חנות קרמיקה במרכז. Shutterstock- oIakov Filimonov
חנות קרמיקה במרכז. Shutterstock- oIakov Filimonov

חנות קרמיקה במרכז: הכירו את מאיר המהיר

החלטתם שהבית שלכם זקוק לשדרוג קל? הכירו את "מאיר המהיר"- המקום שבו תוכלו לבחור מבין מבחר מוצרי קרמיקה איכותיים שיעשו פלאים לביתכם

פורסם בתאריך: 1.3.20 12:05

כשאתם מבצעים הזמנה של מוצר מסוים, אתם מעוניינים לקבל אותו בהקדם האפשרי. אף אחד מאיתנו לא רוצה לחכות כמה ימים, שבועות או אפילו חודשים עד למסירתו אלינו. מה גם שלפעמים, יש לנו שאלות הנוגעות לאופן המשלוח או לתכונות המוצר, ועל כן נשמח לבעל מקצוע שיעמוד לרשותנו בזמינות מלאה לאורך רוב שעות היממה.

השם של חברת "מאיר המהיר" לא מותיר שום מקום לספקות בנוגע לעיקרון המנחה של אותו העסק. עובדי החברה בוחנים קודם כל את צרכי הלקוח, ועל כן יעשו את מירב המאמצים על מנת לשלוח לכם את המוצר שהזמנתם בהקדם. כמו כן, בין אם אתם בעיצומו של פרויקט נדל"ני חדש ובין אם אתם בסך הכול מתחדשים בכמה מוצרים לביתכם, עובדי החברה ילוו אתכם עוד הרבה אחרי שהפריטים יגיעו אליכם.

"מאיר המהיר" צילום: מרסלו מדינה.

"מאיר המהיר" צילום: מרסלו מדינה.

חברת "מאיר המהיר" מציעה ריצופים וחיפויי קירות מקרמיקה המיובאים מאיטליה, ספרד, טורקיה, הודו וסין. כמו כן, בחברה תוכלו ליהנות ממבחר פריטים נוספים, כגון: כלי עבודה, מוצרי פרזול, מוצרי חשמל, חומרי בניין, כלים סניטריים, ברזים, אביזרי אמבטיה, מקלחונים, אמבטיות ועוד. את כולם אפשר למצוא באתר האינטרנט האיכותי והנגיש של החברה.

"את כלל המוצרים האיכותיים ניתן גם לבחון באולם התצוגה הרחב שלנו שמשתרע על פני שטח של כ-1200 מ"ר", מספר לנו מרסלו, אחד מהעובדים הבכירים בחברה. הוא ממשיך: "נוסף על כך, אנו מחזיקים בסמוך לחנות מחסן רחב המכיל את כל סוגי חומרי הבניין, החל מבלוקים ועד לחומרי איטום. יחד עם החנות המקצועית ואולם התצוגה, מדובר בשטח כולל של כ-2500 מ"ר, בו תוכלו למצוא מלאים זמינים באספקה מיידית. בקיצור, שלם וקח".

בחברה מעניקים תשומת לב יתרה לאיכות המוצרים, על מנת שהלקוח לא רק ייהנה מזמן המתנה קצר ביותר עד לקבלת המוצר, אלא גם לפריט איכותי העומד בסטנדרטים גבוהים ובתקנים המחמירים ביותר. "גם מוצרי הבייסיק שלנו נבחרים בקפידה על ידנו ועומדים באותם תקנים מחמירים", מספר לנו מרסלו.

צילום: מרסלו מדינה.

צילום: מרסלו מדינה.

כשמדברים על איכות, אנו לא מתכוונים רק לעמידות המוצר אלא גם לעיצוב שלו. בדיוק לשם כך, עומד לרשותכם מעצב הבית של החברה. "שמו של המעצב הוא מייקל, והוא דובר עברית, רוסית ואנגלית. 'מאיר המהיר' מעניקה לכם פגישה ללא תשלום עם מייקל, שאורכת כשעתיים ומותנית בתיאום מראש. במהלכה, הוא יעזור לכם לעצב את בית חלומותיכם", מספר לנו יוסי, מנכ"ל החברה. מלבד זאת, מרסלו טס לחו"ל פעמים רבות על מנת להשתתף בתערוכות הנחשבות ביותר בעולם, ודואג להביא לכם את הטרנדים החדשניים ביותר.

עוד יתרון מובהק של העסק הוא המטבחים המעוצבים, שמיוצרים עבור הלקוח בהזמנה אישית ע"י נגרייה מקצועית עמה עובדת חברת "מאיר המהיר". "המטבחים מהווים ייצור מקומי של הנגרייה וכוללים אביזרים מעוצבים פרי יצירתם של הנגרים המוכשרים".

 

"תגיע ל'מאיר המהיר' ונסתדר על המחיר", כך אומר לנו מרסלו. אז אם גם מהבחינה הזאת אין לכם מה לדאוג, הרי שאתם יכולים להיות בטוחים כי ב"מאיר המהיר" ידאגו לכם לשירות מקצועי, אמין ואישי העונה על כל הקריטריונים שלכם.
"מאיר המהיר"

כתובת: קיבוץ גלויות 31, תל אביב
שעות פעילות משרדי האתר:
ראשון עד חמישי: 09:00- 17:00
שישי וערבי חג: 08:30- 13:00
שעות פעילות אולם תצוגה קרמיקות וכלים סניטריים:
ראשון עד חמישי: 08:30- 19:00
שישי וערבי חג: 08:30- 14:00
שעות פעילות החנות המקצועית לחומרי בניה:
ראשון עד חמישי: 06:30- 19:00
ימי ו וערבי חג: 06:30- 14:00
טלפון שירות לקוחות: 03-5180992
טלפון נייד (זמינות גם בוואטסאפ): 050-6383110
קישור לאתר
קישור לפייסבוק
קישור למייל
קישור לאינסטגרם


כתבה שיווקית

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר