההסמכות והאישורים הרלוונטיים.

"לחברתנו מבחר גדול מאוד של חישוקי מגנזיום לכל סוגי הרכבים במחירים אטרקטיביים.

"בסופו של יום אנחנו מבצעים כל העבודות והטיפולים לרכבים: החלפת בלמים, משולשים, תפוחים, זרועות הגה, בולמים, קפיצים ועוד. אנחנו עובדים עם כל סוגי הצמיגים ומחזיקים במגוון מאד גדול ועשיר של מותגים מכל העולם, והכל תחת האישורים המלאים של משרד התחבורה".

איך ניתן לחדש בתחום זה?

"פשוט מאוד: אנו מחזיקים בציוד חדיש לגמרי ומוביל בכל אחד מהתחומים בו אנו עוסקים, ללא התפשרות כלשהי על האיכות – בשום פרמטר.

"אנחנו גם מתאימים את המוצרים והשירותים שלנו לכל לקוח ונותנים לו לצאת רק עם מה שהוא באמת צריך. אנו גם מציעים מבחר גדול לרכבי שטח 4X4 בחתכים של חצי כביש, חצי שטח ושטח מלא וממש מספקים את החוויה הכוללת לרכבים שהבעלים שלהם לא תמיד מוצאים צמיגייה ראויה, מקצועית ואמינה עבורם".

שירות אמין ומקצועי ב"ד.א. הרשת לצמיגים"

שירות אמין ומקצועי ב"ד.א. הרשת לצמיגים"

איך זה מתבטא?

"אנחנו מעניקים שירות שווה לכל אחד ללא יוצא מן הכלל: אצלנו, כל אחד ייצא הכי מרוצה שיש, לא משנה מה התקציב שלו ומה הרכב שלו. המחירים שלנו מאוד מתחשבים ומתאימים לכלל הציבור, בלי לנפח מחירים – ההיפך, אנחנו מציעים שירות אמין ושקוף ומבצעים רבים: יש לנו מבצע קבוע שכל מי שמחליף ארבעה צמיגים לרכב פרטי, מקבל כיוון פרונט ב-140 ₪ בלבד (הנחה של יותר מ-40%!) וכל לקוח שלנו מקבל את האופציה לבדיקת צמיגים ומילוי אוויר בגלגלים ללא כל עלות. אתם מוזמנים לעקוב אחר האתר והפייסבוק שלנו, אנחנו מעדכנים שם בכל המבצעים המתחלפים.

"הכי חשוב לנו שהשירות יהיה טוב – אפילו לפני התשלום. כל הצוות שלנו אדיב מאוד ואנו מציעים פינת קפה, פינת ישיבה עם כיבוד באווירה נעימה כך שכל לקוח ירגיש שאנו שמחים שהוא נמצא כאן ולא ירגיש מוזנח לרגע.

"אנחנו רואים את זה עם הלקוחות שלנו – הם לא מפסיקים להביע תודה, הם חוזרים שוב ושוב וממליצים עלינו למשפחה, חברים ולמכרים – יש לנו לקוחות מנהריה ועד באר שבע שמגיעים בזכות אותן המלצות".

ומה העתיד?

"אנחנו נשמח להתרחב – אנחנו רואים את עצמנו עם לפחות עוד סניף אחד או שניים".

רחוב הפלד 21, חולון

טלפון: 0542399485

מעבר לדף הפייסבוק

מעבר לאתר

מוסכים בחולון: ד.א. הרשת לצמיגים בע"מ

מוסכים בחולון: ד.א. הרשת לצמיגים בע"מ

מוסכים בחולון: ד.א. הרשת לצמיגים בע"מ

מוסכים בחולון: ד.א. הרשת לצמיגים בע"מ


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר