אילוסטרציה: shutterstock

תופעת הליצנים המפחידים: נעצרו נערים מחולון שהבהילו עוברי אורח

שני הנערים הסתובבו בגן ציבורי בחולון כשהם עוטים על פניהם מסיכות ליצנים מפחידות. המשטרה: "נאבקים בתופעה וחוששים מפגיעה בבני הנוער"

פורסם בתאריך: 3.10.17 11:26

משטרת מרחב איילון עיכבה לחקירה שני נערים מחולון בחשד שהתחפשו לליצנים והבהילו עוברי אורח.

אמש (שני) התקבלה קריאה במוקד 100 של המשטרה על שני נערים המסתובבים בגן ציבורי בחולון, כאשר הם חובשים מסכת ליצן על ראשיהם ומבהילים עוברים ושבים. צוות סיור אשר הגיע למקום עיכב את שני החשודים, בני 14 ו-16 מחולון.

בחיפוש בתיקו של אחד החשודים נמצא פטיש, אשר שימש על פי החשד להפחדת עוברי האורח. השניים הודו במהלך החקירה במיוחס להם והביעו חרטה על מעשיהם. הם שוחררו בתום החקירה.

מהמשטרה נמסר כי במהלך הימים האחרונים התקבלו דיווחים רבים על נערים עטויים במסיכות ליצנים שמפחידים עוברי אורח בשטחים ציבוריים. בין היתר, אותרו נערים בדימונה, רמלה ושני נערים מראשון לציון שהתחפשו לליצנים וגרמו לבהלה בין תושבים.

עוד נמסר מדוברות משטרת ישראל כי "יימשך המאבק הנחוש בתופעה החברתית הפלילית והפסולה של נערים עטויי מסיכות ליצנים, המנסים לזרוע פחד בקרב הציבור בישראל ולהפר את שגרת חייו". עוד נמסר כי "במהלך הימים האחרונים המשטרה עיכבה לחקירה מספר נערים, חלקם אף מתחת לגיל 12, לאחר שעטו מסכות ליצן והפחידו עוברי אורח במקומות ציבוריים שונים ברחבי הארץ".

במשטרה חוששים שהאיום וההלצה מצד הנערים יגרמו בסופו של דבר לפגיעה בהם. "לאור זאת אנו קוראים לציבור לא ליטול את החוק לידיים ולא לפגוע באותם בני נוער", מדגישים במשטרה. "מעשי ההפחדה וכן כוונות הנערים ברובם המוחלט של המקרים אינם כוללים פגיעה פיזית או רצון לפגוע בגוף או ברכוש. במצבים אלה יש להתרחק מהמקום ולדווח למשטרה בהקדם. כמו כן, אנו קוראים לבני הנוער בישראל, שלא לקחת חלק במעשה החברתי הפסול שעומד בניגוד לחוק, שכן זה ייתקל באכיפה משטרתית נחושה ובלתי מתפשרת".

עוד מבקשים במשטרה: "לצד פעילות המשטרה, אנו קוראים להורי הנערים לוודא כי ילדיהם לא נוטלים חלק בטרנד החברתי המסוכן שעשוי לסבך את ילדיהם בפלילים. מדובר בהתנהגות חסרת אחריות של בני נוער שמטופלת על ידי המשטרה במהלך הימים האחרונים, שיש בה משום הפרת שלום הציבור ושגרת חייו".

 

תגיות:

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר