חנות מזון וציוד לחיות בחולון: הכירו את "מקס דוג". צילום: Ashley Randall, Shutterstock
חנות מזון וציוד לחיות בחולון: הכירו את "מקס דוג". צילום: Ashley Randall, Shutterstock

חנות מזון וציוד לחיות בחולון: הכירו את "מקס דוג"

לכלבים שלנו, בדיוק כמו לילדים שלנו, מגיע הטוב ביותר ואנחנו נעשה כל שביכולתנו על מנת להבטיח שהם יקבלו זאת. בכתבה הבאה תכירו את "מקס דוג", חנות החיות שתגרום לכלב שלכם לכשכש בזנב

פורסם בתאריך: 25.2.20 15:03

המזון אותו אוכלים הכלבים הוא מהגורמים המשפיעים ביותר על איכות ואורח חייהם, כשבחירה נכונה של מזון תבטיח כלב בריא וחיוני, ובחירה לא נכונה של מזון עלולה לגרום לתופעות לוואי לא נעימות בכלל.

"בחירת המזון לא אמורה להיות אתגר קשה מדי למי שמכיר כלבים בצורה מקצועית, אבל בלי הבנה ורקע ייתכן ותתבססו על מרכיבים לא נכונים שלמעשה אינם מתאימים לכלבכם", מסביר דביר, הבעלים של מקס דוג. "בחירת מזון עבור הכלב אמורה לקחת בחשבון את כלל המשתנים וזאת בכדי להבטיח שהוא יקבל מזון שלא גורם לו להשמנת יתר, לא גורם לו לשלשל והכי חשוב – יעזור לו לחיות עוד שנים ארוכות".

לאחר שעבד שנים כמנהל מכירות של רשת מזון גדולה, בה ראה כיצד מייצרים את המזון ולמד על האופן שבו ניתן להתאים מזונות לזני כלבים שונים, החליט דביר לפתוח מקום משלו. את "מקס דוג" פתח מתוך רצון לתת מענה לבעלי כלבים המגששים באפילה בכל הקשור לבחירת המזון הנכון לכלביהם.

בכל יום פוקדים את החנות עשרות אנשים, חלקם מבינים יותר, חלקם פחות, אך לאחר ההדרכה והייעוץ שהם מקבלים מדביר, הם לומדים מהו המזון המושלם עבור בני הלוויה שלהם, וחוזרים אליהם הביתה עם שק אוכל מלא בכל טוב.

לצד מבחר המזונות הגדול שתמצאו כשתגיעו למקום, תוכלו לבחור גם מתוך מספר מחלקות שונות בהם תמצאו את כל מה שכלבכם צריך. במקום תוכלו למצוא מלונות, רצועות, צעצועים, חומרי טיפוח ועוד מוצרים משלימים ברמה גבוהה ובאיכות מהטובות שקיימות בשוק.

את המוצרים שבחנות בין אם מזון ובין אם ציוד, תוכלו לראות בחנות עצמה כשצמוד אליה ישנה מספרת כלבים מקצועית שתשמח לעמוד לרשותכם. צוות המספרה הנאמן, כשביניהם עומד גם דביר, מומחה בתספורות כלבים ומחזיק בניסיון רב שנים עם עבודה מול כל הזנים.

ייתכן וכלבכם סובל מנשירה, או יותר נכון אתם סובלים ממנה, וייתכן גם שפשוט בא לכם לפנק אותו ולהעניק לו לוק חדש ואלגנטי, כך או כך המספרה של ״מקס דוג״ תדע לתת לכם את הפתרון הטוב ביותר למראה החדש שאתם רוצים להעניק לכלבכם.

"אחת המטרות החשובות ביותר עבורנו בחנות היא להבטיח את אושרם ונוחיותם של הכלבים, בין אם זה בתספורת שנוחה לכלב ונראית עליו טוב ובין אם במזון שהוא מקבל. חשוב לנו לדאוג כי הכלבים יגדלו לצד בעליהם עד לזקנה טובה כשהם בריאים ומלאים שמחת חיים. אנחנו עומדים פה לשירות לקוחותינו בכל דבר שיצטרכו ובכל התייעצות ושאלה, ונעשה הכל על מנת להבטיח את אורח החיים הנכון ביותר לכל כלב", משתף דביר.

רגע לפני שאתם שופכים לכלבכם מזון לקערה, עליכם לדעת מה יש במזון אותו אתם שמים לו, מה המרכיבים שלו, האם יש בו חומרים שעלולים לגרום לכלב לתגובה אלרגית והאם בכלל המזון מתאים לזן שברשותכם. אם אתם כמו רוב האנשים, ולא מבינים לעומק את משמעות המרכיבים הכתובים על האריזה, תוכלו להגיע ל"מקס דוג" ולהתייעץ עם דביר שישמח להדריך אתכם על המזון הטוב ביותר לכלבכם, ועל הדרך ייתן לכם גם מספר טיפים על גידול נכון ושמירה על בריאותו.

 

מקס דוג

כתובת: המצודה 8, אזור

טלפון: 03-5141441

שעות פעילות:

א-ה: 20:00-10:00

ו: 15:00-09:00

למעבר לפייסבוק

למעבר לאתר

צילום: Nomad_Soul, Shutterstock

צילום: Nomad_Soul, Shutterstock


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר