מתחם "מבנה", חולון
מתחם "מבנה", חולון

מתחם קניות 'מבנה' חולון – כל מה שצריך בחניה אחת

פורסם בתאריך: 19.8.20 21:50

חולון, כעיר צומחת הנמצאת בתנופת התפתחות מתמדת, מסמנת את עצמה כאזור מגורים נחשק לאוכלוסיות מגוונות: צעירים הבורחים מהמחירים המאמירים של תל אביב, משפחות עם ילדים המבקשות סביבה איכותית עם חינוך מעולה ועוד בזכות אופייה הצעיר של האוכלוסייה בעיר, אך טבעי הדבר שיעלה הצורך במתחמי קניות נגישים עם חנויות מגוונות המרוכזות במקום אחד ומציעות לציבור היצע גדול בתמחור הוגן.

מתחם הקניות 'מבנה' חולון, מתוך הבנה עסקית וחברתית של הצורך הסביבתי,  מספק מענה לכל אלה ומותאם באופיו לציבור הקונים המגיעים מחולון וסביבותיה.

בימים אלה, בהם ביקור בקניונים הומי אדם עלול לעורר חששות, בעיקר בקרב הורים לילדים צעירים ואנשים מבוגרים, וכשהציבור מדיר רגליו ממקומות סגורים וצפופים, היתרון של מתחם פתוח שאינו מקורה, הוא ברור: השהייה במקום אינה כרוכה בתחושה של צפיפות ודוחק, מה שמשרה הרגשת ביטחון בכל הנוגע לסוגיות בריאותיות ושמירה על ריחוק חברתי. מי שמגיע למקום ברכב פרטי נהנה, בנוסף לתחושה הנעימה במתחם עצמו, גם משפע חנייה, מה שחוסך זמן ומונע הצטופפות מיותרת בחניונים עמוסים.

מתחם קניות 'מבנה' חולון ממוקם באזור התעשייה, סמוך לקריית המשרדים וההייטק בעיר. היתרון בסמיכות לאזור העסקי והתעשייתי של חולון בא לידי ביטוי בעיקר בשעות היום, אז נצפים רבים מהעובדים בסביבה כשהם מנצלים את הפסקת הצהריים לגיחה קצרה למתחם לצורך השלמת קניות הכרחיות או לקיחת שלוק קטן של סיבוב בחנויות נעימות ומזמינות.

בזכות מיקומו המרכזי, הגישה למתחם 'מבנה' נוחה וקלה. כיום ניתן להגיע למתחם מכביש 4 ובעתיד הלא רחוק ניתן יהיה להגיע לקניות ובילויים בעזרת הרכבת הקלה שתעבר בסמוך.

'מבנה' חולון – כך בנויים לשרת את הקהל הרחב

מתחם הקניות הפתוח 'מבנה' מושך אליו קהל מגוון המגיע למקום בכל שעות היום והערב. ציבור הקונים והמבלים מורכב מתושבי העיר, עובדי החברות הרבות השוכנות בסביבה ומבקרים מזדמנים העוברים בצירי התנועה הראשיים הסמוכים למתחם.

בזכות תחזוקת המתחם המוקפדת, רמת הניקיון הגבוהה נשמרת לאורך היום כולו ולתנועה הערה של הקונים המבקרים ב-'מבנה' אין השפעה על התחושה הנעימה ששוררת במקום.

OUT זה ה-IN החדש

בזכות תפיסת התמחור ההוגן של קבוצת 'מבנה' המכתיבה את התמהיל העסקי במקום, ניתן למצוא במתחם הן חנויות אאוטלט מרווחות והן חנויות לואו קוסט המעניקות לציבור הקונים חוויה מהנה של קניות איכותיות שאינן נוגסות בארנק.

אז מה קונים במתחם 'מבנה' חולון?

בבסיס הרעיון של מרכזי קניות פתוחים מונחת הגישה כי אנשים הדוגלים בהתנהלות כלכלית וצרכנית נבונה, מחפשים מתחמים עם ריכוז חנויות המציעות אפשרויות קנייה מגוונות מתחומים שונים, ובמחירים שאינם מכבידים על התקציב המשפחתי.

במתחם 'מבנה' חולון ניתן למצוא מוצרים ממגוון תחומים הקשורים לבית ולמשפחה, בדגש, כאמור, על מחירים משתלמים.

בתחום ההלבשה והנעלה תמצאו רשתות כגון ג'י אנד אם, תמנון, טו גו, OUTLET WE SHOES, אדידס אאולט ודלתא.

יופי ופארמה: ביוטיקר, אופטיקל סנטר ו-BE.

מכשור וציוד לבית: מחסני חשמל, ד"ר גב, מחסני תאורה, אניפט – חנות חיות.

מזון: רמי לוי, מקס סטוק, חינאווי משקאות, ניצת הדובדבן ושיפודי התקווה.

בנוסף, בקיץ 2021 צפוי להיפתח במתחם בניין משרדים בן עשר קומות שנמצא כיום בשלבי בנייה מתקדמים.

כל הדרכים מובילות ל'מבנה'

עד לתחילת הפעילות של הרכבת הקלה ניתן להגיע למקום ברכב פרטי או בתחבורה ציבורית:

הגעה ברכב

חפשו ב-waze 'מבנה חולון'

רחוב הפלד 7 ( אזור תעשיה ) חולון

(החנייה במקום חינם לשלוש שעות)

תחבורה ציבורית:

ארבעה קווי אוטובוסים משרתים את קהל הקונים והמבלים במתחם, וממוקמים במרחק 200 מטרים מהמקום: קו 3 וקו 172 של דן, וקווים 4 ,ו-143 של אגד מרחוב פרופסור שור. כל הקווים מגיעים לרחוב הפלד, פינת פליקס זנדמן.

אז לא משנה אם תגיעו ברכב, בתחבורה ציבורית, או ברגל מאחד המשרדים הסמוכים. כך או כך, תמצאו מתחם בו ניתן לערוך קניות שאינן רק משתלמות ויעילות, אלא גם נעימות ומגוונות.

 

מתחם קניות 'מבנה' חולון

כתובת: הפלד 7, אזור התעשייה חולון

טלפון ליצירת קשר: 076-8160857

שעות פעילות:

א'-ה' 09:30-21:00

ו' 15:00– 10:00

(שעות הפעילות משתנות מחנות לחנות)

מתחם "מבנה", חולון

 


כתבה שיווקית 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר