קורס מנעולנות. צילום: לידור סמדג'ה
קורס מנעולנות. צילום: לידור סמדג'ה

קורס מנעולנות: המקצוע שיפתח לכם את הדלת לחיים טובים יותר

כולנו מחפשים דרכים נוספות ומתוחכמות להגדיל את ההכנסה שלנו – עכשיו זה גם אפשרי. לימודי מנעולנות מקוונים של locksmith ילמדו אתכם הכל על פריצת דלתות ויתנו לכם את הכלים לצאת לדרך עצמאית שבה תוכלו לדאוג לעתידכם הכלכלי. כל הפרטים החשובים לפניכם

פורסם בתאריך: 8.4.20 09:57

המקצועות שמרכיבים את המארג החברתי שלנו נולדים בעקבות צרכים שמתעוררים בחברה. כך נולדו מקצועות הקשורים ברפואה, שנועדו לעזור לחולים. כך נולדו משרדי הפרסום, שנועדו לעזור לבעלי עסקים. וכך נולד מקצוע המנעולנות שנועד לעזור לכל מי שנתקע מצידו השני של המנעול.

מנעולן, או בשמו הקודם ״פורץ״ או ״פורץ מנעולים״ הוא תחום עיסוק שרוב מטרתו היא לחלץ אנשים בשעת מצוקתם. המנעולן הממוצע מקבל עשרות קריאות ביום, הוא נשלח בכל רחבי הארץ, מלווה בארגז כלים ויד עדינה, מחלץ אנשים מצרתם ומחזיר אותם בחזרה לסדר יומם. לא משנה אם נתקעתם מחוץ לדירה, ננעלתם מחוץ לרכב כשהמפתחות עדיין בפנים, שכחתם איפה החבאתם את המפתח לכספת או שאיבדתם את המפתח למנעול האופניים, המשותף לכולם הוא שכעת אתם נעולים בחוץ ואין לכם שום ברירה אחרת מלבד להתקשר למושיע שיחלץ אתכם – המנעולן.

מעבר לעובדה שעבודתם של מנעולנים היא עבודת קודש, ועל כך יעידו כל מי שאי פעם נתקעו מחוץ לדלת ביתם, מסתבר שמנעולנות היא תחום נחשק ביותר ויש לכך לא מעט סיבות. המשכורות הגבוהות, החופש לנהל את השעות ואת אזורי העבודה, הביקוש שלעולם אינו נגמר, והתגובות המלבבות שמקבלים עם סיום כל עבודה הפכו את מקצוע המנעולנות לאחד התחומים הבולטים שצמחו בישראל ובעולם בשנים האחרונות.

כדי להיות מנעולן צריך לעבור הכשרה מסוימת, אף אחד הרי לא באמת מצליח לעקם סיכת שיער ולפרוץ דלתות כמו הדמות הראשית בסרטי אקשן, אז בדיוק לשם כך פתח אבישי כהן את קורס המנעולנים שלו שגורף תשבוחות אדירות. במהלך הקורס הוא מלמד את עבודתו של המנעולן, מה הכלים בהם הוא משתמש, מה הן הטכניקות השונות שעומדות לרשתו, איך לפרוץ סוגי מנעולים שונים ומה עוד ניתן לעשות כדי להרחיב את תחום העבודה להצעות ערך נוספות עבור הלקוחות (תיקון דלתות, התקנת כספות, שחזור מפתחות, החלפה של צילינדרים ועוד).

אבישי כהן: קורס מנעולנות. צילום: לידור סמדג'ה

אבישי כהן: קורס מנעולנות. צילום: לידור סמדג'ה

במהלך הקורס תלמדו כל מה שעליכם לדעת על מנת להפוך למנעולנים מוסמכים עם תעודה בינלאומית המאפשרת לכם לעבוד בכל מקום שתרצו בעולם. הלימוד עצמו מתבצע מהבית, מהנוחות של הספה שלכם, עליה תוכלו לשבת ולצפות בסרטונים המוקלטים כמה פעמים שתרצו. אחרי שסיימתם את החלק התיאורטי של הקורס, עברתם את כל השיעורים והבנתם את העקרונות המנחים, יהיה עליכם להגיע למעבדה של ״לוקסמית'״ שם תוכלו להתאמן תחת הדרכתם של מנעולנים ותיקים עד שתצליחו לפרוץ מנעולים באופן שיטתי.

התרגול שנעשה במעבדה הוא החלק החשוב והמכריע ביותר בשלב הלמידה שלכם, מדובר במכסה שסוגר את סיר הידע שלכם ומבטיח שאת כל מה שלמדתם מצפייה בסרטונים תוכלו לשחזר גם בזמן אמת בשטח. מטרת התרגול היא להעניק ליד שלכם את הטאצ' הסופי, הידע והזיכרון המוטרי שלה היא זקוקה כדי לפתוח כל מנעול ולהפוך אתכם למנעולנים מוסמכים. תוכלו לתרגל כמה פעמים שתרצו, להתייעץ, לשאול ולהתנסות ככל שיעלה על רוחכם כשבסוף התרגול תצאו מהמעבדה כמאסטרים בתחום ותוכלו להתחיל לעבוד מול לקוחות.

Locksmith- קורס מנעולנות מקוון. צילום: לידור סמדג'ה

Locksmith- קורס מנעולנות מקוון. צילום: לידור סמדג'ה

לצד לימודי המנעלונות הקורס ילמד אתכם גם כיצד לשווק את עצמכם ולבנות את עצמכם כעסק לכל דבר. כל מי שאי פעם למד במוסד אקדמי או עשה קורס של מספר חודשים יודע שהידע וההסמכה לבדם אינם מספיקים כדי להביא לקוחות ולייצר כסף. במהלך הקורס תלמדו בין היתר גם כיצד לשווק את עצמכם, לפרסם את עצמכם בגוגל, לבצע שיתופי פעולה עם נותני שירות אחרים ולהביא לקוחות באופן שוטף. בכך סוגר הקורס את כל מה שעליכם לדעת בכדי להתחיל לייצר לעצמכם הכנסה כמנעולנים ושולח אתכם לדרככם החדשה עם מקצוע חדש ביד ששווה הרבה מאוד כסף.

אז כמה כסף תוכלו להרוויח בפועל מהעבודה? השכר הממוצע שמרוויח מנעולן יכול להגיע ללמעלה מ-20 אלף שקל בחודש. כל קריאה שאליה תגיעו תכניס לכם 250 ש״ח. החלפת צילינדר (רבע שעה עבודה) מתומחרת ב-500 ש״ח. פריצה והחלפת צילינדר בלילה יכולה להגיע גם ל-800 ש״ח ולמעשה כל דבר קטן שתעשו עבור הלקוח יתגמל אתכם בתשלום נוסף. שווה.

התקופה האחרונה, בה כולנו נצורים בבית ומחכים שהסערה תחלוף, הפכה את ההזדמנות לרכישת מקצוע חדש לממשית יותר מתמיד. אם חשבתם רבות על יצירת הכנסה נוספת או אפילו על הסבת מקצוע, תוכלו לעבור את הקורס של לוקסמית', לרכוש מקצוע חדש ולהתחיל לפתוח מנעולים בכל רחבי ישראל ועל הדרך לעשות לא מעט כסף. כל שאתם צריכים הוא סבלנות ומסוגלות לשבת וללמוד, את סיכת השיער תוכלו להשאיר בבית.

להשארת פרטים, לחץ כאן

טלפון:9749*

למעבר לאתר

למעבר לפייסבוק

למעבר לאינסטגרם

שיעור לדוגמא

 

אבישי כהן, חברת Locksmith . קרדיט צילום: לידור סמדג'ה

אבישי כהן, חברת Locksmith . קרדיט צילום: לידור סמדג'ה


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר