אאורה ישראל הזוכה במקום הראשון ארצי בביצוע פרויקטי פינוי בינוי צילום: דרור סיתהכל
אאורה ישראל הזוכה במקום הראשון ארצי בביצוע פרויקטי פינוי בינוי צילום: דרור סיתהכל

נחשף דירוג החברות ומשרדי עורכי הדין והאדריכלים המובילים בהתחדשות עירונית

בסוף פברואר נחשף המדריך להתחדשות עירונית CitySquare 2020. כל הפרטים בפנים

פורסם בתאריך: 9.3.20 22:10

בין החברות והמשרדים שבלטו בדירוג השנתי של CitySquare: אאורה ישראל בביצוע פרויקטי פינוי—בינוי; אשדר בוטיק בביצוע פרויקטי תמ"א 38; משרד ל. עמידור ושות' בייצוג דיירים במתחמי פינוי—בינוי; משרד עו"ד KCB קרן כהן—בלחרסקי ושות' בייצוג דיירים בפרויקטי תמ"א 38; משרד עו"ד גרומן ושות' בייצוג דיירים בדירוג החברתי; משרד האדריכלים המוביל: קיקה ברא"ז.

כחלק מהשתכללות שוק ההתחדשות העירונית נעשה מאמץ לשקף לציבור מיהן החברות המובילות בתחום במטרה לסייע לדיירים המעוניינים לבצע התחדשות עירונית בבניין, לקבל החלטות מושכלות בבחירת בעלי המקצוע בתהליך.
דירוג ההתחדשות העירונית שבוצע על ידי חברת CitySquare מקיף עשרות יזמים, עורכי דין ואדריכלים ומבוסס על שיטה חדשנית, המודדת קריטריונים כמותיים, איכותיים וחברתיים לנותני השירותים השונים. בכך מציבה החברה סטנדרט חדש בתחום ההתחדשות העירונית. ייחודו של הדירוג בין השאר בכך שהוא מתבסס על המדד החברתי הייחודי של CitySquare: המלצות וביקורות מאומתות מקרב דיירים שעברו תהליכי תמ"א ומהווה תוספת ערכית בשיקולי הבחירה של הדיירים.

אל המקומות הראשונים בשמונה הקטגוריות הגיעו החברות הבאות: אשדר בוטיק דורגה במקום הראשון ארצי בביצוע פרויקטים של תמ"א 38; אחים דוניץ דורגה במקום הראשון ארצי בביצוע מגה־פרויקטים של פינוי־בינוי; אאורה ישראל דורגה במקום הראשון ארצי בביצוע פרויקטים של פינוי־בינוי; משרד ל. עמידור דורג במקום הראשון ארצי בייצוג דיירים בפרויקטים של פינוי־בינוי; משרד גיא פרבמן, רשף ושות' דורג במקום הראשון ארצי בייצוג יזמים בפרויקטים של תמ"א 38; משרד עורכי הדין גרומן ושות' דורג במקום הראשון בייצוג דיירי התחדשות עירונית בדירוג החברתי; משרד קיקה ברא"ז אדריכלים ומתכנני ערים דורג במקום הראשון בדירוג משרדי האדריכלים בפינוי־בינוי; משרד קרן כהן בלחרסקי ושות' דורג במקום הראשון ארצי בייצוג דיירים בפרויקטים של תמ"א 38; ומשרד גינדי־כספי דורג במקום הראשון ארצי בייצוג יזמים בפרויקטים של פינוי־בינוי.

CitySquare : האתר שמאגד דיירים בבניינים שכנים

CitySquare הוקמה בשנת 2015 על ידי האדריכל ליאור גוזס והמהנדס אלירן סימוני. מדובר בפלטפורמת ביג-דאטה להתחדשות עירונית, שמטרתה להעמיד לרשות כל המעורבים בתחום – יזמים, נותני שירותים ודיירים – מאגרי נתונים וכלים מתקדמים לניתוח מדויק יותר של תחום ההתחדשות העירונית. אחד הכלים המרכזיים שלה הוא חיזוי שווי ערכה של דירה לאחר שתעבור תמ"א/פינוי-בינוי.

הפלטפורמה הייחודית של CitySquare, הנגישה באופן וחינמי באינטרנט, מספקת מידע אודות פוטנציאל ההתחדשות עירונית בבניין, בשכונה ובעיר בהתבסס על שימוש במספר רב של מאגרי מידע כגון: מנהל התכנון, רשות המיסים, ואתרי מידע (GIS) של העיריות בארץ. הפלטפורמה, המתבססת על אלגוריתם חיזוי שפותח בחברה ונמצא כיום בתהליכי אישור פטנט, עוקבת באופן קבוע אחר שינויי מדיניות, ובעזרת שימוש באלגוריתם ייחודי יוצרת פרופיל חיזוי כדאיות כלכלי לבניינים בעיר, תוך שקלול המידע עד לרמת הדירה הבודדת. אחד היתרונות הבולטים של הפלטפורמה הוא בכך שהיא מאפשרת לדיירים בבניינים שכנים להתאגד כדי ליצור מתחם משותף ובכך להוציא לפועל פרויקט התחדשות עירונית גם בבניין שהנו לכאורה נטול היתכנות כלכלית. לצד זאת, אתר החברה מספק מידע על יזמים, עורכי דין ובעלי מקצוע מומלצים בתחום, ומציע דירוג המבוסס על סקר דיירים. CitySquare מוציאה לאור זו השנה השנייה מדריך מקצועי להתחדשות עירונית ובו כתבות, סקירות ומדריכים המופץ למאות אלפי בתי אב באזורי הביקוש בארץ. החברה פועלת בישראל בשיתוף THEMARKER ובסיוע הרשות לחדשנות.

קישור לאתר

לכל הדירוגים לחצו כאן >>>


כתבה שיווקית

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר