מי יחזיר את האייפון שלי?

"אם היו קוראים לי שרון פרי, היו מוצאים את הנייד שלי באותו יום"

הגנב צולם, נתפס ונעצר, אך הטלפון של הדס מחולון עדיין לא הוחזר לה. המשטרה: "התיק נסגר"

פורסם בתאריך: 26.10.17 17:08

לקראת סוף החופש הגדול ביקשה הדס, בת 17 מחולון, לבלות יום כיף עם החברים והמשפחה בנופשונית בקריית בן גוריון. לקראת הצהריים, בעת שהלכו היא וחבריה לקנות שתייה, הם ראו את הגנב מפשפש בלי בושה ולעיני אנשים, בתיקים שלהם ולוקח עימו חפץ. מיד צעקו ורדפו אחריו, בדקו מה חסר וגילו שהטלפון הנייד של הדס. מיד פנו לצוות האבטחה, שפעל במהירות ובנחישות ותפס את הקטין.

לאחר צפייה במצלמות הובהר שהוא זה שלקח את הנייד מעבר לכל ספק. לכן, מיד פנו לתחנת המשטרה לצורך הגשת תלונה בתקווה שהטלפון יושב להם באותו היום, אך לא כך היה. "כל החופש הגדול עבדתי קשה כי להורי אין את הכסף הדרוש לכל המותרות שאני רוצה. לכן, עבדתי וחסכתי כדי לקנות לעצמי אייפון. זה היה החלום שלי וכל כך שמחתי כשהצלחתי לקנות אותו".

אבל הדס לא הספיקה ליהנות מהמכשיר החדש שעבורו עבדה חסכה שקל לשקל. "בשטות של רגע הוא נלקח ממני והמשטרה לא החזירה לי אותו עד היום". הדס תוהה ושואלת, "אני לא מבינה אם רואים בבירור את הגנב, מדוע לא עצרו או תחקרו אותו. אם הייתי סלב או אם היו קוראים לי שרון פרי, כבר היו מוצאים אותו באותו היום ומחזירים לי את הנייד.

הדס ומשפחה מבקשים לציין: "אין לנו כל טענה לנופשונית, שפעלה במהירות וביעילות, אך יש לנו טענות למערכת החוק שמפלה בין האזרחים במדינה".

הבשורה האחרונה מהמשטרה, שהתיק נסגר אך בכוונת המשטרה להמשיך בהליכים, אכזבה אף יותר את הדס. "אני מקווה שימצו את הדין עם העבריין, ששמו ותמונתו כבר ידועים להם. לא ייתכן שבאמצע היום נתפס גנב, שמתהלך חופשי ובטח ממשיך לגנוב, והמשטרה מודיעה שהתיק נסגר".

ממשטרת מרחב איילון נמסר כי החקירה נוהלה באופן המקצועי ביותר בכפוף למגבלות הפרסום הקבועות בחוק, אך למרות מאמצי החוקרים, לא אותרו חשודים והתיק נסגר.

 

 

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר