אליה קדוש בסלפי מתוך דף הפייסבוק

לאן נעלם נהג המונית שעפ"י החשד הותקף בוולפסון על ידי אליה קדוש?

בערב החג הגיעה הדוגמנית שמואשמת בתקיפת המאבטחים באיכילוב, לבית החולים וולפסון ותועדה תוקפת את נהג המונית

פורסם בתאריך: 13.10.17 10:18

המשטרה מחפשת את נהג המונית שעל פי החשד הותקף על ידי הדוגמנית אליה קדוש, שהואשמה בתקיפת מאבטחים בבית החולים איכילוב.

ביום רביעי, ערב חג סוכות, הגיעה קדוש, תושבת יפו בת 19, במונית לבית החולים וולפסון בחולון לצורך קבלת טיפול רפואי. כשהמונית הגיעה לפתח בית החולים פרץ בין קדוש לבין הנהג ויכוח והיא החלה לתקוף את הנהג. צוות המאבטחים בבית החולים הפריד בין השנים וקדוש נלקחה למעצר. אתמול (חמישי) הוארך מעצרה של קדוש בארבעה ימים, והיא נשלחה להסתכלות.

ואולם, במהלך המהומה נהג המונית נעלם ויצא משטח בית החולים. השוטרים פתחו בסריקות לאתרו לצורך גביית עדות ובירור נסיבות האירוע, אבל הוא טרם נמצא.

"זה אירוע מצער, מדובר בבחורה שיקבלה כמות גדולה מאוד של סטרואידים ונמצאת במצב רגשי מורכב ביותר", מסר לתקשורת עורך דינה נס בן נתן, "צריך להתייחס למקרה הזה בנסיבות הרלוונטיות שלו. אין לי מושג למה עושים מזה סימפוזיון, יש פה איזשהו צורך רכילותי, משהו פיקנטי – זה נשגב מבינתי".

עו"ד בן נתן הוסיף כי "אני חושב שזו הפעם הראשונה שנערה נעצרת על ידי משטרת ישראל בחשד שסטרה למי או שניסתה לסטור למי שנהג בה באלימות מילולית, השפיל אותה וקילל אותה בבוטות".

אירוע התקיפה בבית החולים וולפסון:

 

 

כזכור, ביום ראשון הוגש כתב אישום נגד החבורה שתקפה את המאבטחים בבית החולים איכילוב לפני כשבועיים. כתב האישום מתאר כיצד היכו קדוש וחבריה את המאבטחים וגרמו לפציעתם.

לאחר מעצרה בעקבות התקרית בבית החולים וולפסון, אילן קדוש, אביה של אליה קדוש, העלה פוסט בפייסבוק שבו האשים ברשלנות את בית החולים איכילוב, שטיפל בבתו במשך ארבע שנים. קדוש הסביר כי בתו חולה בתסמונת סוסק וכי מצבה הבריאותי והנפשי הקשה גרם לתקיפה שבה היא מואשמת. "בואו נראה אתכם שאומרים לכם שאם אתם לא מגיעים למיון בזמן התקף ומקבלים טיפול בזמן אתם עלולים לאבד שמיעה, ראיה, דיבור וכאבי ראש עזים. אליה במצב בראותי ונפשי קשה לאחר המעצר וכולנו צרכים להתפלל עליה", כתב האב.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. חני

    הנהג ברח כי פוחד מהעולם התחתון ,מסכן איפה נפל ,גם הנערה מסכנה ,לא מטופלת נכון !!!

  2. ציון

    אם לא הייתם חותכים את הסירטון באמצע
    ( בפייסבוק רץ כל הסירטון ) הייתם רואים שהבחורה הזאת צריכה טיפול דחוף, היא לא בקו הבריאות בכלל, לא צריך להיות דוקטור בשביל להבין את זה. אז לפני שהיא דוגמנית ולפני שהיא חברה של עבריין כזה או אחר היא בן אדם שזקוק לטיפול דחוף ויפה שעה אחת קודם !!!
    וברור שאני לא מצדיק את האלימות שהייתה באיכילוב כלפי המאבטחים וגם כלפי הנהג מונית בוולפסון.

  3. יוסי

    הנהג ברח כי הוא זיהה שכל מה שקורה עם המאבטחים ואיתה זה בכלל לא קשור אליו זה מהסיבה של מה שקרה בבית חולים הקודם איכילוב ששם מאבטחים קיבלו מכות מבן זוגה ובאירוע הזה מחפשים לפתוח לה תיק למרות שאין בכלל תלונה של נהג המונית

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר