המדריך של גבי בר: חולמים שהמוצר שלכם יהפוך להיות מותג בינלאומי וימכור במיליוני דולרים בשנה?

חולמים שיהיה לכם עסק בינלאומי במסחר הדיגיטלי שמייצר הכנסות בזמן שאתם ישנים? גבי ושני בר, מייסדי TCM, משתפים אתכם במסע שעברו מרעיון לניהול 28 מותגים בינ"ל

פורסם בתאריך: 15.11.21 22:23

חשבתם פעם להיות בעלים של חנות דיגיטלית בינלאומית מצליחה?

TCM היא חברת טכנולוגיה ישראלית שהחלה מזרע אחד של חלום שנזרע במחשבותינו. . TCM צמחה מתחת לרדאר בזכות האקוסיסטם הטכנולוגי-ערכי הייחודי שלה שנולד בשולחן פינת האוכל של מייסדיה, שני וגבי בר. TCM מתמחה באיקומרס, אחד ממרכיבי השליחות והערכים שלה הוא להעניק את הידע המקצועי שלה לעולם.

חשבתם פעם בזמן שאתם יושבים בבית ורוכשים באינטרנט, שאתם חלק מהשוק הצומח ביותר בעולם?

העולם החדש של המסחר המקוון התחיל את האצת הצמיחה שלו בשנות ה-2000. כשקמו ענקיות המסחר הקמעונאי באינטרנט כמו Ebay, Amazon ו-AliBaba, חל זינוק בצמיחת המכירות המקוונות.

גבי ושני בר, המייסדים והמנכ"לים המשותפים של TCM, זיהו את המגמה לפני פחות מעשור כשחיפשו מקור פרנסה לביתם בשוק הצומח, שוק שאינו תלוי בעולם העסקים הפיזיים ואינו יכול להיות מושפע משריפה, מגפה ושהינו שוק עולמי. הם חיפשו עולם חדש גלובלי, בו האפשרויות הן בלתי מוגבלות.

כלים לצמיחה דיגיטלית במסחר המקוון

בתחילת שנת 2021, מיטב המומחים העריכו כי צמיחת המכירות באונליין תהיה נמוכה יותר בהשוואה לשנה שעברה, אך תתבסס על העלייה המסיבית שהייתה ב-2020 ותעלה בהרבה על הערכות המכירות שקדמו בתקופה שלפני המגפה. כעת, לקראת סוף השנה הקלנדרית, ניתן לראות שצמיחת המכירות שוברת שיאים והמסחר האלקטרוני מהווה חלק גדול יותר מכלל ההוצאות הקמעונאיות בכל קטגוריות המוצרים.

בהתאם למגמה, חברות האיקומרס מתאימות עצמן לצרכנים ומחפשות דרכים לייעל את התהליך לאורך כל שרשרת השירות, משקיעות משאבים רבים וחשיבה על חוויית המשתמש. כיום תהליך ההזמנה הינו נוח מתמיד, הן בפלטפורמות ידידותיות לשימוש, דרכים קלות ליצירת קשר עם שירות הלקוחות בזמן אמת בצ'אט בוואטסאפ, ובאמצעי שילוח חדשניים שרק הולכים ונהיים משוכללים יותר.

שוק האיקומרס הוא שוק צומח בעל פוטנציאל רב. כיום, יש בין 12-24 מיליון חנויות מקוונות. רוצים לדעת למה הוא כל כך אטרקטיבי?

  1. צומח בקפיצות של עשור בשנה
  2. בלתי תלוי בעולם הפיזי – מחלות/מלחמות/מגפות/אירועים של כוח עליון
  3. השוק הגדול ביותר בעולם, חולש על כל העולם, שיודע לתת פתרונות יצירתיים גם במקרה של סגירת חנות/סגירת זירות סחר, מייצר חלופות מתוכו ומהווה ביטחון ליזמים בתוכו – סיכון מול סיכוי כלכלי.

אתם יכולים להקים ולנהל עסק בינלאומי מכל מקום ובכל זמן, 24/7, ללא תלות בשעות היום. ניתנת לכם גישה למאות מיליוני לקוחות פוטנציאליים למוצרים שלך. זהו השוק המתפתח ביותר בעולם ושליחת מוצרים ישירות לבית הלקוח בעזרת חברות השילוח המתקדמות ביותר.

הכנסות ממסחר אלקטרוני בארהב צילום מסך

הכנסות ממסחר אלקטרוני בארהב צילום מסך

הכנסות מהמסחר האלקטרוני קמעונאי בארה"ב

מכירים את אמזון? מדובר באחת מזירות הסחר הענקיות בעולם, בה ניתן למצוא מלאי מוצרים עצום במגוון קטגוריות: ביגוד, ריהוט, ספרים, מוצרי חשמל, גאדג’טים ועוד. באמזון מתבצעות מדי יום רכישות בהיקף של מיליוני דולרים, בפירוש מדובר באחת החברות הרווחיות בגלובוס, ולכן אין זה פלא שישראלים רבים מנסים לתפוס נתח מהשוק הרווחי הזה.

אם מישהו אמר לך פעם "מאוחר מדי להקים עסק משלך", הוא לא היה באינטרנט לאחרונה. במיוחד בתקופה האחרונה, מכירה באמזון הפכה למודל עסקי רווחי וחשוב לבעלי ניסיון מועט עד כדי אנשים שאינם מנהלים מותג. לדוגמה, אמזון מוכרת בחודש 19.4 מיליארד דולר, 4.5 מיליארד דולר לשבוע, 638.1 מיליון דולר לשבוע, 26.6 מיליון דולר לשעה,443,112 דולר לדקה ו- 7,385.21 דולר לשנייה.

אחרי תקופת הקורונה, אנשים בבית, הקדישו זמן להקמת העסק המקוון שתמיד רצו. אתם רוצים להקים עסק משלכם בחדשנות? ניתן לכם את הכלים שיתמכו בכם להגיע לנקודת הפתיחה ולחלום בגדול – לממש עסק דיגיטלי בינלאומי.

ראשית, בצעו את המחקר על המוצר שלכם ופנו ליצרנים כדי לייצר את המוצר. היצרן שתבחרו ייצר את המוצר שלכם בכמויות גדולות, בעלות נמוכה ותחת התווית של המותג הפרטי שלכם. היצרן ישלח את המוצר למחסנים של אמזון, מוכן למכירה.

"אם אתה יכול לחלום זאת, זה יכול להיות שלך", אמר וולט דיסני. אנחנו פה מחויבים מתוך רצון אמיתי להצמחת השוק הדיגיטלי – אתם ההשראה שלנו. כשאתם מצליחים, כל השוק הדיגיטלי צומח איתכם.

הצטרפו אלינו לקהילת היזמים בשוק הדיגיטלי והרחיבו את הידע שלכם להקים ולצמוח יחד עם המסחר הדיגיטלי.

להמשך קבלת השיעור להשגת השפע הדיגיטלי הירשמו לנינג'ה לקבלת הדגמה להתחבר ל-100 מיליון משפיענים.

https://ninjaoutreach.com/

גבי ושני בר מנכלים ומייסדים משותפים TCM

גבי ושני בר מנכלים ומייסדים משותפים TCM | צילום: יח"צ

נכתב על ידי גבי ושני בר, מייסדים ומנכ"לים המנהלים מותגים בינלאומיים במחזורי מכירה של עשרות מיליוני דולרים בשנה.


תוכן שיווקי


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר