רופא שיניים בנצרת: ד"ר זכריא. צילום: עאמר סלאמה
רופא שיניים בנצרת: ד"ר זכריא. צילום: עאמר סלאמה

רופא השיניים בנצרת שיודע הכל על שתלים דנטליים

לדעת שאתם בידיים טובות: במרפאת המומחים של ד"ר זכריא אבו ראס, מומחה לשיקום הפה, תזכו לטיפול VIP בשיטה החדשנית ביותר עם שתלים שיחזיקו גם 30 שנה קדימה

פורסם בתאריך: 31.3.20 22:47

אם יש רופא שיניים שמבין בשתלים דנטליים מ-א' ועד ת' זהו ד"ר זכריא אבו ראס. במשך למעלה מ-25 שנותיו כמומחה לשיקום הפה – שבהן לצד תפקידים בכירים בבתי חולים ובקופות חולים הקים שתי מרפאות של רופאים מומחים – הוא משמש מרצה מבוקש בחברות עצמן שמייצרות את השתלים.

כיום עובד ד"ר זכריא עם חברת שטראומן השווייצרית שמייצרת שתלים דנטליים, לדבריו הטובה ביותר כיום בתחום. "מבחינה סטטיסטית, זו חברה שמובילה בעולם מבחינת איכות השתלים והשרידות שלהם בפה של המטופל", הוא מספר. "השתלים הללו יכולים להחזיק גם 30 שנה".

המרוויחים הגדולים הם מטופליו של ד"ר זכריא, בעל תואר מומחה לשיקום הפה ממשרד הבריאות, שפוקדים את מרפאותיו בעילוט ובנצרת ומקבלים טיפול VIP בכל הקשור בשיקום הפה, מטיפולי אסתטיקה כמו יישור שיניים והלבנה ועד טיפולים מורכבים שכוללים את החלפת כל השיניים בפה. מדובר במרפאות מומחים שמאגדות את מיטב אנשי המקצוע המובילים בתחום ומעניקות את כל קשת טיפולי השיניים תחת קורת גג אחת. טובי המומחים ברפואת שיניים עושים שימוש במרפאותיו של ד"ר זכריא בטכנולוגיות המתקדמות ביותר בעולם ובציוד רפואי חדיש ומשוכלל אשר ממזער את אי הנוחות הכרוכה בטיפולי שיניים, מקצר משמעותית את הטיפול, והתוצאה? חיוך הוליוודי שיש להתפאר בו.

הביקור במרפאה מוכיח שטיפולי שיניים יכולים להרגיש אחרת. הבדיקות, צילומי הרנטגן כולל צילום פנורמי וכל שלבי הטיפול מבוצעים במרפאה. מלבד שתלים דנטליים איכותיים שמושתלים בטכנולוגיה מתקדמת עם ציוד שהוא המילה האחרונה בתחום, נערכים במקום טיפולים כמו הלבנת שיניים בפגישה אחת, סוגים מסוימים של טיפול שיקומי בפגישה אחת וציפוי חרסינה לשיניים בשני מפגשים.

המרפאה מחולקת למחלקות מומחים וכוללת, לצד מחלקת שיקום הפה שבה מתבצעים טיפולים לשיפור התפקוד והאסתטיקה, גם מחלקה לכירורגיית פה ולסת, מחלקת אנדודונטיה לטיפול במחלות שורש השן ומחלקת אורתודנטיה ליישור שיניים בילדים ובמבוגרים.

ד"ר זכריא עובר השתלמויות תכופות בארץ ובחו"ל ומתעדכן בקביעות בפריצות הדרך בתחום שיקום הפה. הוא מנהל את הטיפולים, חלקם מורכבים מאוד, מנחה את המומחים ומטפל בעצמו. רגישותו רבה והוא ניחן ביכולת להאזין למטופליו, להבין את רצונותיהם וצרכיהם ולהעניק להם את הייעוץ והטיפול הנכונים ביותר בשבילם, אם זה בנושא הלבנת שיניים, יישור שיניים, שתלים דנטליים וטיפולים נוספים – כולם באמצעות הטכנולוגיה החדישה שבמרפאותיו הכוללת גם הדמיות ממוחשבות, צילומי רנטגן ומכשור מתקדם.

הטלפון הנייד של ד"ר זכריא זמין למטופליו, וניתן להתייעץ עמו ישירות גם בשעות לא שגרתיות. לדבריו, התחום של שיקום הפה, שכרוך לפעמים בלשנות למישהו את כל הפרופיל והחיוך שלו, הוא תחום רגיש מאוד. ישנם מקרים מורכבים שבהם אנשים איבדו או עומדים לאבד את כל השיניים – ויש לדעת כיצד להסביר להם את משמעויות הטיפול ולהרגיע אותם שהם בידיים הכי טובות שיש.

ד"ר זכריא

נייד: 054-8168006
טלפון: 04-6559093
מייל: [email protected]

כתובות:  נצרת: רחוב פאולוס השישי, בניין סיטי סנטר, קומה 1
עילוט: רחוב אלנאסרה

מעבר לאתר
מעבר לעמוד הפייסבוק
מעבר לעמוד האינסטגרם

 

מרפאתו של ד"ר זכריא. צילום: עמאר סלאמה

מרפאתו של ד"ר זכריא. צילום: עמאר סלאמה


כתבה שיווקית 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר