לימודים מקוונים: זה הזמן המושלם להכיר את האתרים myco ו- askoli. צילום: Antonio Guillem, Shutterstock
לימודים מקוונים: זה הזמן המושלם להכיר את האתרים myco ו- askoli. צילום: Antonio Guillem, Shutterstock

לימודים מקוונים: זה הזמן המושלם להכיר את האתרים Myco ו-Askoli

אתם כבר הרבה זמן חושבים ללמוד דברים חדשים, ועכשיו כבר אין תירוצים - זה הזמן להתחיל. באתרים Myco ו- Askoli תוכלו להרחיב אופקים ולרכוש את המידע שתמיד רציתם, בין אם מדובר בקורסים מקצועיים ובין אם מדובר בהעשרת הידע שלכם למטרות פנאי

פורסם בתאריך: 24.3.20 13:59

דמיינו עולם שבו, בדיוק כמו בסרט המטריקס, אתם יכולים להעלות מידע לאיזשהו ״ענן״ שנמצא בראשכם ולהשתמש במידע זה באופן מידי בכל רגע שתבחרו. תוכלו ללמוד לתכנת תוכנות מורכבות, להפוך לאשפים באקסל או אפילו ללמוד כיצד להכין את עוגת השוקולד הכי טעימה שיש. בעבר המחשבה הזו הייתה אולי מופרכת לגמרי, אבל כבר כיום אנחנו רואים כיצד גבולות המידע נפרצים וכל אדם המעוניין לרכוש מיומנות חדשה יכול ללמוד אותה דרך המחשב ואפילו דרך הסמארטפון, גם מבלי לעזוב את נוחות הספה שבביתו.

אתרים כדוגמת Askoli ו-Myco, בהם ניתן למצוא מאות קורסים הנעים על טווח רחב של תחומים, הם עתיד הלמידה והבשורה העדכנית ביותר במהפכת הלימוד העצמי. בעזרת אתרי הלימודים, כל אדם המעוניין לרכוש מידע בתחום מסוים יכול לבנות לעצמו תכנית לימודים שבסיומה יהיה כשיר לעסוק בתחום אותו למד. המחיר זעום ביחס למחירים במכללות ובכיתות הלימוד, וכשקצב ההתקדמות של הקורס מוכתב על ידי קצב ההתקדמות וההבנה האישיים שלכם, נראה כי עולם הקורסים האינטרנטיים הוא הבחירה המתאימה ביותר לכל מי שצמא לידע ורוצה לנהל בעצמו את לוח הזמנים של הלימודים.

בעוד שבשני האתרים תוכלו למצוא תכנים מגוונים, עדיין ישנה חלוקה בתחומי הקורסים המוצעים ובאופן בו הם יעמדו לרשותכם לאורך תקופת המנוי.

האוריינטציה של Askoli נוגעת יותר בקורסים מקצועיים, בנושאים הקשורים לאינטרנט, מחשבים, גרפיקה ועיצוב, תכנות, תעסוקה וקריירה, ועוד. אם אתם רוצים לקחת את הידע בתחום שלכם לשלב הבא ולהפוך למומחים, ואפילו אם אתם פשוט רוצים להרחיב את היריעה של כישוריכם ולהוסיף כלים חדשים לארגז הכלים האישי שלכם, ב-Askoli תוכלו למצוא עשרות קורסים מרתקים, בהפקות מקור איכותיות, שיעניקו לכם מידע שימושי וישים בו תוכלו להשתמש בכדי לשפר את עשייתכם בתחומים שונים.

מהרגע בו עברתם את ההרשמה הזריזה לאתר ורכשתם מנוי, תקבלו גישה חופשית לכל התכנים שבאתר. הגישה תהיה פתוחה עבורכם למשך התקופה בה בחרתם כשבמהלך התקופה תוכלו לקפוץ מקורס לקורס כמו סטודנטים חופשיים ותוכלו לבחור מתי, איך ואיפה הכי נוח לכם ללמוד. בין אם בחרתם לשבת בבית קפה, ללכת לים, לשבת בפארק כלשהו או סתם להישאר בבית, העולם הוא כיתת הלימוד שלכם, וכל רגע פנוי הוא הזדמנות ללמוד משהו חדש.

גם ב-Myco תוכלו למצוא מגוון רחב של קורסים, אך בנוסף למה שתמצאו ב-Askoli, המציעה בעיקר קורסים מקצועיים, כאן יש לכם הזדמנות ללמוד תחומים שיציתו לכם את הדמיון ויהפכו את שעות הפנאי שלכם לשעות הכי יפות בכל יום. הממשק המודרני שמציע האתר, מאפשר לכם לערוך סיור וירטואלי ולהיחשף למגוון רחב תחומים מעוררי השראה שכולם זמינים עבורכם בלחיצת כפתור קלה. חולמים ללמוד לנגן על גיטרה? רוצים ללמוד להכין עוגת גבינה מעלפת? או שאולי בכלל בא לכם לפתח את ה״אני״ שלכם וללמוד כיצד להתמודד עם חרדה ואיך לייצר חוסן רגשי; הבחירה היא שלכם.

Askoli. קרדיט תמונה:Shutterstock/ By Peshkova

Askoli. קרדיט תמונה:Shutterstock/ By Peshkova

בשונה מ-Askoli בו אתם נרשמים לפרק זמן מסוים בו כל הקורסים פתוחים עבורכם, ב-Myco אתם נרשמים לקורס ספציפי הפתוח עבורכם ללא מגבלת זמן. רוצים לחזור לקורס אחרי שנה? פשוט התחברו למשתמש שלכם ותתחילו ללמוד.

ייתכן ואתם שוקלים צעדים שונים בשינוי הקריירה, מחפשים דרך ללמוד כישורים חדשים שיקפיצו את השכר שלכם, או שאתם פשוט רוצים לנצל את הזמן הפנוי שלכם בבית לטובת עשיה בעלת תועלת. הקורסים המושקעים אותם תעברו ב-Askoli וב-Myco מבטיחים ללמד אתכם את כל מה שאתם צריכים ולקחת אתכם מחובבנים למומחים בכמה שפחות זמן.

כל הקורסים שתמצאו באתרי הלימוד השונים מוגשים על ידי מומחים ואנשי מקצוע המבקשים להעביר את הידע ולהכשירכם בצורה האיכותית ביותר. אם אתם יודעים לשבת ולהשקיע, סובלים מהשעמום בבית וכבר לא יכולים לחכות ללמוד משהו חדש, אתרי הלימודים של Myco ו-Askoli מבטיחים להוציא אתכם מהשעמום ולפתוח אתכם לעולם חדש מלא בהזדמנויות וידע. כל שאתם צריכים הוא חיבור אינטרנט טוב ואתם מוכנים לצאת למסע למידה מרתק שיהפוך אתכם למומחים בכל תחום אותו תבחרו ללמוד.

למעבר ל-Askoli

למעבר ל-Myco

Myco קרדיט תמונה: Shutterstock/ By Rawpixel.com

Myco קרדיט תמונה: Shutterstock/ By Rawpixel.com


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר