משרד עורכי דין שמעון ריינר (צילום: shutterstock)
משרד עורכי דין שמעון ריינר (צילום: shutterstock)

שמעון ריינר משרד עורכי דין: ליווי מקצועי ברגעים המכריעים  

משרד עו"ד שמעון ריינר מתמחה בענייני חדלות פירעון ופשיטות רגל, לצש טיפול בייפוי כוח מתמשך. עם ניסיון של כ- 15 שנה בתחום המשפטים הוא ילווה אתכם באמינות בכל ההליך המשפטי המורכב ויגן על זכויותיכם אל מול הרשויות ביד מקצועית ומכוונת

פורסם בתאריך: 29.4.21 11:05

"במיוחד בתקופה הנוכחית אנחנו רואים לא מעט אנשים הניגשים להליך של חדלות פירעון ושיקום כלכלי (פשיטת רגל). מדי יום רואים בעיתונים את רשימת התיקים שגדלה משנה לשנה, כאשר ישנם תיקים שלא צריכים היו להיות ברשימה ויכול וניתן היה להגיע לפתרונות אחרים, כגון: הסדר חובות, פריסת תשלומים ומיחזור הלוואות מול הבנקים או הנושים האחרים", אומר עו"ד שמעון ריינר.

להליכי חדלות הפירעון השלכות רבות שעלינו להיות מודעים להן, לכן לפני ההחלטה האם להיכנס להליכי חדלות פירעון, יש לבדוק היטב את כל נסיבות חייו של החייב, לרבות מצבו המשפחתי, נכסיו, מצבת חובותיו וכיו"ב. נשתדל תמיד למצות את כל האפשרויות העומדות בפני הלקוח ורק אחרי שבדקנו את כל האפשרויות נחליט יחדיו בדבר הכניסה להליכי חדלות הפירעון", מציין עו"ד ריינר בעל משרד עורכי דין המתמחה בין השאר בתחומי חדלות הפירעון – ההוצאה לפועל ופשיטת רגל.

עו"ד שמעון ריינר (צילום: ראשית צילום)

עו"ד שמעון ריינר (צילום: ראשית צילום)

משרד עורכי דין שמעון ריינר מתמחה בענייני חדלות פירעון ופשיטות רגל, מעבר לכך המשרד עוסק בנושא ייפוי כוח מתמשך, צוואות וירושות, מקרקעין- עסקאות מכר ושכירות, הסמכי ממון, ולגיטציה אזרחית ומסחרית. עו"ד שמעון ריינר ממקימי המשרד עם ניסיון של כ- 15 שנה בתחום המשפטים הינו בעל תואר ראשון במשפטים, פסיכולוגיה וקרימינולוגיה, ותואר שני במשפט אזרחי מטעם אוניברסיטת בר אילן, מציין כי "בכל תיק שהמשרד מייצג אנחנו שמים דגש על שקיפות ואמינות אל מול הלקוחות, כאשר אנחנו בוחנים כל תיק לעומקו ומעניקים יחס אישי ומקצועי עבור לקוחות פרטיים, עסקיים, עמותות, ארגונים ומוסדות".

קבלת החלטה מושכלת רגע לפני הליך פשיטת רגל

"חוק חדלות פירעון ושיקום כלכלי נכנס לתוקפו כאשר מטרתו המוצהרת, להבדיל מהליך פשיטת רגל שקדם לו, היא שיקומו הכלכלי של היחיד תוך רכישת הרגלים כלכליים חדשים אשר ימנעו ממנו להגיע בשנית למצב של חדלות פירעון. כל זאת במסגרת קצרה יותר ותחומה בזמן של הליכי חדלות הפירעון. יחד עם זאת רבים ניגשים להליך חדלות הפירעון מהר מידי, מבלי לנסות להגיע להסדרים ופתרונות אחרים. חשוב לזכור שאומנם חוק חדלות פירעון החדש בא לקראת החייב, אך חרף קבלת ההפטר בתום הליך, יכול וייתקל החייב בקשיים בקבלת הלוואות ומשכנתאות בעתיד".

מה אתה ממליץ לעשות רגע לפני ההחלטה?

"כאשר אתה מרגיש שחרב עליך עולמך מבחינת כלכלית, בין אם בעקבות משבר הקורונה או כל סיבה אחרת, לפני כל החלטה גורלית אני ממליץ לקחת נשימה עמוקה ולפנות לייעוץ עם גורם מוסמך בתחום. למעשה, התהליך הנכון מתחיל בעבודת הכנה טובה-ריכוז כל נתוני החייב לרבות נכסיו הפיזיים, הכספיים וכו', פריסת מצבת החובות, הבנת נתוניו הפיננסים ומצבו המשפחתי. רק לאחר מכן נחליט לאן ממשיכים מכאן בהתאם לנתונים שנאספו. יש לנסות ולמצות את כל הפתרונות האחרים לפני שניגשים להליך חדלות הפירעון. ישנם מקרים בהם אין ברירה אחרת, אבל פעמים רבות הבנקים ונושים נוספים יעדיפו להגיע להסדר, הבנקים, במקרים רבים, יעריכו את הלקוחות אשר באים ומנסים להגיע להסדר תוך הצגת העובדות, קשות ככל שתהיינה ואף ינסו לבוא לקראת החייב. הליכי חדלות הפירעון אינם תמיד הפתרון המתאים לכל אחד. בתהליך נביא בחשבון את כל הנתונים ורק אז נקבל את ההחלטה הנכונה ביותר עבור הלקוח ובשיתוף מלא עם משפחתו, כל אחד וההסדר המתאים לו. חשוב להדגיש כי מצב חדלות פירעון, חובות ומצב כלכלי קשה, משפיעים על כל התא המשפחתי ולכניסה להליכי חדלות פירעון תהא השפעה ישירה ומשמעותית על כל התא המשפחתי, גם ולעיתים בעיקר בפן הנפשי. לפיכך, שיתוף הפעולה המשפחתי חשוב מאד להצלחת התהליך ובעיקר התמיכה הרגשית של כל בני המשפחה זה בזה. מכאן כמובן הצורך בגורם מקצועי שינהל, יתמוך ויעודד אותם בדרך. זהו תהליך ממושך ונדרשת סבלנות רבה ויד מקצועית מכוונת שתדאג ותטפל בכל הבקשות, הערעורים, עמידה מול בתי המשפט בעת הצורך והענקת רוח גבית חזקה ואיתנה לחייב ומשפחתו".

ייפוי כוח מתמשך: להגדיר מראש מי האדם שידאג לך

מה זה ייפויי כוח מתמשך? 

"ייפוי כוח מתמשך הינו תיקון מס' 18 משנת 2016 לחוק הכשרות המשפטית והאפוטרופסות.  ייפוי כוח מתמשך מאפשר לכל אדם מעל גיל 18 , הממנה, להכין מסמך משפטי הקובע מי יטפל בענייניו וכיצד יטופלו בעתיד, כאשר לא יהא כשיר לטפל בהם בעצמו. נושאים אישיים, רכושיים, רפואיים וכדו', כל דבר אשר מצוין מפורשות בייפוי הכוח המתמשך, ע"י אדם אחד או יותר עליהם סומך הממנה. ייפוי הכוח נכנס לתוקף בתנאים אותם קובע הממנה מראש. לאחר פגישה אחת או יותר במידת הצורך, אנחנו מבינים יחד מה חשוב לממנה, ואת מי ירצה למנות כמיופה כוחו, אז נערוך את ייפוי הכוח ע"ג טפסים מיוחדים וייעודיים שיופקדו לאחר חתימתם אצל האפוטרופוס הכללי. בהגיע הזמן בו הממנה לא יבין עוד בדבר לשמו ניתן ייפוי הכוח או בהתקיים תנאים מסוימים שנקבעו מראש-ייכנס לתוקפו ייפוי הכוח המתמשך ומיופה הכוח הנבחר יוכל להתחיל ולפעול. חשוב לציין כי עריכת ייפוי הכוח המתמשך יכולה להיעשות רק ע"י עו"ד אשר הוכשר והוסמך לכך מטעמו של האפוטרופוס הכללי".

למה כדאי לערוך הסכם ייפוי כוח מתמשך?

"באופן כללי ובמיוחד עכשיו בתקופה בה אי הוודאות הבריאותית באוויר, אנשים מודעים יותר לחשיבותו של מכשיר ייפוי הכוח המתמשך. בנוסף, נושא כתיבת צוואה, לאו דווקא בקרב אוכלוסיה מבוגרת, נפוץ יותר. דומה וישנה כעת הבנה גדולה יותר לחשיבות עריכת צוואה המסדירה את ענייניו של המצווה לאחר לכתו מן העולם ואשר תורמת להסדרת היחסים בין היורשים העתידיים ומניעת מלחמות ירושה. חשוב לזכור כי הסכם ממון, צוואה וייפוי כוח מתמשך הינם למעשה מוצרים משלימים אשר ייעודם בהשלטת סדר בחיינו בהווה ומה יהא לאחר לכתנו בעתיד לבוא. במקרים רבים עריכתם של הנ"ל במלואם או בחלקם, תוכל להביא לשקט נפשי ובטחון למצווה ולקרובי משפחתו."

ולסיום?

"תקופת הקורונה המתמשכת ונסיונות החזרה לשגרה עתה, הציבה בפני רבים דילמות קיומיות חדשות הן בריאותיות והן כלכליות. הליכי חוק חדלות פירעון ושיקום כלכלי וייפויי כוח מתמשך יכולים לתת מענה לחוסר הוודאות הכלכלית, הבריאותית והאישית בעת הזו, תוך הענקת אפשרות הבחירה. צריך פשוט לעשות את הצעד הראשון לכוון פתרון הבעיה, זו אינה גזירת גורל ובידינו האפשרות לשנות את עתידינו הכלכלי, שלנו ושל משפחתינו".

" חשוב שנזכור כי במקום בו אנו נזקקים לפתרונות  ולהסדרים מותאמים אישית, עולה חשיבותו של הייעוץ המקצועי והליווי הצמוד בצידו."

 

לאתר: reiner-law.co.il (reiner-law.co.il)

טלפון ליצירת קשר:  072-2597988, 050-5643308

מייל: [email protected]

כתובת: הרוקמים 26, חולון, מגדלי עזריאלי בניין c, קומה 6

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר