עיסוי בחולון לגוף ולנפש. shutterstock\By UfaBizPhoto
צילום: shutterstockBy UfaBizPhoto

עיסוי בחולון לגוף ולנפש: הצצה לקליניקה של יוסי מצליח

פורסם בתאריך: 24.2.20 15:14

אנחנו חיים בעולם מהיר, משימות אינסופיות, עבודה מאומצת, והתוצאה היא סטרס שבא לידי ביטוי במחלות ומכאובי גוף. עיסוי לגוף הוא הרבה יותר מסתם פינוק. עיסוי מפחית את רמות הקורטיזול (הורמוני סטרס) מסייע בהפחתה של לחץ דם, ובמקביל מעודד שחרור של אוקסיטוצין וסרוטונין, מוליכים עצביים שמיטיבים איתנו ומשפרים את מצב הרוח (PsychologyToday)

יוסי מצליח הוא בעל קליניקה פרטית לעיסוי גוף ונפש בקרית בן גוריון בחולון. יוסי בוגר בית ספר תלתן, ובמשך 14 שנים רכש ניסיון רב במגוון רב של שיטות עיסוי: צרפתי, שוודי הוליסטי, לומי לומי, סיני, רקמות עמוק, תאילנדי מסורתי, עיסוי משולב בכל הסגנונות, עיסוי פנים ועיסוי ספורטאים. רוב לקוחותיו, גברים ונשים, מגיעים באמצעות המלצות של לקוחות אחרים, חלקם לקוחות וותיקים אשר פוקדים את הקליניקה שלו מזה שנים.

יוסי מעניק שירות חם מכל הלב בביתו, ומגיע גם לבית הלקוח על פי הצורך. "מרבית הלקוחות מגיעים בשל כאבים ומכאובים שונים, השאר מגיעים לשחרר את הסטרס שנצבר במהלך השבוע, וגם לפינוק", אומר יוסי, "אני מעניק יחס אישי ולבבי לכל אחד ואחת מלקוחותיי. האווירה כאן אינטימית, הכול נעשה פה ברוגע ובשלווה, בליווי מוסיקת עולם לאור נרות, שמנים ארומטיים וריח קטורת באוויר, בקיצור, כל מה שנדרש כדי להירגע".

יוסי מספר כי הוא מאוד נהנה לטפל באנשים, וזו הסיבה שהחליט לעסוק במקצוע זה. "אנשים מגיעים אליי עם בעיה מסוימת, כאב, חולי או מתח ושרירים תפוסים, אני יודע להתאים את אופי העיסוי לכל בעיה שיש, ונותן מענה לכל צורך. לאחר טיפול של 50 דקות, בו הם עוברים תהליך של שחרור, הם מלאי תודה והפנים שלהם קורנות כשהם יוצאים מכאן, לא צריך יותר מזה כדי למלא אותי בסיפוק רב", אומר יוסי ומוסיף כי במהלך הטיפול לא מעט אנשים נפתחים וחולקים איתו דברים אישיים, "כייף לי להיות האדם שלא רק מטפל בהם בגוף אלא גם בנפש, מקשיב להם ואם יש אפשרות לעזור, אני תמיד שמח לעשות זאת. כמובן שכל מה שהם חולקים איתי נשאר בחדר הזה, בדיסקרטיות רבה, בדיוק כמו במרחב שבין פסיכולוג למטופל שלו".

אחד היתרונות המייחדים את הקליניקה של יוסי מצליח הוא הזמינות הגבוהה, ניתן לקבוע תור מראש אך גם זמן קצר לפני ההגעה. הקליניקה, אשר נמצאת בביתו הפרטי של יוסי, פתוחה בימים א'-ה' מהשעה 08:00 ועד שעות הערב המאוחרות, ובסופי שבוע מ-08:00- 24:00. .

פרטי התקשרות

כתובת: שדרות בן גוריון 17 בחולון.

טלפון: 053-2701606

מייל: [email protected]

עיסוי בחולון. קרדיט צילום: אביטל מצליח

עיסוי בחולון. קרדיט צילום: אביטל מצליח


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר