עו"ד ונוטריון סופי טיקוצקי (צילום: דרור לבני)
עו"ד ונוטריון סופי טיקוצקי (צילום: דרור לבני)

עו"ד ונוטריון סופי טיקוצקי: מגנה על הזכויות שלכם

משרדה של עו"ד ונוטריון סופי טיקוצקי מתמחה בדיני ביטוח לאומי, דיני עבודה, אובדן כושר עבודה, זכויות פנסיוניות בגיל פרישה, ייצוג ניצולי השואה, עריכת צוואות וכלל פעולות נוטריוניות. על מנת לסייע ללקוחות במיצוי זכויותיהם הסוציאליות היא נעזרת בידע ובניסיון הרב שצברה ובפתרונות יצירתיים לכל תיק ותיק

פורסם בתאריך: 3.2.21 11:51

"במהלך השנים בהן אני עוסקת בכל הקשור לנפגעי עבודה ומחלות מקצוע, אני רואה לא מעט אנשים שמזניחים את הנושא, לא פונים בזמן לקבלת ייעוץ משפטי ולא מממשים את הזכויות מול המוסד לביטוח לאומי", מדגישה עו"ד ונוטריון סופי טיקוצקי, ומוסיפה "רק בדיעבד הם מבינים כי איחרו את המועד בגלל הוראות ההתיישנות לקבלת קצבה חודשית או מענק נכות. לכן יש חשיבות גדולה לזמן הפנייה, במיוחד בפניות מסוג זה".

עו"ד ונוטריון סופי טיקוצקי היא בעלת משרד עורכי דין מאז 2001, המספק מענה רחב במגוון תחומים ובדגש על דיני עבודה, ביטוח לאומי, ביטוח פנסיוני ותביעות מקופות פנסיה וגמל, דיני ירושה וצוואה ושירותי נוטריון.

"לרוב, כשמדובר בתאונות עבודה אנשים פונים באופן מידי למיצוי הזכויות ואין בעיה של ההתיישנות, אבל כשמדובר במחלה מתמשכת הנובעת מתנאי העבודה, יש חשיבות בפנייה מהירה ככל הניתן גם כן. אם נגרם למישהו נזק רפואי כתוצאה מהעבודה צריך לעשות את זה בזמן הנכון ולא למשוך שנים", היא מציינת.

עו"ד ונוטריון סופי טיקוצקי (צילום: דרור לבני)

עו"ד ונוטריון סופי טיקוצקי (צילום: דרור לבני)

עו"ד סופי טיקוצקי סיימה את לימודי המשפטים בחו"ל ועבדה מספר שנים בלשכה לסיוע משפטי, המעניקה ייעוץ וייצוג משפטי לאוכלוסיות נחלשות. לאחר מכן עם הקמת המשרד הפרטי החליטה לטפל ולהתמחות בדיני ביטוח לאומי, דיני עבודה, אובדן כושר עבודה, זכויות פנסיוניות בגיל פרישה, ייצוג ניצולי השואה ועוד ולהעניק ללקוחותיה ייצוג אמין, ישר ומקצועי במטרה לסייע להם במיצוי זכויותיהם הסוציאליות.

"לפני הגשת התביעה למוסד לביטוח לאומי במיוחד אם וכאשר מדובר בתביעת נכות, או פגיעה בעבודה, יש הרבה "ניואנסים" משפטיים שאנשים כמובן לא מודעים להם. לכן, עורך דין יכול לתרום הרבה להצלחת מיצוי הזכויות מול המוסד לביטוח לאומי כבר בשלבים הראשונים, ולחסוך הרבה זמן בהליך זה. הביטוח הלאומי מציג עצמו כנגיש ללא צורך בפנייה לעורך דין, אך אני רואה מנסיוני שרצוי לעשות זאת", היא מציינת.

מימוש זכויות וטיפול בתביעות מול המוסד לביטוח לאומי

משרד עו"ד סופי טיקוצקי מעניק ייעוץ משפטי ומלווה לקוחות שמעוניינים לממש את זכויותיהם מול המוסד לביטוח לאומי. "המשרד מטפל בכל התחומים עליהם מופקד המוסד לביטוח לאומי לפי החוק ובכל שלב בתיק: בין אם מדובר בשלב הגשת המסמכים, או בשלב לאחר דחיית התביעה. התביעות יכולות להיות במגוון תחומים: תביעה לנכות כללית, לנכות מהעבודה, תביעה לקביעת תושבות, נפגעי פעולות איבה ועוד. כמו כן, אני מייצגת מטעם הלשכה לסיוע משפטי את ניצולי השואה מול הרשות לזכויות ניצולי שואה במשרד האוצר ובערכאות משפטיות, אם צריך".

במה בא לידי ביטוי ייצוג ניצולי השואה?

"הלשכה לסיוע משפטי מעניקה שירות וליווי ללא תשלום עבור ניצולי השואה. כעורכת דין שעובדת גם עם הלשכה לסיוע משפטי ניתן לפנות אלי ישירות לייצוג מלא וללא תשלום. הייצוג בתחום זה הוא מאוד פרטני ואישי, כל אחד והסיבות שלו, יש כאלה שרשאים לקבל נכות, יש כאלה שיכולים לקבל קצבה חודשית ועוד. כל מי שמכיר ניצול, שכן או קרוב משפחה שהוא חסר ישע, חולה או בודד או לא יודע את השפה, דרך הלשכה לסיוע משפטי אני יכולה לסייע ולתת ייעוץ משפטי ללא עלות".

מעטפת הגנה מלאה לעובד מול מעסיק

כאמור, בין שאר תחומי המשרד של עו"ד סופי טיקוצקי, היא מעניקה ייצוג משפטי לעובד בסכסוכי יחיד נגד מעסיקו. "לאורך השנים ייצגתי עובדים מול מעסיקים, אני מצליחה לראות את הבעיות מהזווית שלהם ורואה חשיבות רבה בהגנה על עובד שזכויותיו נפגעו. כאשר מעסיק לא מציג תלושי שכר, דוחות נוכחות והעובד לא מבין כיצד מחושב השכר, או מעולם לא קיבל מכתב על תנאי שכר ולא קיבל תשובות לשאלותיו הגיע הזמן שיעמוד על זכויותיו".

מתי כדאי להתייעץ עם עורך דין בכל הקשור לדיני עבודה ופגיעה בזכויות?

"בדיוק כפי שרצוי לטפל בפגיעות עבודה, גם בדיני עבודה מומלץ לפנות ולהתייעץ עם עורך דין כמה שיותר מהר. הרבה עובדים מקופחים בתנאי ההעסקה שלהם, וכאן אני נכנסת לתמונה במטרה להגן על הזכויות של העובד ולעמוד עבורו על תנאי העבודה החוקיים באופן הטוב ביותר. יחד עם זאת, המדובר בתחום רגיש למדי לכן יש חשיבות רבה בקיום דו שיח מכבד מול המעסיק. אני לא ממהרת להגיש תביעה לבית הדין, ולהוציא מקרים חריגים, בדרך כלל חותרת תחילה להידברות ישירה בין העובד, כאשר הוא מיוצג על ידי ומקבל כל תמיכה וייעוץ משפטי, לבין המעסיק. לכן אני פועלת ברגישות לסגירת העניינים לפני שניגשים להליך של תביעה משפטית".

זכויות פנסיונית בגיל הפרישה ובגין אובדן כושר עבודה

"תחום זכויות פנסיוניות בגיל פרישה וזכויות עקב אובדן כושר עבודה הינו תחום חשוב שמתפתח עם השנים, יש לא מעט זכויות לאדם עובד המבוטח בקרנות פנסיה שמגיעות לו וכדאי להכיר ולממש אותן מבעוד מועד, גם מול המעסיק וגם מול קרן הפנסיה. עם זאת, אבהיר שאינני עוסקת בחישוב זכויות עתידיות ולא מייעצת לגבי תכנון פנסיוני, תחום השייך ליועצים פנסיוניים. התפקיד שלי לברר את הבעיות המשפטיות העשויות לצוץ לפי תוכניות פנסיוניות קיימות או לטפל במיצוי זכויות מול קרנות הפנסיה בקבלת פנסיה מוקדמת עקב מצב בריאותי לקוי, פנסיית שארים, קצבת נכות עקב אובדן כושר עבודה ועוד".

ולסיום?

"המשרד שלי מאוד נגיש, הן מבחינה פיזית והן מבחינה אישית. הלקוחות שלי מקבלים את הטלפון האישי שלי ואני זמינה עבורם בכל שעות היום. בכל התיקים אני מטפלת באופן אישי ומייצגת את הלקוח מא' ועד ת' ומשתדלת לתת מענה מהיר ככל האפשר. כמו כן, המשרד מטפל גם בנושאים של עריכת צוואה, בקשות לצווי ירושה, צוואות נוטריוניות ומעניק כל מגוון פעולות נוטריוניות בשפות העברית, הרוסית והאנגלית".

צרו קשר עם עו"ד סופי טיקוצקי

טלפון: 03-7520304054-6822237

רח' הרצל 91, קומה 4 (משרד נגיש לכיסא גלגלים) ראשון לציון

דוא"ל: [email protected]

לאתר: סופי טיקוצקי, עורכת דין ונוטריון

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר