רשת אנרגיה. צילום באדיבות הלקוח
רשת אנרגיה. צילום באדיבות הלקוח

מתדלקים ביוקר? זה הזמן לעבור לתדלק ברשת אנרגיה

מחפשים מקום משתלם לתדלק בו את הרכב? רשת אנרגיה, שלה שתי תחנות באזור המרכז – בראשון לציון, באזור התעשייה הישן, ובמחלף השבעה ביציאה לכביש ירושלים תל אביב – מציעה שירות מעולה, מלא מבצעים, ומחירי דלק שלא תמצאו בשום מקום אחר

פורסם בתאריך: 21.7.20 08:56

רשת אנרגיה, הפועלת בכל הארץ, היא רשת תחנות דלק שלה שתי תחנות באזור המרכז, אחת בראשון לציון והשנייה במחלף משמר השבעה ביציאה לכביש ירושלים. התחנות הוקמו על ידי משפחת אטיאס מירושלים, שפועלת בתחום האנרגיה זה מעל ל-20 שנה, ומפעילה בנוסף על תחנות הדלק גם חנויות נוחות ומתחמים באזור התחנות.

לתדלק במחירים הכי משתלמים

דלק יכול לעלות לנו לא מעט, ועל כך יעיד כל בעל רכב בישראל שנאלץ לקחת את הרכב שלו אחת לשבוע (במקרה הטוב) לתחנת הדלק כדי למלא טנק שלם ולצאת חזרה לדרך עם כמה מאות שקלים פחות בכיס.

להחזיק רכב ולהקפיד לתדלק אותו הוא עסק לא זול. מי מאיתנו שנמצא בדרכים רוב היום, בין אם במסגרת עבודה או עבור כל מטרה אחרת, מכיר את החיפושים אחר תחנת דלק זולה באמצע הדרך שבה אפשר לצאת עם כמה שפחות ״נזק״ לכיס.

שתי התחנות של רשת אנרגיה: תחנת מצדה שבראשון לציון, באזור התעשייה הישן, ותחנת רשת תאומים, במחלף משמר השבעה, ביציאה לכביש ירושלים תל אביב, הן מהתחנות המשתלמות ביותר באזור גוש דן והסביבה.
במטרה להקל על המתדלקים מעמידות התחנות עמדות תדלוק בהן תמצאו את המחירים המשתלמים ביותר בכל האזור והסביבה. מצאתם תחנת דלק שגובה פחות? הביאו את הקבלה אתכם בהגיעכם לאחת התחנות ותקבלו החזר כספי על ההפרש(!).

אם כבר לתדלק אז לצאת עם פינוק

אם המסלול היומי שלכם חולף כל יום על פני תחנות הדלק של רשת אנרגיה, ייתכן ותרצו לשקול לעשות כרטיס V.I.P אותו מציעה התחנה לגמרי בחינם. הכרטיס יקנה לכם מגוון הנחות מפנקות, ובהן: הנחה בכל תדלוק, שטיפה חיצונית של הרכב בתדלוק מעל 30 ליטר, קפה מפנק ועיתון. לא באמת צריך יותר מזה.

בשורות טובות גם למי שעובר באזורי התחנות בימי שלישי. כל שלישי, ללא יוצא מן הכלל, עושה התחנה מבצע על התדלוק ומאפשרת לכם לתדלק במחירי מבצע, גם בלי כרטיס ה-V.I.P.
ומה עם מי שיש לו כרטיס? טוב, הוא כבר נהנה מהנחה כפולה: הנחת V.I.P והנחת יום שלישי. חגיגת מבצעים ברשת אנרגיה.

מסלולי שירות שווים

כחלק מהמטרה של הרשת להפוך את חוויית התדלוק למשתלמת וקלה ככל האפשר, לא תצטרכו לשלם אקסטרה אם תדלקתם במסלול השירות. לשירותכם עומדים בכל עת בתחנה צוות מתדלקים נאמן שישמח לתדלק עבורכם את הרכב במקום שתאלצו לצאת ולהתמודד עם השרב הישראלי הלוהט או עם ימי הגשם הרטובים שמביא עמו החורף.

לסגור פינה מעבר לפינה

לצד תחנת הדלק המשתלמת שתמצאו במצדה, תוכלו למצוא במקום גם שטיפת רכב במנהרה, למקרה שהרכב שלכם צריך איזה ניקוי חיצוני טוב, וכן תוכלו למצוא פנצ'ריה, חנות נוחות ואפילו מסעדת פלאפל שתסגור לכם את פינת הרעב היומית ותשחרר אתכם בחזרה לדרך כשאתם עם חיוך גדול על הפנים.

כשזה מגיע לתחנות דלק אין לנו יותר מדי סנטימנטים או העדפות, אבל כשברור לנו שנוכל לקבל את המחיר הכי משתלם בתחנת דלק ספציפית ולחסוך קצת כסף, פתאום סדר העדיפויות שלנו משתנה.

תחנות הדלק מצדה ותאומים ברשות רשת אנרגיה, מציעות שירות מעולה, המון פינוקים, הנחות ומבצעים, והחשוב מכל – מחירים משתלמים ללא תחרות. אז למה אתם מחכים?

*התחנות שומרות שבת

ראשון לציון – מצדה: פלוטיצקי 17, ראשון לציון (אזור התעשייה)

ירושלים – תאומים: מחלף משמר השבעה ביציאה לכביש ירושלים תל אביב (לכתוב בווייז ״רשת תאומים״)

תחנת דלק מצדה. צילום באדיבות הלקוח

תחנת דלק מצדה. צילום באדיבות הלקוח


כתבה שיווקית


 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר