מעבדת סלולר בחולון. צילום: תומר כהן
מעבדת סלולר בחולון. צילום: תומר כהן

מעבדת סלולר וציוד בחולון: "איי לאב פון"

קשה למצוא הוכחה טובה יותר לרמת מקצועיות ואמינות גבוהה של בית עסק מאשר תעודת הצלחה במבחן "יצאת צדיק", בדיוק כמו שזכה לה סניף "איי לאב פון" ברמת השרון

פורסם בתאריך: 5.8.20 22:26

"זה בטח לא פשוט לעבור את מבחן 'יצאת צדיק'", כך אמרתי לשחר, מנהל שני סניפים מטעם רשת מעבדות הסלולר "איי לאב פון", לאחר שציין בפניי כי סניף הרשת ברמת השרון צלח את מבחן תוכנית הטלוויזיה "יצאת צדיק". בתגובה, שחר אמר במפתיע: "האמת, זה היה מאוד פשוט.". לאחר שאמר זאת מיד ידעתי שמדובר באדם ישר, ובמשפט הזה שחר אף הצליח להציג בפניי בעקיפין את האמונה המרכזית שלו: שירות אישי ומקצועי מגיע מכל הלב. בכתבה הבאה נדבר על שני הסניפים בבעלותו של שחר: סניף "איי לאב פון" ברמת השרון והסניף החדש של הרשת בחולון.

רשת מעבדות הסלולר "איי לאב פון" מחזיקה ארבעה סניפים ברחבי הארץ, אשר השניים עליהם נדבר מנוהלים ע"י שחר. עובדי הסניף ברמת השרון כבר הוכיחו לכל המדינה עד כמה השירות שלהם מקצועי ואמין בתוכנית הטלוויזיה "יצאת צדיק", אשר הביאה אותם להצלחה כבירה. ההצלחה הזו עודדה את שחר לפתוח סניף חדש בחולון, אותו הוא מנהל לצד הסניף ברמת השרון. מלבד שירותי תיקון והחלפה למגוון רחב של מכשירים, בשני הסניפים של שחר תמצאו מגוון רחב של חלפים מקוריים, טלפונים חדשים, כיסויים, מדבקות, אביזרים נלווים, סטנדים לרכב, מטענים ניידים ועוד.

שחר מספר כי הכניסה שלו לתחום הסלולר הגיעה ממקום לא צפוי בכלל: "לפני שנים רבות, בת הזוג שלי שהפכה לימים לאשתי נעלה במקרה את הטלפון שלה באותו יום בו קנינו אותו. ישבתי שבועיים על האינטרנט במטרה להבין כיצד לפרוץ את המכשיר, ולאחר שהצלחתי, עזרתי גם לחברים אחרים שנתקלו באותה בעיה. מכאן, המשכתי לחקור את הנושא בעצמי והודות לתפקיד שעשיתי בצבא, צברתי גם ידע נוסף שעזר לי רבות בעת כניסתי לתחום הסלולר".

מאז שתיקן שחר את הטלפון הראשון שלו, חלף למעלה מעשור והיום כבר ניתן להגדירו כטכנאי סלולר מנוסה. אך מלבד הידע הטכני, קיים בשחר מרכיב חשוב הרבה יותר שהפך את שני הסניפים שלו לסיפור הצלחה- לב. אכפתיות היא הבסיס של החנויות של שחר, וממנה צומחים כל העקרונות המנחים של סניפיו. המסירות שלו ללקוחותיו אף גורמת לו לייבא אל שתי החנויות שברשותו אך ורק חלפים מקוריים, גם אם זה אומר לטוס עד לסין ולייבא במיוחד מסכים מקוריים, זאת הוא עשה כבר 5 פעמים.

שחר מדגיש בפנינו את החשיבות של רכישת חלפים מקוריים: "חלקי חילוף לא מקוריים יכולים ליצור בעיות במכשיר ומונעים ממנו לתפקד באופן חלק ושוטף. ההשקעה שלי ברכישת מוצרים מקוריים בלבד היא אחד הרכיבים שמבדילים את שני הסניפים ממעבדות אחרות, וזו שגורמת לכמעט כל תקלה אותה אנו מתקנים לא לחזור בשנית. זה מה שאני קורא לו 'תיקון סופי', כלומר כזה שאינו מצריך תיקון נוסף בעתיד הנראה לעין".

החלפים המקוריים מהווים רק אחת מיני דוגמאות רבות שמדגימות את רמת המקצועיות הגבוהה של שחר. נוסף על זו, חשוב לציין כי בשני הסניפים שלו מושקעים מאמצים רבים על מנת להעניק לכל לקוח מענה מהיר במיוחד, עד כחצי שעה בסך הכול. אך גם במידה והעניין מתעכב, עובדי המקום ישמחו להעניק לכם טלפון חלופי עד לתיקון המכשיר. כמו כן, לא רק שהלקוחות המגיעים לשני הסניפים של שחר מקבלים אחראיות על המוצרים שהם רוכשים, אלא שחר אף מפציר בלקוחותיו להשתמש בה כשהם מקבלים מוצר תקול אפילו במקצת.

השם "איי לאב פון" אולי גורם לכם לחשוב שטלפונים הם התשוקה המרכזית של שחר, אך למעשה האהבה האמיתית שלו היא להעניק שירות מקצועי ללקוחותיו. לכן, אין זה פלא שהסניף ברמת השרון עבר בהצלחה את מבחן "יצאת צדיק" וכי שחר הצליח להרחיב את העסק ולפתוח חנות חדשה בחולון ששומרת גם היא על רמת האמינות והמקצועיות הגבוהה.

"איי לאב פון"

כתובת סניף הדגל: סוקולוב 67, רמת השרון

טלפון סניף הדגל: 0776522221

כתובת הסניף בחולון: פנחס איילון 13 (מרכז מסחרי My Mall)

טלפון הסניף בחולון: 036900690

קישור לפייסבוק של הסניף ברמת השרון

קישור לאינסטגרם של הסניף ברמת השרון

קישור לאינסטגרם של הסניף בחולון

איי לאב פון. צילום: תומר כהן

איי לאב פון. צילום: תומר כהן


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר