טבעות לזוג הורים ששמות הבנות שלהם אופל וטופז. צילום: מיטל גיגי
טבעות לזוג הורים ששמות הבנות שלהם אופל וטופז. צילום: מיטל גיגי

תכשיטים בעיצוב אישי: כל תכשיט יחיד ומיוחד

אם אתם רוצים טבעות נישואין או אירוסין, להעניק תכשיט במתנה לבן או בת הזוג, עגילים משובצים או תליונים ייחודיים, כאלה שלאף אחד אחר לא יהיו כמוהם, הגעתם למקום הנכון. האמן הרב תחומי אביחי גיגי יעצב עבורכם בדיוק את מה שתחלמו עליו

פורסם בתאריך: 5.2.20 12:45

מקוריות, זה שם המשחק, בטח כשמדובר בתכשיטים. בעידן בו שולטת תרבות האינסטנט ובחנויות נמצא בדרך-כלל סדרות המוניות של פריטים, תכשיט בעיצוב אישי יכול לעשות את כל ההבדל.

אדם המבקש לרכוש תכשיט בעיצוב אישי, בין אם מדובר בתליון, שרשרת, טבעת, צמיד או עגילים, לא תמיד יודע או יכול לדמיין איך הוא יראה. לעיתים כל מה שהוא יגיד למעצב התכשיטים זה למי התכשיט מיועד – לעצמו או עבור אדם לו ירצה להעניק אותו.

"כאמן רב תחומי, העוסק בציור, פיסול ומוסיקה, אני רואה ברגע המפגש הראשון עם הלקוח אתגר", מספר אביחי גיגי. "כדי לעצב תכשיט בעיצוב אישי דרושים יצירתיות ומעוף, יכולת לדמיין משהו ייחודי ומקורי, הרי אף לקוח שמעוניין בעיצוב אישי לא  ירצה לראות פריט דומה אצל אדם אחר.

"לפני הכל אני לומד על האדם שיענוד את התכשיט ורק אז אתחיל בתהליך התכנון העיצוב. אם ללקוח אין רעיון מוגדר לעיצוב הוא יעלה תוך כדי השיחה בהנחיה שלי ואז אעשה את ההתאמות הדרושות לחומרים מהם התכשיט יעוצב".

לדברי גיגי, לתוך כל תכשיט הוא מביא את עצמו ואת עולמו כאמן ויוצר, והלקוח המזמין סומך עליו שהתוצאה הסופית תקלע במדויק למטרה. זו הסיבה שרבים מלקוחותיו של גיגי הם לקוחות חוזרים. יתרה מכך, בזכות האווירה הנעימה שהוא משרה בסטודיו שלו, רבים מהם הופכים לידידים המגיעים אליו מעת לעת רק כדי לשוחח.

מפרט מזהב 14 קראט. צילום: מיטל גיגי

מפרט מזהב 14 קראט. צילום: מיטל גיגי

מגן דוד כסף בשיבוץ. צילום: מיטל גיגי

מגן דוד כסף בשיבוץ. צילום: מיטל גיגי

גם החומרים מהם מעוצב התכשיט יכולים לתרום לכיוון העיצובי. יש שמבקשים לשלב עץ עם מתכת, אחרים מבקשים שישתמש בתכשיט ישן שלהם ויעשה לו הסבה לתכשיט יותר מודרני או שמתאים למי שהם עכשיו.

"צעיר וצעירה לפני גיוס הגיעו אליי אחרי טיול רומנטי בחו"ל. הם עברו ליד מפל ואספו שם חלוקי נחל מיוחדים", נזכר גיגי במקרה מיוחד של עיצוב. "האבנים היו מאוד יפות וצבעוניות ומתוכן בחרנו יחד שתיים ששיבצתי עבורם בתוך תליון. "זו הייתה עבודה מעניינת במיוחד ששילבה בין הטבע לכסף טהור ונתנה ערך מיוחד לשני אנשים שאוהבים זה את זו מאוד".

מגוון התכשיטים אותם ניתן להזמין בעיצוב אישי הוא גדול, החל מעיצובים מיוחדים לטבעות אירוסין ועד טבעות נישואין, תליונים, צמידים או עגילים, לנשים ולגברים. התכשיטים יכולים להיות עם חריטה מיוחדת של דוגמה נבחרת או כיתוב של אותיות או מספרים, הכל לפי בקשת הלקוח ובהתאם לאופי התכשיט. כך למשל, יום אחד הגיע סבא "טרי" לתאומות לסטודיו וביקש מגיגי שיעצב עבורו תליון בדמות אדם ויחצה אותו לשניים, כך שיוכל להעניק כל חצי לנכדה אחרת.

לקוחות המבקשים להזמין תכשיט בעיצוב אישי יוכלו לבחור בסטודיו בין כסף לזהב או לשלב ביניהם ולהוסיף שיבוץ של אבן לבחירה, כגון: טורמלין, קריסטלים, ספיר, אמרלד, אמאטיס, רוז' קווארץ ואף יהלום. "לדימיון אין גבולות. כל אדם רואה בתכשיט משהו אחר. יש הרוצים להעביר מסר כלשהו, אחרים מבקשים להנציח זיכרון, ויש כמובן את מי שפשוט אוהבים להתקשט בעצמם או להעניק מתנה מיוחדת לאדם קרוב. אני כאן כדי לעזור להם להוציא לפועל את מה השם מבקשים ואני נהנה מזה מדי יום מחדש".

נראה שההנאה לא שמורה רק לגיגי, על כך יעידו ההמלצות וחוות הדעת שהוא מקבל מלקוחותיו שמספרים שכל פגישה איתו היא סוג של חגיגה המשלבת מאור פנים, צבעוניות ושפע של כישרון ורצון להעניק להם את מה שביקשו.

"ללקוחות ולי יש מטרה משותפת והיא להגשים את הרצון לרכוש תכשיט מיוחד ומקורי או להתאים לו תכשיט מהקולקציה החדשה, מטרה שאני מגשים מדי יום ומתמלא סיפוק כשאני פוגש לקוחות שחוזרים לרכוש תכשיט נוסף או כאלה ששולחים חברים עם המלצות זה תמיד מחמם את הלב".

בנוסף לעבודה בסטודיו על תכשיטים בעיצוב אישי, גיגי השיק לאחרונה קולקציה חדשה של תכשיטים

בהשראת הגיאומטריה המקודשת המשלבת אלמנטים ייחודיים, כסף, זהב ואבנים יקרות, אותה ניתן לרכוש בחנות המקוונת שלו באתר הפופולארי etsy.

אביחי גיגי

טלפון לתיאום מראש: אביחי 052-3389330, מיטל 054-6793334

אתר הבית : אביחי גיגי – תכשיטים בעיצוב אישי

מעבר לחנות המקוונת

מעבר לעמוד הפייסבוק

מעבר לעמוד האינסטגרם

תליון שהקדיש סבא לנכדות תאומות. צילום: מיטל גיגי

תליון שהקדיש סבא לנכדות תאומות. צילום: מיטל גיגי


כתבה שיווקית 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. איל

    אמן מדהים, עשה לי ולאשתי את הטבעות נישואין והן מהממות. כיף גדול לעבוד איתו הוא אמן אמיתי בנפש, קשוב מאוד ללקוח ומציע רעיונות מעולים. מומלץ

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    הזמנתי לבעלי צמיד בעיצוב אישי..הצמיד הגיע והוא מהמם!!! היחס הסבלנות באמת שאין מילים אני מרוצה והכי חשוב שבעלי ממש אהב!! תודה רבה❤️

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר