יישור שיניים בנצרת: ד"ר זכריא. צילום: עאמר סלאמה
יישור שיניים בנצרת: ד"ר זכריא. צילום: עאמר סלאמה

יישור שיניים עושים במרפאת המומחים לשיקום הפה בנצרת

הלהיט החדש ליישור שיניים – ללא ריבועים, ללא סבל ועם איכות חיים שנשמרת במהלך הטיפול: הכירו את השיטה החדשנית של ד"ר זכריא אבו ראס, המומחה לשיקום הפה שיעניק לכם חיוך של מיליון דולר

פורסם בתאריך: 31.3.20 22:46

בימים עברו, יישור שיניים נחשב לנחלתם של מתבגרים. למעט מקרים חריגים, כמעט שום מבוגר לא היה מוכן להיתפס בחיוך חושף ריבועי מתכת. אולם כיום, ד"ר זכריא אבו ראס, מומחה מוביל לשיקום הפה שמנהל שתי מרפאות מומחים בנצרת ובעילוט, מציע למטופליו שנעוריהם חלפו מזמן דרכים נעימות ואסתטיות לעבור תהליך של יישור שיניים באמצעים חדשניים ובטכנולוגיה מתקדמת, שבסופו יתהדרו בחיוך של מיליון דולר.

התהליך עצמו מאפשר לשמור על איכות חיים במהלכו, והתוצאות מדהימות. מעבר לשיניים ישרות ולערך האסתטי שטמון בכך, המטופלים של ד"ר זכריא מדווחים על עלייה בביטחון העצמי בזכות המראה שמסייע להם מבחינה חברתית, בעבודה ואפילו בתפקוד השוטף. ד"ר זכריא מלווה את הטיפולים הללו מקרוב – הוא ניחן ברגישות רבה וביכולת הקשבה למטופליו, לצרכיהם ולרצונותיהם, והטלפון הנייד שלו זמין למטופלים, שמרגישים בנוח להתייעץ איתו גם בשעות לא שגרתיות.

"כל אלה מעודדים את המבוגרים להיכנס לתהליך של יישור שיניים, שמשפיע לטובה על כל תחומי החיים", מספר ד"ר זכריא, בעל ניסיון של יותר מ-25 שנה כמומחה לשיקום הפה. את התמחותו עשה באוניברסיטה העברית בפקולטה לרפואת שיניים הדסה עין כרם ירושלים, שם גם לימד ועבד במשך עשר שנים, וכיום, לצד ניהול מרפאותיו, הוא משמש מנהל מרפאת השיניים של מכבידנט בנוף הגליל.  הוא מרצה מבוקש בחברות שמייצרות שתלים דנטליים, ואף מקפיד לקחת חלק בהשתלמויות בארץ ובחו"ל.

אחת השיטות החדשות היא "יישור שיניים שקוף" עם קוביות שקופות או לבנות במקום הכסופות המסורתיות, אולם הטיפול הכי חם בתחום כיום הוא שימוש בסדים שקופים שאינם נראים לעין שהמטופל יכול להחליף בעצמו בבית. הדבר נעשה באמצעות סריקה אורלית של הפה, שתוצאותיה נשלחות לחברה בסן פרנסיסקו, ארצות הברית ששם מודפסת הלסת ומאפשרת הדמיה המשמשת בסיס ליצירת הסדים.

"מדובר בסד שקוף שמתלבש על השיניים מכל הצדדים", מסביר ד"ר זכריא. "המטופל מוריד ומחזיר אותו לבד, ואם למשל יש לו אירוע, הוא יכול שלא להשתמש בסד באותו יום. הסד דק מאוד, בעובי של מילימטר, ובכל שבוע זורקים אותו ועוברים לבא אחריו. זה לא דורש טיפול שמענה את המטופל עם החוטים והישיבה על כיסא הטיפולים".

מרפאות המומחים של ד"ר זכריא מאגדות את טובי המומחים לשיקום הפה. הן מציעות תחת קורת גג אחת טיפולי VIP בכל נושא שיקום הפה, מטיפולי אסתטיקה כמו יישור שיניים והלבנה ועד טיפולים מורכבים שכוללים את החלפת כל השיניים בפה, וכוללות מחלקה לשיקום הפה המיועדת לטיפולים לשיפור התפקוד והאסתטיקה, מחלקת

כירורגיית פה ולסת, מחלקת אנדודונטיה שמתמחה במחלות שורש השן ומחלקת אורתודנטיה ליישור שיניים בילדים ובמבוגרים.

הבדיקות, צילומי הרנטגן כולל צילום פנורמי וכל שלבי הטיפול מבוצעים במרפאה. במקום נערכים גם טיפולים כמו הלבנת שיניים בפגישה אחת, סוגים מסוימים של טיפול שיקומי בפגישה אחת וציפוי חרסינה לשיניים בשני טיפולים.

ד"ר זכריא

נייד: 054-8168006
טלפון: 04-6559093
מייל: [email protected]

כתובות:  נצרת: רחוב פאולוס השישי, בניין סיטי סנטר, קומה 1
עילוט: רחוב אלנאסרה

מעבר לאתר
מעבר לעמוד הפייסבוק
מעבר לעמוד האינסטגרם

מרפאתו של ד"ר זכריא. צילום: עמאר סלאמה

מרפאתו של ד"ר זכריא. צילום: עמאר סלאמה

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר