קונספט לבית מלון עם סוויטות יוקרה על שפת הכנרת – ללא הדמיות (קרדיט הדמיה טריפל די הדמיות)
קונספט לבית מלון עם סוויטות יוקרה על שפת הכנרת – ללא הדמיות (קרדיט הדמיה טריפל די הדמיות)

הדמיות ממוחשבות: הכי קרוב למציאות

אם טרם יצא לכם להכיר את הפלא הטכנולוגי שנקרא הדמיות ממוחשבת, זה כנראה רק בגלל שלא ידעתם בכלל שאתם מביטים עליו. בימינו, איכות הדמיות אלו כל כך טובה, שתצטרכו לשפשף את העיניים פעמיים אחרי שיגידו לכם שלא מדובר בתמונה שצולמה בעזרת מצלמה מקצועית. יצאנו להכיר את חברת ההדמיות המובילה בתחום - "טריפל די הדמיות"

פורסם בתאריך: 12.3.20 16:11

לפני מספר שנים הבנק השני בגודלו בארצות הברית – בנק אוף אמריקה, הוציא תחזיות מומחים שטענו כי ישנו סיכוי של עד כ-50% כי אנחנו חיים בהדמיית מחשב. מה שנראה בהתחלה כרעיון מגוחך, מתחיל אט אט להרגיש כמשהו שאיננו רחוק מהמציאות, עם התקדמות הטכנולוגיה בכלל וההתקדמות של הדמיות ממוחשבות בפרט.

בשונה מהעבר, כיום חברות גדולות כמו ״טריפל די הדמיות״ יכולות להגיע לרמת הדמיות תלת מימד שבפעמים רבות נראות אפילו טוב יותר ממה שהיינו רואים במציאות.

״טריפל די הדמיות״, המעסיקה צוות של 40 עובדים בעלי עשרות שנות ניסיון, מאתגרת את חוקי המציאות עם הדמיות ממוחשבות שיגרמו לכם לפקפק מעתה ואילך בכל תמונה שתראו ולשאול את עצמכם האם מדובר בתמונה אמיתית או שמא בכלל מדובר בהדמיה ממוחשבת.

״הטכנולוגיה כיום מאפשרת לנו ליצור הדמיות ברמה כלכך גבוהה שרוב האנשים, אפילו כאלה המגיעים מהתחום, לא תמיד ידעו שבכלל מדובר בהדמיה ממוחשבת״, משתף סטס, ממקימי החברה.

״כשהקמנו את 'טריפל די הדמיות', רצינו לתת הזדמנות לכל עסק או אדם פרטי המבקש לקבל הדמיות ממוחשבות ברמה הגבוהה ביותר, גם מבלי שיצטרך להשקיע סכומי עתק. המטרה שלנו הייתה ותמשיך להיות, לספק הדמיות תלת מימד ברמה הגבוהה ביותר שאפשר למצוא במחירים שאף אחד לא יכול להתחרות בהם״.

לצורך עבודתה משתמשת החברה בתוכנות המתקדמות ביותר הקיימות כיום בשוק בינהם – 3D Max. בעזרת אותן התוכנות ניתן ליצור הדמיות ממחושבות ברמה כלכך גבוהה שלמעשה מאפשרת לברוא עולם שלם יש מעין. כך ניתן ליצור הדמיה של בניין, מוצר, צמח או כל מה שתוכלו לחשוב עליו כשהכל נראה כאילו צולם על ידי צלם מקצועי ולעיתים אף נראה טוב יותר מהתוצאה אליה יגיע צלם שכזה.

החברה מעמידה לטובת לקוחותיה שני מוצרים בעלי ערך רב שלכל אחד התועלת שלו. עבור חברות גדולות ואנשי מקצוע המעוניינים לשווק נכסי נדל״ן שטרם החלו את תהליך הבניה, או חברות המבקשות ליצור מודל של מוצר כלשהו, ישנה הרמה הפוטוריאליסטית. עבור אנשים פרטיים המבקשים להבין לעומק את השרטוטים והקישקושים שמגיש להם האדריכל או מעצב הפנים, ישנה הרמה הבסיסית.

הרמה הפוטריאלסטית מאפשר הלכה למעלה ליצור הדמיות ממחושבות ברמה הגבוהה ביותר וכאלה הנראות מציאותיות לכל דבר. ברוב המקרים ניתן ברמה זו להגיע גם לתוצאה שהיא טובה יותר ממה שהיה משיג צלם מקצועי אם היה מצלם בניין או מוצר, וזאת לאור העובדה שהדמיות ממוחשבות לא צריכות להתמודד עם אתגרים כגון הצללה, תאורה לא נכונה, רקע לא יפה, זוויות צילום בעייתיות ועוד.

מעונות סטודנטים בשילוב שטח מסחרי בעיר אית'קה שבמדינת ניו יורק, ארהב (קרדיט הדמיה טריפל די הדמיות)

מעונות סטודנטים בשילוב שטח מסחרי בעיר אית'קה שבמדינת ניו יורק, ארה"ב (קרדיט הדמיה טריפל די הדמיות)

בעזרת יצירת אותן ההדמיות ניתן להתחיל לשווק ולקדם נכסים ומוצרים שטרם התחילה עליהם עבודה, ובכך ניתן לקצר משמעותית לוחות זמנים ולמנוע הפתעות בהמשך הדרך.

הרמה הבסיסית משרתת צורך מעט שונה ועומדת לרוב לרשותם של אנשים פרטיים המבקשים לרוב לבדוק כיצד יראה הבית שהם מתכננים, עוד בטרם נתנו את האישור הסופי לאדריכל או למעצב הפנים.

כאשר אנחנו מקבלים מאיש מקצוע תכניות בנייה לבית חדש שאנחנו בונים או בית ישן שאנחנו משפצים, אנחנו מסתכלים לרוב על מעין ״הערכה״ שייתכן ויש בה טעויות חישוביות קטנות שעלולות להשפיע עלינו בגדול. בעזרת הדמיות ממוחשבות ברמה בסיסית ניתן לקבל טעימה מהתוצאה הסופית של הבניה עוד בטרם הכנסנו את צוות הפועלים למקום, ובכך ניתן להימנע מטעויות שעלולות להסתכם בעשרות ולעיתים אף במאות אלפי שקלים.

הדמיה אדריכלית מסעדה ונוף עוצר נשימה בארהב (צילום טריפל די הדמיות)

הדמיה אדריכלית מסעדה ונוף עוצר נשימה בארה"ב (צילום טריפל די הדמיות)

השימוש בהדמיות ממוחשבות מאפשר לנו ליישם באופן פרקטי את המשפט ״סוף מעשה במחשבה תחילה״. במקום להתחיל לעבוד על מבנה או מוצר כלשהו ולחכות עד לסוף כדי לראות את התוצאה, ניתן להבין כיצד יראה הבניין או המוצר עוד בטרם התחלנו את העבודה עליו.

בעזרת ״טריפל די הדמיות״ תוכלו ליצור הדמויות ממוחשבות בעלות ערך רב שיעזרו לכם בתהליכי קידום ושיווק, או יעמדו לרשותכם לצרכים פרטיים, כשהרמה שתקבלו היא לא פחות ממושלמת ובמחיר שלא תמצאו לו מתחרים.

כתובת: ילין מור נתן 6, תל אביב
שעות פעילות:
א'-ה' 08:00-18:00
יום ו' 9:30 -15:30
טלפון: 03-7174356
מייל: [email protected]
אתר | פינטרסט | יוטיוב | אינסטגרם | פייסבוק | לינדקין | טוויטר

כתבה שיווקית

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר