מרפאתו של ד"ר זכריא: מומחה לשיקום הפה בנצרת. צילום: עמאר סלאמה
מרפאתו של ד"ר זכריא: מומחה לשיקום הפה בנצרת. צילום: עמאר סלאמה

מומחה לשיקום הפה בנצרת שיהפוך את החיוך שלכם למושלם

יישור שיניים, הלבנה, שתלים דנטליים וטיפולים כירורגיים: במרפאת המומחים החדשנית של ד"ר זכריא אבו ראס תקבלו טיפול VIP שבסופו תזכו להתהדר בחיוך הוליוודי כמו שתמיד חלמתם

פורסם בתאריך: 31.3.20 22:46

דבר לא ישווה לרושם ראשוני הכולל חיוך רחב אשר חושף שיניים צחורות, ישרות ובריאות – חיוך שמתחיל מבפנים ויוצא החוצה במלוא זוהרו. ד"ר זכריא אבו ראס, מומחה מוביל בתחומו לשיקום הפה עם ניסיון של למעלה מ-25 שנה ובעל תואר מומחה לשיקום הפה ממשרד הבריאות, אחראי להרבה חיוכים כאלה במשך השנים. לא בכדי מגיעים למרפאתו בנצרת או לסניף בעילוט מטופלים מכל קצוות הארץ ששמעו על המרפאות החדשניות שהוא מפעיל, שהן בבחינת בשורה של ממש בתחום רפואת השיניים.

ד"ר זכריא משמש רופא שיניים משנת 1993, ולצד המרפאות הפרטיות הוא מנהל את מרפאת שיניים של מכבידנט בנוף הגליל. את התמחותו בשיקום הפה עשה במשך ארבע שנים באוניברסיטה העברית, בפקולטה לרפואת שיניים הדסה עין כרם ירושלים, שם גם לימד ועבד במשך עשור. הוא עובר השתלמויות תכופות בארץ ובחו"ל, מתעדכן בפריצות הדרך בתחום ואף מרצה בחברות שונות לייצור שתלים דנטליים.

המרפאות של ד"ר זכריא הן מרפאות מומחים שמאגדות את מיטב אנשי המקצוע המובילים בתחום. במקום ניתנים טיפולי שיניים VIP, כולם תחת קורת גג אחת, באמצעות טובי המומחים ברפואת שיניים שעושים שימוש בטכנולוגיות המתקדמות ביותר בעולם ובציוד רפואי חדיש ומשוכלל – שממזער את אי הנוחות של המטופלים, מקצר את הטיפול באופן משמעותי יחסית לשיטות המסורתיות הנפוצות ומשיג תוצאות מעוררות התפעלות.

על כל אלה מנצח ד"ר זכריא כמו אדריכל. הוא מנהל את הטיפולים, שחלקם מורכבים מאוד, מנחה את המומחים וכמובן גם מטפל במו ידיו. הוא ידוע כרופא רגיש שיודע להאזין למטופליו, להבין את רצונותיהם וצרכיהם ולהעניק להם את הייעוץ והטיפול הנכונים ביותר בשבילם, אם זה בנושא הלבנת שיניים, יישור שיניים, שתלים דנטליים וטיפולים נוספים – כולם באמצעות הטכנולוגיה החדישה שבמרפאותיו הכוללות גם הדמיות ממוחשבות, צילומי רנטגן ומכשור מתקדם.

הנייד של ד"ר זכריא זמין לכולם, וניתן להתייעץ עמו גם בשעות לא שגרתיות בלי לעבור דרך מזכירה או כל גורם אחר. "התחום של שיקום הפה, שכרוך לפעמים בלשנות למישהו את כל הפרופיל והחיוך שלו, הוא תחום רגיש מאוד", מספר ד"ר זכריא. "יש מקרים מורכבים שבהם אנשים איבדו או עומדים לאבד את כל השיניים, ולא קל לומר לאדם שיש צורך לעקור את כל שיניו כדי לשקם. יש לזה השפעה פסיכולוגית אדירה, וצריך לדעת איך לדבר איתם ולהרגיע אותם. עמיתים שלי אומרים לי שזה מוגזם, שאני זמין תמיד לכולם בנייד, אבל אני מייחס לקשר האישי עם המטופל חשיבות עליונה".

 
ד"ר זכריא

נייד: 054-8168006
טלפון: 04-6559093
מייל: [email protected]

כתובות:  נצרת: רחוב פאולוס השישי, בניין סיטי סנטר, קומה 1
עילוט: רחוב אלנאסרה

מעבר לאתר
מעבר לעמוד הפייסבוק
מעבר לעמוד האינסטגרם

ד"ר זכריא. צילום: עאמר סלאמה

ד"ר זכריא. צילום: עאמר סלאמה


כתבה שיווקית 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר