חמים וטעים. צילום: דניאל לילה
חמים וטעים. צילום: דניאל לילה

חמים וטעים: מהיום לא צריך להתאמץ במטבח

נמאס לכם לעמוד במטבח כל יום במשך שעות? מוצרי המזון של חברת חמים וטעים הם בול מה שאתם צריכים בבית: מהירים להכנה, איכותיים והכי טעימים שיש. כל הפרטים בכתבה

פורסם בתאריך: 14.9.20 21:05

הסיפור המדהים של ״חמים וטעים״ הוא עדות לכך שעבודה קשה והתמדה משתלמים. העסק, שהוקם לפני כ-30 שנה, התחיל את דרכו כעסק מקומי קטן בחולון שהיה מוכר למכולות קובה ביתי, בדיוק כמו זה שאמא מכינה. את הקובה האגדי, שהיה המוצר הראשון אך לא האחרון שהכינו בעסק, בעלי העסק לא שוכחים עד היום ושומרים לו מקום של כבוד בלב וגם בבטן.

אחרי ההצלחה המרשימה של הקובה והדרישה למוצרים נוספים, הוסיף בהדרגה העסק עוד מוצרים טעימים וביתיים כמו סיגרים, פסטלים, קרפעלך ועוד. בתום עשור של עבודה, החליטו הבעלים לפתוח בעצמם מסעדה שתגיש את כל האוכל הטעים שהמפעל מייצר. המסעדה הייתה להצלחה היסטרית שדחפה את העסק קדימה ופתחה אותו להזדמנויות חדשות. עם הזמן החלו גם מסעדות, בתי מלון, בתי הסעדה וקייטרינגים להזמין את האוכל המעולה של חמים וטעים, והעסק הפך מעסק קטן ומשפחתי לאימפריה של מוצרים מעוררי תיאבון.

חמים וטעים. צילום: רונן מנגן

חמים וטעים. צילום: רונן מנגן

ההצלחה של חמים וטעים היא לא סוד, המתכונים המעולים בהם משתמש המפעל וההקפדה על איכות הפכו עסק קטן, שהתחיל במכירה של קובה, למפעל ייצור המזון הוותיק והגדול ביותר בחולון, עם לא פחות מ-250 מוצרים שונים הנמכרים כיום במדינות שונות מסביב לעולם וברשתות שיווק מזון גדולות כמו יוחננוף, שופרסל, ויקטורי, פרש מרקט, חצי חינם ועוד.

בכל חודש מייצר המפעל כ-400 טון מזון, ולא פלא שכך. המתכונים המושלמים שמרכיבים השפים של המפעל מאפשרים לכל אחד להפוך לשף בעצמו בתוך מספר דקות. איך זה קורה?

המוצרים הטעימים של חמים וטעים מגיעים קפואים, כשכל שנשאר לעשות הוא לחמם אותם, להוסיף רוטב, תבלינים ואת הטאצ' האישי שלכם, ויש לכם ארוחה מהסרטים שנראית כאילו אמא הכינה זה הרגע. במקום לעמוד שעות על גבי שעות במטבח ולקנות מוצרים יקרים שאת חלקם לא תסיימו אפילו, תוכלו לבחור מבין 250 מוצרים שונים שרק דורשים כמה נגיעות אחרונות ומוכנים לסעודה.

חמים וטעים: מהיום לא צריך להתאמץ במטבח. צילום: רונן מנגן

חמים וטעים: מהיום לא צריך להתאמץ במטבח. צילום: רונן מנגן

אז איך גם אתם יכולים ליהנות מקובות, סיגרים, פסטלים ועוד מוצרים ביתיים מצוינים? פשוט מאוד. לאחרונה החל המפעל לייצר שקיות אוכל למכירה קמעונאית, מה שאומר שתוכלו להיפרד לשלום מהעבודה הקשה במטבח ועדיין ליהנות מארוחות כמו שאמא הכינה לכם כשהייתם קטנים. כל שקית מגיעה במשקל של 1.25 קילו ומושלמת לארוחות משפחתיות או אפילו לארוחות אישיות קטנות לפי התיאבון שלכם (רק אל תדחפו יותר מדי סיגרים שלא תתמכרו). את כל מגוון המוצרים ניתן להשיג בחנות המפעל שנפתחה ממש בתוך המסעדה וממוקמת ברחוב הבנאי 32 שבחולון.

לא בטוחים איך לתבל את המוצרים? אתר חברת חמים וטעים אוגר בתוכו מאות מתכונים מעולים שיכולים להפוך כל אחד לשף בן רגע. בין אם בא לכם לאכול היום קציצות עדשים וירקות, אגרולים, או אם סתם בא לכם לנשנש חטיפי ברוקולי קטנים כשאף אחד לא מסתכל.

צילום: רונן מנגן

צילום: רונן מנגן

בניגוד למפעלים הגדולים שאיבדו במהלך הדרך את היכולת לייצר מוצרים בטעם ביתי, בחמים וטעים בחרו בגישה קצת אחרת. המפעל צמח באיטיות במשך 30 שנה תוך שהוא שומר על אותנטיות ולא נאבד בתוך התעשייה למרות גודלו. הטעם הביתי נשמר ואיתו האיכות הגבוהה, הכל במטרה לספק לצרכנים פתרון אמיתי לאוכל ביתי טעים, איכותי וקל להכנה.

היום אפשר למצוא את המוצרים הטעימים של החברה כמעט בכל מקום אליו תגיעו, וייתכן ואפילו התענגתם על אחת הקובות האגדיות שלה מבלי שידעתם. אם אתם רוצים לטעום בעצמכם את אחד המוצרים הטעימים של חמים וטעים ולראות על מה כל המהומה, תוכלו ליצור קשר עוד היום עם החברה, דרך האתר או דרך מספר הטלפון, ולהתחיל לזלול אוכל ביתי טעים, בדיוק כמו זה שאמא הייתה עושה. בתיאבון.

כתובת המפעל: הסתת 7, אזור התעשייה חולון

כתובת החנות: הבנאי 32, חולון

טלפון: 03-5590560

שעות פעילות:

א-ה: 18:00-09:00

ו: 14:00-09:00

למעבר לאתר

למעבר לסרטון  


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר