פגישה עם מיילדת (צילום: דוברות המרכז הרפואי וולפסון)
פגישה עם מיילדת (צילום: דוברות המרכז הרפואי וולפסון)

המרכז הרפואי וולפסון: למה לצפות כשאת מצפה ללידה

כל מה שרציתן לדעת כדי להגיע מוכנות לחדר לידה : את מי מהצוות הרפואי והמיילדותי תפגשי בחדר הלידה? איזה ליווי תקבלי? ומהם שלבי ההתקדמות בלידה? צוות חדר הלידה במרכז הרפואי וולפסון עונה לכל השאלות

פורסם בתאריך: 27.6.21 16:06

הריון ולידה הם אירועים חשובים ביותר ומשני חיים.

בוולפסון, אנחנו מאמינים כי לידה היא חוויה אישית ועוצמתית ואנחנו שמחים ללוות אותך במסע המרגש של הרחבת התא המשפחתי.

כדי לאפשר לכן הנשים ההריוניות להגיע עם ידע, בטחון ומוכנות ללידה, בוולפסון אנחנו מספקים לכן מעטפת רפואית מיילדותית כוללת ומאפשרים לכן לפגוש ולהתייעץ עם הצוות הרפואי והמיילדותי של חדר הלידה ומחלקת יילודים כבר במהלך ההיריון.

פגישה אישית עם מיילדת – את מוזמנת להגיע ולהתייעץ עם מיילדת בכירה מחדרי הלידה של וולפסון אודות הלידה המיטבית עבורך. במהלך המפגש תוכלי להתייעץ, לשאול ולתכנן יחד את הלידה בדרך הנכונה עבורך.

פגישה עם רופא בכיר מחדר הלידה – במקרים בהם יש סוגיות רפואיות במהלך ההיריון, או בהריון הקודם, או הריון קודם שהסתיים בניתוח קיסרי, תוכלי לקבל חוות דעת רפואית אודות תכנון הלידה הקרובה במרפאות הריון בסיכון . אם את בשבועות מתקדמים של ההיריון, תוכלי לקבל ייעוץ זה בחדר הלידה. בפגישה זו יילקחו מכלול הנתונים אודות ההיריון הנוכחי ורצונות היולדת על מנת להעניק לך לידה בריאה ומעצימה.

פגישה אישית עם אחות מחלקת יילודים – מיועד להורים בפעם הראשונה, אך לא רק. אנחנו מציעים לכן מפגש הכנה לימים הראשונים של התינוק לאחר השחרור מבית החולים. במפגש תקבלו דגשים אודות הטיפול בתינוק, החתלה, הלבשה, המקלחת הראשונה, שינה ובטיחות התינוק בנסיעה ובבית.

ייעוץ הנקה פרטני לפני הלידה ולאחריה – בוולפסון, אנחנו מאפשרים ותומכים בהנקה לכל אמא אשר מעוניינת בכך. הכנה במהלך ההיריון, ליווי וייעוץ בלידה ואחריה ע"י יועצת הנקה מוסמכת.  במהלך האשפוז במחלקת יולדות, תקבלי ייעוץ ותמיכה מותאם באופן אישי לצרכיך ולתינוק, מתוך כבוד מלא לבחירה שלך באשר לאופן הזנת התינוק.

קורס הכנה ללידה פרונטאלי ובאון ליין– בוולפסון אנחנו מאמינים בהכנה ללידה. כשאתן מגיעות  מוכנות ועם ידע, זה משפיע לחיוב על קצב התקדמות והתפתחות הלידה. לכן, אנחנו מעבירים קורסי הכנה לידה בבית החולים וגם במפגשי אונליין, על ידי מילדות בכירות של חדר לידה.

ליווי מיילדותי אישי – ליווי אישי של מיילדת בכירה מחדר לידה המתחיל בפגישה אישית וממשיך בליווי רציף עד ללידה. מענה אישי על שאלות, חששות והפניות לגורמים הרפואיים הרלוונטיים בהתאם לצורך: ייעוץ עם רופא מרדים באשר לאפשרויות שיכוך כאבים בלידה, חיבור לרופאי יחידת אם ועובר במרפאות להריון בסיכון, הפניה לרופאי חדר לידה ומעקב אישי עד ללידה.

ייעוץ ומענה על שאלות עם רופאי חדר לידה– קו ישיר בווטסאפ לרופאי חדר לידה אשר מאפשר התייעצות און ליין במקרים ושאלות שאת מתלבטת. רופאי חדר הלידה נותנים מענה במהלך כל שעות היממה ובכל ימות השבוע בטלפון: 050-6265323.

בחדרי הלידה בוולפסון המיילדות מכוונות ומעודדות Skin to Skin מגע ראשוני של עור לעור מרגע בו התינוק מגיח לאוויר העולם. המיילדת תניח את התינוק עליך, עירום, על הבטן ועל בית החזה שלך, תעטוף אתכם בשמיכה חמימה, להתחלת חיים רכה, בריאה ומעצימה.

אנחנו מאמינים שמגע עור לעור הוא הדבר הטבעי והטוב ביותר עבורכם.

מחקרים רבים הוכיחו כי ההסתגלות לחיים מחוץ לרחם באופן זה מסייעת בחיזוק ההיקשרות הראשונית, לתחושה חיובית ושחרור אנדורפינים המסייעים בהפחתת רמות כאב וירידה בהורמוני הסטרס.

עור לעור מסייע בוויסות חום גופו של היילוד, הסדרת קצב הלב והנשימה, שמירה על רמת סוכר תקינה ומשפרת במיוחד חיבור נכון לשד ולהנקה מוצלחת ויעילה.

השיטה אפשרית גם בניתוח קיסרי ידידותי ומומלצת מרגע הלידה ובחודשים הראשונים לחיים.

 

ובזמן שאת מצפה, ריכזנו עבורך את השלבים של הלידה:

השלב הראשון – מהופעת צירים ועד לפתיחה מלאה

בשלב הצירים תטפל בך המיילדת שלך, בזמן זה תוכלי לשוחח עם המיילדת, להפיג את החששות שלך ולשתף בתוכנית הלידה.

בשלב זה תחוברי למוניטור על מנת שנוכל לעקוב אחר דופק העובר ותדירות הצירים.

תוכלי לבחור בין האפשרויות לשיכוך כאבים בין אלחוש אפידורלי, טשטוש, או דרכים טבעיות להקלה על הכאב.

בחדרי הלידה של וולפסון, אנחנו מאפשרים לך היולדת להתמסר לאינסטינקטים הטבעיים שלך, להשתמש בידע הטמון בגופך בשעת הצירים והלידה ולחוות לידה טבעית עם צוות בעל ידע הנותן מענה מיטבי ומקצועי ביותר עבורך.

השלב השני – מהרגע שבו יש פתיחה מלאה ועד יציאת העובר, המכונה גם שלב הלחיצות.

בשלב הזה בתיאום עם המיילדת, תמצאי את התנוחה הנוחה לך על מנת להשיג לחיצות אפקטיביות. המיילדת בשיתוף מלא אתך תנחה אותך מתי ואיך ללחוץ על מנת להימנע מקרעים בתעלת הלידה.

השלב השלישי – לאחר יציאת התינוק תצא גם השלייה. המיילדת ורופא יבדקו שהשלייה שלמה, ואז נוכל לאחל לך מזל טוב!

מחכים לך באהבה בחדר הלידה.

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר