ג'חנון בחולון. צילום: רז יפת
ג'חנון בחולון. צילום: רז יפת

ג'חנון מומלץ בחולון והסביבה

הסוף שבוע הגיע וזה הזמן המושלם לג'חנון הכי טוב באזור. הכירו את הג'חנון של קנטו

פורסם בתאריך: 13.2.20 14:15

קנטו- חנות נוחות

ג'חנון הוא מאכל אהוב במיוחד ורבים מאיתנו לא יכולים בלעדיו ביום שבת בבוקר. יש מי שעומד במטבח, טורח ומכין במשך שעות ג'חנון. מרדד בצק, מגלגל, מסדר יפה בסיר, מכניס לתנור ומחכה כל הלילה עד שהג'חנון יוצא חם וטעים מהתנור. אחרים בוחרים באופציה המהירה, הקלה, היעילה והנוחה וקונים ג'חנון מוכן תוצרת בית. כך הם נהנים מטעם משובח של המאכל שנחשב לכוכב ארוחות הבוקר בשבת מבלי להשקיע אנרגיה, זמן ומאמץ.

בחנות הנוחות קנטו שבאזור מציעים לחובבי הבצק את הפינוק המושלם – ג'חנון תוצרת בית שעשוי בעבודת יד ומוגש חם היישר מהסיר. הג'חנון שמוצע בקנטו מגיע בסירים חמים היישר ממטבחה של אמא ורדה באבן יהודה. אל תתבלבלו- אמא ורדה היא כבר מותג ואין מי שלא מכיר את "הג'חנון של ורדה".

"כחלק מהרצון לספק ללקוחות מענה בימי שבת בבוקר, התחלנו להציע את הג'חנון המופלא של ורדה כבר בימי הפעילות הראשונים של החנות" אומר איב ארביב, מבעלי קנטו- חנות נוחות באזור. "גילינו שיש ביקוש אדיר לג'חנון בשבת בבוקר.

קנטו היא חנות נוחות שהפכה למוסד באזור. בחנות שהוקמה לפני שלוש שנים תמצאו תחנת טוטו ולוטו ומגוון רחב של ממתקים, חטיפים ומוצרי פרימיום, משקאות אלכוהול ופיצוחים. בשבת בבוקר כאמור, מוצע הג'חנון הטעים של ורדה. "רציתי להעניק ללקוחות את הטוב ביותר ובחנתי ג'חנון ממותגים שונים ופחות התחברתי לטעם שלהם. הג'חנון של ורדה ביתי, טעים ומיוחד. הוא עשוי בהמון אהבה וכולל לא מעט שכבות בצק, הוא שומני במידה, לא נדבק לידיים והכי חשוב- הוא משביע וסוגר פינה בארוחת שבת בבוקר" אומר איב.

ג'חנון בחולון: קנטו חנות נוחות. צילום: איב ארביב

ג'חנון בחולון: קנטו חנות נוחות. צילום: איב ארביב

"את הג'חנון אנחנו מוכרים רק בימי שבת בבוקר כי בוא נודה באמת – באמצע השבוע רובנו לא נחשוק בג'חנון חם. מדובר במאכל שאוהבים לאכול בשבת בבוקר בליווי ביצה, סחוג ורסק עגבניות יחד עם חברים ומשפחה. לחנות הנוחות מגיעים כבר בשעות הבוקר המוקדמות בליינים שרוצים להעביר את ההנגאובר ובולסים אותו במקום או בדרכם הביתה. אחריהם יגיעו רווקים ובעלי משפחות ויצטיידו במנות ג'חנון חם עם ביצה, סחוג ורסק וימשיכו הביתה. למרות שמדובר במאכל שמשתייך לעדה התימנית כולם אוהבים ג'חנון בלי יוצא מן הכלל".

אפשר לבוא ולקנות או שצריך להזמין מראש?

"ברור שאפשר לבוא ולקנות באופן ספונטני אבל ההמלצה שלי היא להזמין מראש- בטח אם אנחנו מדברים על כמות גדולה לארוחה של משפחה. הג'חנון מתחסל פה במהירות וכבר בשעות הצהריים הסירים מתרוקנים".

את הג'חנון בקנטו תקבלו בחמגשית שתשמור על החום ותבטיח שתגיעו הביתה עם ג'חנון תוצרת בית חם, טרי וטעים. לצידו יונחו ביצה קשה, קופסת רסק עגבניות וקופסת סחוג כי הרי אי אפשר בלי. כפי שזה נראה בקנטו עושים הכל כדי להבטיח שהארוחה בשבת בבוקר תהיה בדיוק מה שחלמתם עליו ביום שישי בצהריים.

קנטו- חנות נוחות

השקמה 2, אזור

טלפון: 03-9316114

מעבר לעמוד הפייסבוק

שעות פעילות חנות הנוחות: 7:30-00:30

הג'חנון נמכר מידי יום שבת ומומלץ להזמין מראש.

קנטו: סוגר לך ת'פינה

קנטו: סוגר לך ת'פינה


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר