רו"ח דני בן הרוש (צילום: פרטי)
רו"ח דני בן הרוש (צילום: פרטי)

רואה חשבון בחולון – הכירו את רואה החשבון דני בן-הרוש

ניהול חשבונות חכם ומקצועי יכול לחסוך כסף רב לעסק שלכם, אך התנהלות שכזו דורשת ידע רב והבנה בחוקי המס הסבוכים. רוצים לקחת לקחת את העסק שלכם צעד קדימה? הגיע הזמן שתכירו דני בן-הרוש, רואה חשבון ומומחה מס שיכול להשלים את החתיכה הפיננסית החסרה בניהול העסק שלכם

פורסם בתאריך: 9.2.21 16:05

ניהול חשבונות חכם ומקצועי יכול לחסוך כסף רב לעסק שלכם, אך למרבית בעלי העסקים אין את הידע הדרוש להתנהלות כלכלית מוצלחת מספיק. התנהלות שכזו דורשת ידע רב והבנה בחוקי המס הסבוכים של המדינה. על מנת לקחת את העסק שלכם צעד קדימה, הגיע הזמן שתכירו דני בן-הרוש, רואה חשבון ומומחה מס שיכול להשלים את החתיכה הפיננסית החסרה בניהול העסק שלכם.

20 שנות ניסיון

רו"ח בן-הרוש מחזיק בניסיון יוצא דופן של מעל 20 שנה בתחום ראיית החשבון; בסיום תואר ראיית החשבון התברג לאחת מחברות החשבונאות המובילות במשק ובמשך כ-15 שנה שימש כבכיר בחברה. במהלך שנות עבודתו כבכיר ניהל עובדים וטיפל באלפי חברות ותאגידים גדולים. בנוסף לניסיון שצבר הקפיד לשמור על רף גבוה של מקצועיות והמשיך להעמיק את הידע שלו בתחומי החשבונאות השונים, בין היתר התמחה בענייני מס וייעץ לחברות רבות בנושא. את דרכו כעצמאי החל לגמרי במקרה כאשר לקוח בקש ממנו לבצע עבורה דו"ח מס, הלקוח נותר מרוצה מהשירות המקצועי והמליץ ללקוחות נוספים להיעזר בשירותיו של דני. משם הדרך לעצמאות הייתה סלולה ודני החליט לרתום את הידע והניסיון שצבר על מנת לתת לעסקים שירותי חשבונאות וייעוץ מס.

אדם של אנשים

מלבד הניסיון והידע העצום שנדרש על מנת להבין מערכת המס הסבוכה של מדינת ישראל, דני מביא עימו את הניסיון בעבודה מול קהל לקוחות מגוון. בין הלקוחות המרוצים שעבדו עם דני ניתן למצוא בעלי מקצועות חופשיים כמו עורכי דין, רופאים ופסיכולוגים, בעלי מסעדות ובתי קפה וגם חברות ותאגידים עם מאות עובדים, כאשר לקוחות המשרד מגיעים אליו מכל קצוות הארץ. "אני אדם של אנשים" משתף דני. "יש לי את היכולות לתקשר מול חברות גדולות, אבל גם מול לקוחות קטנים, לכולם אני משתדל לתת את השירות הכי מקצועי לו הם זכאים". עוד הוא מדגיש כי מאחר שכל לקוח מחזיק במאפיינים שונים, גם הצרכים משתנים ודורשים טיפול שונה ותשומת לב לפרטים הקטנים, לכן השירותים שדני מספק לעסקים הם מקיפים וכוללים ליווי צמוד בכל שלבי החיים של העסק. כל לקוח מקבל לשימושו תוכנה ידידותית ונוחה ממנה ניתן להפיק חשבונית מס ירוקה ולשלוח חשבוניות וקבלות אל הלקוחות, מכל מחשב או סמארטפון.

ליווי מ-א' ועד ת'

דני מתגאה בכך שבניגוד לרואי חשבון אחרים, שיטת העבודה שלו יוצרת קרבה עם הלקוחות ותורמת לתנאי עבודה מיטבים. השיטה שלו פשוטה, אך מוכחת כיעילה. ראשית הוא נפגש עם הלקוח ומסביר על ההתנהלות הנכונה ועל כל הפרוצדורה הכרוכה בניהול נכון של חשבונות העסק, רישום חשבוניות, הנפקת קבלות, רישום ספר עסק בצורה נכונה, כל מה שצריך לדעת מ-א' ועד ת'. לאחר מכן, ינתח עם בעל העסק את הסביבה הכלכלית בו הוא נמצא וכיצד נכון יהיה להתנהל בה. בנוסף לכל, הלקוחות מקבלים את המספר הטלפון האישי של דני ויודעים כי הם יכולים לפנות בכל שאלה בזמינות גבוהה במיוחד, כל לקוח זוכה לתשומת לב מלאה לכל צרכיו. "עבורי, שירותיות היא ערך עליון", מעיד דני.

שירותים ומומחיות

כאמור, השירותים שדני מספק מגוונים ומהווים מעין מטריית הגנה עבור הלקוח בכל מה שקשור לנושאים של התנהלות חשבונאית נכונה. היתרון הגדול של דני על פני רואי חשבון אחרים הוא הידע שצבר בכל ענייני המס, מיסוי תאגידים, החזרי מס שבח וגם החזרי מס הכנסה לשכירים. בנוסף דני מתמחה בהנהלת חשבונות כללית, מיקור חוץ חשבונאי לחברות גדולות, הכנה והנפקה של תלושי משכורת, ייעוץ בדיני עבודה ואף יכול לשמש כמומחה מטעם בתי המשפט עבור הלקוח.

לסיום מבהיר דני: " במיוחד בתקופת הקורונה, אני ממליץ לבעלי עסקים ועצמאים להיעזר ביועץ כלכלי עם ידע במיסים על מנת להביא ליעילות ולחיסכון מרביים. ביחד עם היועץ ניתן לבנות תוכנית עסקית, לבדוק את תזרים המזומנים ולפעול בצורה אופטימלית".


רו"ח דני בן הרוש (צילום: פרטי)

רו"ח דני בן הרוש (צילום: פרטי)


רו"ח דני בן הרוש

כתובת המשרד: הרוקמים 26 מרכז עזריאלי חולון

אתר

טלפון: 050-6849625


 


כתבה שיווקית


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר