מוכרים וקונים דירה בפחות מ-77 ימים - וינוגרד פרויקטים (גרפיקה: סטודיו השקמה)
מוכרים וקונים דירה בפחות מ-77 ימים - וינוגרד פרויקטים (גרפיקה: סטודיו השקמה)

איך מוכרים וגם קונים דירה בפחות מ-77 ימים?

ישבנו לשיחה עם אופיר וינוגרד, ממשרד התיווך 'וינוגרד פרויקטים', שהסכים לפתוח לנו צוהר לעולם הנדל״ן ולענות לנו על מספר שאלות מסקרנות, על רזי הסחר בנדל״ן במיוחד בימי מגיפת הקורונה

פורסם בתאריך: 20.1.21 12:24

אופיר וינוגרד, ממשרד התיווך 'וינוגרד פרויקטים', מספר לנו את רזי המקצוע של עולם הנדל"ן, בעיקר בימי הקורונה, ומסביר לנו מה חשוב לדעת כדי למכור וגם לקנות דירה בזמן קצר במיוחד.

איך אתה מבטיח מכירה וקנייה של דירה בפרק זמן כה קצר של 77 יום, לאור הקורונה?

״הסחר בדירות בימים אלו הוא אתגר לא פשוט לאור הסגרים וההגבלות. מתווך מקצועי שבקיא בצרכים והרצונות של מאגר הלקוחות שלו, יכול לשדך בין הנכס ללקוח המתאים במהירות ובקלות כל עוד הוא מכיר במדויק את הרצונות והצרכים של המוכר והקונה״, אומר אופיר, ״שיטת הטרייד-אין שלי מעניקה ביטחון ללקוחות שמבצעים עסקה של קנייה ומכירה, כך שהם לא מסתכנים כלל. בדומה לשיטת החלפת הרכבים המקובלת כיום בשוק, כשלקוח מחזיר את הרכב הישן למגרש המכוניות ולוקח מפתח לרכב חדש, מבלי סיכונים ועם הפרש הוצאות ידוע מראש – כך גם שיטת הטרייד אין שלי מותאמת ללקוחות שרוצים למכור את דירתם, אבל באותה נשימה רוצים לדעת שיש להם דירה פוטנציאלית לרכישה, כאשר מועד הפינוי, הפרש התשלומים וכל שאר הפרמטרים, מתאימים להם ומובילים לעסקה בטוחה״.

קרה לך שלא הצלחת למכור דירה בפחות מ-77 יום?

"בוודאי שהיו לי מספר מקרים שלא הצלחתי למכור, מכל מיני סיבות שנבעו מבעיות כמו התחרטות של מוכרים למכור את הדירה כי החליטו להישאר בדירה או שקרו לי עסקאות שנסגרו מעל לתקופה שהתחייבתי מסיבות של בעיות משפטיות שהיינו צריכים לפתור, אבל בגדול אם לקחתי דירה לשיווק במחיר שהערכתי מראש שהיא תימכר, היא נמכרה לבסוף".

מה הרקע שלך בעולם הנדל״ן?

״לאחר 25 שנות ניסיון בנדל"ן, בהן ביצעתי מעל 1250 עסקאות של דירות חדשות ויד שנייה בעיר חולון, יצרתי שדה רחב של קשרי נדל"ן משמעותיים עם מאגר לקוחות גדול. מגוון עצום של לקוחות פונים אליי מידי יום לקנות או למכור את דירתם או לקרובים שלהם, ובמשך כל השנים שמרתי על מתן שירות אמין ומקצועי ללקוחותיי לצד יחס אישי וליווי לאורך כל העסקה וגם לאחריה״.

באיזו שיטה אתה עובד על הנכס? האם אתה עובד בשיטת 'הבלעדיות'?

״אני עובד רק על נכסים בלעדיים, מה שמהווה יתרון למוכרים בסינון המתעניינים הפוטנציאליים. בעזרת הבלעדיות יש לי אפשרות לחשיפה מקסימלית של הנכס ויכולת לבצע שיתופי פעולה עם משרדי תיווך נבחרים. ניסיון של מתווך בתחום, הכולל שליטה במחירי הדירות המתחרות שמוצעות למכירה בשוק וידיעה בנטרול התנגדויות, לצד עבודה עם בלעדיות, יכולים להוביל לניהול משא ומתן מקצועי במטרה לקבל את התנאים המקסימליים על הנכס״.

איך אתה ממליץ לאנשים לבחור את המתווך?

״תמיד חשוב להתייעץ עם אנשים שכבר מכרו נכס והיו מרוצים ממשרד התיווך שנתן להם שירות . לקבל המלצה על איש מקצוע ממישהו שהוא בעל ניסיון ומרוצה משירות שניתן לו, זה עניין חשוב הן עבור איש מקצוע בכלל והן עבור מתווך בפרט״, מסביר אופיר, ״היתרון שלי כמתווך הוא שכל מאגר הלקוחות שלי מסודרים אצלי במחשב לפי הצרכים שלהם, וברגע שנכנסת דירה חדשה אני בודק לפי צרכיי הלקוח אם ישנה התאמה מלאה. כך הדרך לעסקה מהירה מתחילה, ביכולת להתאים לכל דירה את הלקוח שמתאים לקנייה. בנוסף, אני מעלה סרטוני וידאו מקצועיים, שנעשים באמצעות רחפן על ידי צלם מקצועי, כך הלקוח, עוד לפני שהגיע לדירה, מקבל סיור אמיתי בנכס יחד עם כל האינפורמציה לגבי אותו נכס״.

ספר על מקרה מיוחד שקרה לך בתקופת הקורונה

"מיד עם תחילת הסגר הראשון פנתה אליי לקוחה שניסתה במשך תקופה ארוכה למכור את הדירה ללא הצלחה וביקשה ממני לנסות ולהביא לקוחות. הסברתי לה שבתקופת סגר יהיה כמעט בלתי אפשרי כי בסגר הראשון עוד היינו מפוחדים וכל יציאה מהבית הייתה מקסימום לסופרמרקט, אבל בכל זאת הרמתי טלפונים למאגר הלקוחות שלי שהתאימו לנכס והצלחתי להביא לקוחה אחרי כמה ימים לחתימה על חוזה רכישה".

איך תקופת הקורונה השפיעה על הביקוש בשוק הנדל"ן?

״באופן מפתיע, דווקא בימי הקורונה שוק הנדל"ן התנהג הפוך מהמצופה – הייתה עלייה במספר העסקאות. מצד אחד, הקורונה סיננה את המתעניינים שלא היו רציניים באמת, ונשארו רק קונים רציניים, ומצד שני המוכרים שבאמת רצו למכור, היו יותר גמישים, לכן היו יותר עסקאות ממשיות ומהירות. ראיתי עלייה בביקוש לדירות עם מרפסות ואף עלייה בביקוש לנכסים יוקרתיים".

איך לדעתך שוק הנדל"ן עתיד להתנהג עם החזרה לשגרה?

״לצערי, מחירי הדירות אחרי הקורונה יעלו. ישנו חוסר בהיצע של קרקעות לבנייה, ובנוסף, החל מה-17 בינואר, תוסר המגבלה על נטילת משכנתא בריבית פריים וירידת מס רכישה למשקיעים. לכן, פעולות אלו יתרמו לעליית הביקוש בקרב הקונים, מה שעלול להוביל לעליית מחירי הדירות״.

לסיכום, מה אתה מאחל לנו לשנת 2021?

״אני מאחל לכולנו רק בריאות. אחד הדברים הטובים שהתגלו לנו מהקורונה, הוא ההבנה שהבית שלנו הוא 'כל מבצרנו' ולכן, אני אשמח להמשיך לבצע עסקאות טובות עבור לקוחותיי, ולהגשים להם את חלומם!״.

וינוגרד אופיר

כתובת משרד מכירות: חנקין 83,חולון

נייד: 052-2207847

מייל:[email protected]


כתבה שיווקית


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר