ניידת משטרה
צילום: ChiccoDodiFC / shutterstock.com

תושבת חולון שהואשמה בהברחת סמים: "הסמים בארץ יקרים"

בת 29 מחולון, שחזרה ארצה מהודו, נתפסה כשהיא מבריחה סמים בבטנה

פורסם בתאריך: 20.11.17 09:22

בית משפט השלום בראשון לציון גזר עבודות שירות על תושבת חולון שהבריחה סמים מהודו בחודש יוני 2016.

בחודש יוני 2016 נתפסה בנתב"ג תושבת חולון כשבבטנה כ-50 גרם חשיש. התושבת חזרה לארץ מביקור בהודו עם בן זוגה אשר הבריח אף הוא סמים במשקל של כ-150 גרם חשיש. השניים משכו את תשומת ליבם של אנשי מחלק הסמים בנמל התעופה, אשר לקחו אותם לבדיקה ובמהלכה נמצאו הסמים.

תושבת העיר, בת 29, שירתה שירות צבאי חלקי, בעלת תואר ראשון באמנות מבצלאל, עוסקת בתחום העיצוב. התושבת  מסרה לשירות המבחן כי החלה להשתמש בסמים בגיל 18 מתוך סקרנות, ובהמשך, העמיקה את השימוש בסמים. שירות המבחן התרשם כי הנאשמת תפסה את השימוש בסמים כחלק מהווי חברתי לגיטימי בשנים האחרונות.

לדבריה, המעצר "טלטל אותה והציב גבול ברור להתנהלותה הבעייתית ותהליך הידרדרותה לסמים". בעקבות המעצר נפרדה מבן זוגה שעימו טיילה בהודו. התושבת הופנתה ליחידה להתמכרויות, הגיעה למפגשים הטיפוליים ומסרה בדיקות נקיות מסמים. בנוסף לכך טענה הנאשמת כי "הסמים שאותם הבריחה לארץ נועדו לשימוש עצמי, שכן המחירים בישראל גבוהים במאות אחוזים מהמחירים הנמוכים בהודו".

שירות המבחן ציין כי הנאשמת הביעה חשש כי הרשעתה בדין תביא לפגיעה בהתפתחותה המקצועית, נוכח רצונה להמשיך בעתיד הקרוב ללימודים מתקדמים באמנות ולעיסוק עתידי בהוראה. שירות המבחן הוסיף כי הרשעת הנאשמת עלולה להעצים את תחושת המצוקה והפגיעה בדימויה העצמי.

השופטת טענה בפסק הדין כי: "יש להתחשב בשלושה פרמטרים: האחד, הערכים החברתיים שנפגעו מביצוע העבירה ומידת הפגיעה בהם, השני, מדיניות הענישה הנהוגה והשלישי, הנסיבות הקשורות בביצוע העבירה".

נוכח דבריה פסקה השופטת עבודות שירות למשך ארבעה חודשים וחצי וכן מאסר על תנאי למשך חצי שנה.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר