הסרת שיער בלייזר (צילום: גלקסי טכנולוגיה רפואית בע״מ)
הסרת שיער בלייזר (צילום: גלקסי טכנולוגיה רפואית בע״מ)

הסרת שיער בלייזר בהתאמה אישית ובטכנולוגיה מתקדמת ללא הגבלה על מספר הטיפולים עד להשגת התוצאה

מכונים להסרת שיער בלייזר צצים בכל פינת רחוב כפטריות אחר הגשם, וכולם מפזרים הבטחות, כשבפועל לרובן אין באמת כיסוי. המומחיות של רשת אמריקן לייזר מעמידות דברים על דיוקם, מסבירות מה מבדל את הרשת מכל המכונים האחרים וגם שוברות מיתוס: אין דבר כזה "הסרה של 100% משיער הגוף"

פורסם בתאריך: 4.7.23 16:20

אין זה פלא ששוק הסרת השיער בלייזר בישראל מגלגל מאות מיליוני שקלים בשנה, אחרי הכל, איזו אישה לא רוצה רגליים, בית שחי ואזורים נוספים בגוף חלקים ונטולי שיער מיותר, ושלא תיטעו –  התחום הוא לא נחלתן של נשים בלבד אלא גם של יותר ויותר גברים, המבקשים להסיר שיער מיותר בגב, בחזה ובאזורים נוספים.

הסרת שיער בלייזר מבוצעת במכונים רבים וגם קוסמטיקאיות עוסקות בכך, כאשר רבים מבטיחים הסרת שיער לצמיתות אחרי סדרת טיפולים. אלא שבמציאות, התוצאות מאכזבות לא פעם וההבטחות הגדולות מתבררות כהבטחות סרק.

מי שמבקשת להיות המבוגר האחראי בתחום ולהעמיד את הדברים על דיוקם היא רשת אמריקן לייזר הוותיקה והגדולה, הפועלת כיום בתחום הסרת שיער בלייזר והסרת משקפיים בלייזר. טיפולי הסרת שיער בלייזר באמריקן לייזר מבוצעים על ידי צוות מטפלות מוסמכות, מקצועיות ומנוסות עם פיקוח קליני צמוד.

הסרת שיער בלייזר (צילום: גלקסי טכנולוגיה רפואית בע״מ)

הסרת שיער בלייזר (צילום: גלקסי טכנולוגיה רפואית בע״מ)

"מה שמבדל אותנו מרשתות אחרות, מעבר למקצועיות ולסטנדרטים הגבוהים, עליהם אנחנו שמים דגש, הוא שאנחנו מספקים טיפולי הסרת שיער בלייזר בהתאמה אישית למרבית גוני העור תוך בקרה קפדנית, מקצועיות וטכנולוגיה מתקדמת, שממקמת את הרשת בצמרת מרכזי האסתטיקה בארץ", מסבירה מזל מוזס, מדריכה קלינית באמריקן לייזר.

רשת אמריקן לייזר הוקמה בשנת 1999. בעקבות ההצלחה הגדולה של הסניף הראשון, שנפתח בראשון לציון, נפתחו סניפים נוספים בערים נוספות ברחבי הארץ. כיום יש לרשת 18 סניפים נגישים בפרישה ארצית, המטפלים ביותר מ-500 אלף לקוחות.  בשנת 2022 ובשנת 2023 זכתה אמריקן לייזר, בפעם השנייה ברציפות בסקר שערך מכון גיאוקרטוגרפיה למבחן של המדינה ובו נקבע שאמריקן לייזר נבחרה לרשת המכונים להסרת שיער בלייזר הטובה והמקצועית ביותר.

ירון יאיר מנהל סניף חולון: "סניף חולון של אמריקן לייזר הוא סניף בוטיק, קטן, חם ומשפחתי. מה שעומד לנגד עינינו זה מתן השירות הטוב ביותר. לקבל את המטופלים בזמן, לשחרר אותם ולקבוע להם תורים מהירים".

עוד מציין יאיר שהגישה לסניף נוחה ויש חנייה בחינם. "בסניף שלנו יש מטפלות ותיקות ומנהלת קלינית מקצועית וטובה שדואגת לכל מה שקשור לפן המקצועי. השירות אצלנו מאוד חשוב, אנחנו מקבלים את כולם בצורה נעימה כמו אורחים ולא כמו לקוחות".

למידע נוסף ותיאום פגישת ייעוץ ללא עלות, השאירו פרטים וניצור קשר ממש בקרוב

טכנולוגיה מתקדמת

"פיתוח ומחקר הם אבני היסוד של תחום האסתטיקה", מסבירה לריסה וקס, מדריכה קלינית ברשת, "לכן, אנו מקפידים להתעדכן בפיתוחים הטכנולוגיים הרפואיים החדשניים ביותר. אנו מקיימים קשרים מקצועיים שוטפים עם מרכזי אסתטיקה יוקרתיים תוך בחינה ולימוד מתמיד של צורכי הלקוחות שלנו וחלומותיהם ויישום מיטב החידושים והשיטות, וכל זאת על מנת לתת להם המענה את המיטבי לצורכיהם".

לריסה וקס, מדריכה קלינית (צילום: סטודיו אמריקן לייזר)

לריסה וקס, מדריכה קלינית (צילום: סטודיו אמריקן לייזר)

שירות הלקוחות של אמריקן לייזר מתאפיין בסטנדרטים הגבוהים ביותר – החל משלב הייעוץ, דרך הטיפול והפיקוח הקליני, וכלה בתוצאות מיטביות, וכל זאת בחדרי טיפול משוכללים, מרווחים ונעימים. הטיפול ברשת ניתן לנערות מגיל 14 ומעלה בלבד, להבדיל ממקומות אחרים, אשר מטפלים בילדות בגילאים צעירים בהרבה. בין המטופלים יש המתעניינים בטיפולי הסרת שיער לגברים, נשים ונערות שמבקשים להיפרד משיער מיותר וליהנות ממראה חלק ואסתטי, ללא צורך במריטה כואבת או בגילוח מעיק.

 

 

אמריקן לייזר היא הרשת היחידה שמציעה טיפולים ללא הגבלה עד להשגת התוצאה, ומוזס מסבירה: "מאחר שאנחנו לא באמת יכולים לצפות מראש לכמה טיפולים יזדקק המטופל, על מנת להגיע לתוצאה. לכן, אנחנו מעניקים טיפולים ללא הגבלה עד להשגת התוצאה, ובכך נותנים למטופלים שלנו שקט נפשי וחוסכים להם כסף רב".

ברשת מבקשים להדגיש שאין דבר כזה הסרה של 100 אחוז משיער הגוף, וזאת מאחר שבגוף יש זקיקי שיער רדומים, שעלולים להתעורר ולהצמיח שיער חדש, גם באזורים שעברו טיפול.

הסרת שיער בלייזר (צילום: באדיבות קנדלה)

הסרת שיער בלייזר (צילום: באדיבות קנדלה)

"טיפולי הסרת שיער בלייזר מתאימים לכל אדם ובלבד שהשיער שלו בגוון כהה יותר מגוון העור", אומרת וקס. "הטכנולוגיה המתקדמת של היום מאפשרת טיפול גם בגון עור כהה באמצעות מכשיר מתאים. הטיפולים אינם מתאימים לאנשים בעלי גון שיער לבן, בלונדיני או ג'ינג'י".

החשש של לא מעט אנשים הוא שהסרת שיער בלייזר כואבת. זה נכון?

"כאב הוא דבר סובייקטיבי וכל אדם חווה אותו בצורה שונה. מרבית המטופלים מעידים על תחושת אי נוחות קלה ההולכת ופוחתת ככל שמתקדמים בטיפולים. אנחנו מקפידים להדריך את הלקוחות למרוח אחרי כל טיפול קרם הרגעה וכן, כל הטיפול מתנהל באווירה נעימה ובקצב שמתאים למטופל/ת".

 מגוון טיפולים

ברשת אמריקן לייזר מבצעים מגוון הסרות שיער בלייזר, החל מהסרת שיער בבית השחי, במפשעות, בישבן, בידיים וברגליים וכן טיפולי הסרת שיער לגברים, המבקשים להיפרד משיער מיותר בגב, בבטן ובחזה. נוסף על כך, ברשת מתמחים בטיפולי הסרת שיער מהצוואר ומהפנים – אוזניים, גבות, סנטר, מצח, באף ועוד. "להסרת שיער בלייזר יש לא מעט יתרונות", מציינת וקס. "זוהי השיטה הנוחה והיעילה ביותר. היא מאפשרת להיפרד משיער מיותר לאורך זמן ולקבל תוצאה יפה ואסתטית וחוסכת מהמטופלים את הצורך בהסרה ידנית וחוזרת של שיער הגוף – מה שחוסך זמן, כסף וכאבים פיזיים".

איך נדע שבחרנו במקום הנכון להסרת שיער בלייזר?

"ראשית, חשוב לבדוק האם המכשור במכון מאושר ומתאים לסוג הטיפול הדרוש לכם. שנית, על מנת למנוע בזבוז כסף רב וקנייה חוזרת של חבילות, יש לבדוק האם יש טיפולים ללא הגבלה, וכמובן לוודא שמדובר בחברה ותיקה ומוכרת ומהי מידת ההכשרה של הצוות".

יש מקומות שמציעים חבילת טיפולים. זה לא מספיק?

"לא תמיד. יש מטופלים שהחבילה תספיק להם, ויש כאלה שגם אחרי שיסיימו את החבילה המוצעת, יבינו שהטיפול לא הסתיים, והם יצטרכו לרכוש חבילה נוספת. העלות היא מאוד גבוהה".

ירון יאיר: "זה גם מה שמבדיל אותנו ממקומות אחרים, שאנחנו נותנים טיפולים ללא הגבלה. בנוסף,  יש לנו כמה סוגי טכנולוגיות שמותאמות למטופלים בהתאם לשיער וצבע העור ולכן יש לנו פתרונות כמעט לכל אחד ואחת".

וקס ומוזס מדגישות שבאמריקן לייזר לכל מטופל מותאמת תוכנית טיפול אישית בהתאם לגון עורו וגון צבע שיערו. הן מסכמות: "השילוב בין המכשירים והטכניקות השונות מאפשר לנו להתאים את הטיפול לנתונים האישיים ולקצב התקדמות הטיפול של כל מטופל, מה שמעלה את סיכויי הצלחת הטיפול ובטיחותו".


לאתר אמריקן לייזר >>> 

אמריקן לייזר בחולון, רחוב הרוקמים פינת הלהב, מרכז עזריאלי חולון, בניין B, קומה 3.

אמריקן לייזר בראשון לציון, רחוב משה לוי 11, בנין UMI (ראשון לציון מערב)

לתיאום פגישת יעוץ ללא עלות וללא התחייבות – השאירו פרטים בטופס וניצור אתכם קשר טלפוני בקרוב

 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר