קליית יבגי: ככה תפצחו את הפסח השנה. צילום: Pikoso.kz, Shutterstock
קליית יבגי: ככה תפצחו את הפסח השנה. צילום: Pikoso.kz, Shutterstock

קליית יבגי: ככה תפצחו את הפסח השנה

כשמדובר בקניית תבלינים או פיצוחים לשבת, חג או ישיבה עם חברים, ישראלים רבים משקיעים בחיפוש אחר המקום שיספק להם חוויה לא מתפשרת. בפסח הזה אתם הולכים להתפנק במיוחד - הכירו את קליית יבגי

פורסם בתאריך: 31.3.20 16:27

הפיצוחים כבר הפכו להיות חלק בלתי נפרד מהאירועים שלנו, פינוק קליל שכיף לאכול ביחד, והתבלינים הם אלו שבאמת מוסיפים את הטעם לתבשילים אגדיים. לכן, קליית יבגי בהחלט יכול להיות הסוס המנצח שלכם בתחום.

קליית יבגי הממוקמת בפארק העסקים עזריאלי חולון, מציעה מגוון רחב של פיצוחים, תבלינים, קטניות ופירות יבשים. המקום בולט בטריות המוצרים בכל פעם מחדש ובמחירים ההוגנים והזולים משמעותית ביחס למקומות אחרים. כשמשווים את קליית יבגי להיצע בשוק, ההגדרה הטובה ביותר היא בוטיק צרפתי. הדבר בא לידי ביטוי בהקפדה ובבחירת המוצרים האיכותיים ביותר מתוצרת הארץ, ובשפע התבלינים שנותן מענה ומכבד כל עדה ועדה.

הבעלים של קליית יבגי, רובי יום טוב, מוסיף את הטאצ' האישי ומשלים את החוויה ללקוחות שפוקדים את המקום פעם אחר פעם. האדיבות, ההומור והברכה שהוא מעניק לקונים משאירים טעם טוב של עוד. כך למשל אם אתם מתלבטים לגבי תבלין מסוים שיעלה את התבשיל שלכם כמה רמות למעלה, אל תהססו להתייעץ עם רובי שיסייע לכם בבחירה ויזכיר לכם למה שווה להגיע עד אליו.

אם אתם קצרים בזמן ויודעים בדיוק מה אתם רוצים לקנות בקליית יבגי, אתם מוזמנים לבצע הזמנה טלפונית ולהגיע לאסוף את המוצרים כאשר הם ארוזים ומוכנים וליהנות על הדרך מהריחות הממכרים של המקום.

קליית יבגי

כתובת: רחוב הרוקמים 26 (הכישור)

טלפון: 03-5447766

קליית יבגי. צילום עצמי

קליית יבגי. צילום עצמי


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר